Lufthansa Group nabírá na síle, dokončila akvizici podílu v italských ITA Airways

Letadla skupiny Lufthansa Group a Airbus A350 v barvách ITA Airways. Zdroj: LufthansaLetadla skupiny Lufthansa Group a Airbus A350 v barvách ITA Airways. Zdroj: Lufthansa

První krok investice byl uskutečněn prostřednictvím navýšení kapitálu ITA Airways o 325 milionů eur.

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
NFF

V tomhle kontextu by bylo fajn, kdyby ITA zachovala hodne atraktivni ceny v C po Evrope, ktere nabizely zajimave moznosti mileage runu ve Skyteamu 😉

Avoda

Antimonopolní úřady zrušit a ty pijavice, které se tam pouze válí a jen na této planetě požírají kyslík, poslat do Mišelinky tahat pneumaatiky!

O naprosté zbytečnosti těchto institucí svědčí fakt, že skutečné monopoly, jako je např. Android, jim vůbec žíly nervou.

www

Nejen Android (Google) i Windows (MS) či vyhledavač Google jsou monopolisty, ale třeba i to, že všechny mobily (Samsung, Mi, Zte, Iphone, Huawei) a počítače (Asus, Acer, Dell, Lenovo) vyrábějí v Číně, to jim ale navádí a spojené s tím hrozby civilní špionáže a práce rozvědčíků.

MajsterN

Korejský Samsung vyrábí telefony ve Vietnamu (většina), Indii, Brazílii, Indonesii a na Taiwanu. V Asii je více států než „Čína“, nastuduje si atlas.

MajsterN

Jaký je android monopol? Já android nikde nepoužívám. Existuje další Americká alternativa, Huawei si staví vlastní OS a nepochybně bude ještě pár dalších čínských systémů ve vývoji.

PepaM

Eurowings

Mad_Majk

Eurowings

Mat

Zajímalo by mě, jestli se ITA někdy vrátí do Prahy. Dost tu chybí, nejen jako důstojné spojení do Říma když padly ČSA. Ale byla to i skvělá alternativa pro cesty do USA, natož do Jižní Ameriky. Stačí trocha italštiny na palubě a hned mám skvělou náladu, němčina má přesně opačný efekt…

David Vlcek

Taky bych je tu chtěl mit

David

Ona ITA do Prahy někdy lítala?

Air Traveller

ITA ne … ale alitalia ano. a hodne lidi kouka na ITA jako na alitalia 16.0 .)

Pedro72

Dobrá zpráva pro Moravu a Slezsko. Silnější Lufthansa group, silnější Star Alliance, ještě lépe zasíťované Austrian na jihu a LOT na severu. A i když netuším, jak to Austrian dělá, dokáže držet ceny letenek těsně nad low-cost konkurencí. LOT často také.

Lukáš

Škoda, že LH nekoupila také ČSA.

Tomáš H.

Jako aby to za pár let rebrandovali na Eurowings (o to se s Brussels Airlines snaží už několik let) protože by zjistili, že lítat z Prahy jinak než jako LCC a point to point nemá smysl? To byste asi moc velkou radost neměli. Tohle hromadění aerolinek pod jednu skupinu mi jako dobrá zpráva pro nás, cestující, nepřijde.

Lukas

To jsem s tim brussels nevedel, je to pravda? Jen se ptám, protoze jsem to nikde neslyšel a přijde mi to zajímavé

Tomáš H.

Jsou to pre-covid news, jak se k tomu staví v rámci groupy teď, nevím. https://simpleflying.com/brussels-airlines-is-slowly-being-absorbed-into-eurowings/

Mad_Majk

V ramci LH Group se ted Brussels Airlines zameri zejmena na Sub-Saharskou Afriku.

liborvavrik82

Byl plán, zrušit Brussels Airlines. Jeho kinky si měly rozdělit společnosti Eurowings a Lufthansa. Pro velký odpor v Belgii byli nakonec rozhodnuto o zachování značky a její specializaci na sub – saharskou Afriku.

MajsterN

Vždyť krachnul i takový Air Berlin, po tom, co emiráty přestaly sypat cash (Etihad).

ČSA téměř nikdy, kromě 5 let před covidem, nedělalo žádné zisky. Stát do toho neúspěšně sypal prachy už od 90. let. Už s tím přestaňte. Je to navždy pryč. Buď má člověk perfektně rizenou, funkční firmu a litá to. Tohle taková firma nebyla posledních 35 let a covid to dokončil.

Maximálně by to dopadlo jako Laudovy aerolinky – dnes obarvený Ryan, z té původní firmy zbylo letadlo, než ho vymění za Maxy.