Lufthansa Group nabírá na síle, dokončila akvizici podílu v italských ITA Airways
Letadla skupiny Lufthansa Group a Airbus A350 v barvách ITA Airways. Zdroj: Lufthansa

První krok investice byl uskutečněn prostřednictvím navýšení kapitálu ITA Airways o 325 milionů eur.
V tomhle kontextu by bylo fajn, kdyby ITA zachovala hodne atraktivni ceny v C po Evrope, ktere nabizely zajimave moznosti mileage runu ve Skyteamu 😉
Antimonopolní úřady zrušit a ty pijavice, které se tam pouze válí a jen na této planetě požírají kyslík, poslat do Mišelinky tahat pneumaatiky!
O naprosté zbytečnosti těchto institucí svědčí fakt, že skutečné monopoly, jako je např. Android, jim vůbec žíly nervou.
Nejen Android (Google) i Windows (MS) či vyhledavač Google jsou monopolisty, ale třeba i to, že všechny mobily (Samsung, Mi, Zte, Iphone, Huawei) a počítače (Asus, Acer, Dell, Lenovo) vyrábějí v Číně, to jim ale navádí a spojené s tím hrozby civilní špionáže a práce rozvědčíků.
Korejský Samsung vyrábí telefony ve Vietnamu (většina), Indii, Brazílii, Indonesii a na Taiwanu. V Asii je více států než „Čína“, nastuduje si atlas.
Jaký je android monopol? Já android nikde nepoužívám. Existuje další Americká alternativa, Huawei si staví vlastní OS a nepochybně bude ještě pár dalších čínských systémů ve vývoji.
Zajímalo by mě, jestli se ITA někdy vrátí do Prahy. Dost tu chybí, nejen jako důstojné spojení do Říma když padly ČSA. Ale byla to i skvělá alternativa pro cesty do USA, natož do Jižní Ameriky. Stačí trocha italštiny na palubě a hned mám skvělou náladu, němčina má přesně opačný efekt…
Taky bych je tu chtěl mit
Ona ITA do Prahy někdy lítala?
ITA ne … ale alitalia ano. a hodne lidi kouka na ITA jako na alitalia 16.0 .)
Dobrá zpráva pro Moravu a Slezsko. Silnější Lufthansa group, silnější Star Alliance, ještě lépe zasíťované Austrian na jihu a LOT na severu. A i když netuším, jak to Austrian dělá, dokáže držet ceny letenek těsně nad low-cost konkurencí. LOT často také.
Pěkná fotka, čípak je to letadlo uprostřed, jako jediné ho nepoznávám…
Eurowings
Eurowings
Škoda, že LH nekoupila také ČSA.
Jako aby to za pár let rebrandovali na Eurowings (o to se s Brussels Airlines snaží už několik let) protože by zjistili, že lítat z Prahy jinak než jako LCC a point to point nemá smysl? To byste asi moc velkou radost neměli. Tohle hromadění aerolinek pod jednu skupinu mi jako dobrá zpráva pro nás, cestující, nepřijde.
To jsem s tim brussels nevedel, je to pravda? Jen se ptám, protoze jsem to nikde neslyšel a přijde mi to zajímavé
Jsou to pre-covid news, jak se k tomu staví v rámci groupy teď, nevím. https://simpleflying.com/brussels-airlines-is-slowly-being-absorbed-into-eurowings/
V ramci LH Group se ted Brussels Airlines zameri zejmena na Sub-Saharskou Afriku.
Byl plán, zrušit Brussels Airlines. Jeho kinky si měly rozdělit společnosti Eurowings a Lufthansa. Pro velký odpor v Belgii byli nakonec rozhodnuto o zachování značky a její specializaci na sub – saharskou Afriku.
Vždyť krachnul i takový Air Berlin, po tom, co emiráty přestaly sypat cash (Etihad).
ČSA téměř nikdy, kromě 5 let před covidem, nedělalo žádné zisky. Stát do toho neúspěšně sypal prachy už od 90. let. Už s tím přestaňte. Je to navždy pryč. Buď má člověk perfektně rizenou, funkční firmu a litá to. Tohle taková firma nebyla posledních 35 let a covid to dokončil.
Maximálně by to dopadlo jako Laudovy aerolinky – dnes obarvený Ryan, z té původní firmy zbylo letadlo, než ho vymění za Maxy.