Lublin nasazuje místo trolejbusů naftové autobusy, donutily ho k tomu neúnosné ceny elektřiny
MHD Lublin
Dopravci změna ušetří v přepočtu 840 tisíc korun za měsíc.
Dopravci změna ušetří v přepočtu 840 tisíc korun za měsíc.
Chá, chá.
Greendeal v praxi …
Lublin je nejvýznamější město východního Polska s 330 tisíc obyvateli. Pokud je to město nedaleko Varšavy, tak pak je Ostrava město nedaleko Brna. Vzdálenost je cca stejná, nějakých 170 km. 🙂
350 tisíc lidí a jen trolejbusy? To už je město pro tramvaje.
V takovém Hamburku nemají ani ty trolejbusy (pravda, mají S-Bahn).
Tak vidíš.
A U-Bahn.
To je dost smutné, nejen finančně…
Pokud ty vozy mají, tak proč ne. Každý trolejbusák může jezdit s autobusem. Naopak by to nešlo.
nevím ale na drážní vozidlo je třeba ŘP D a hlavně profesák?
Myslíš, že je to nv Polsku stejně?
To nevím. Jako že tam i trolejbusáci musí mít déčko a profesák? Pokud ano, tak samozřejmě na autobus přesednout můžou. Pravda, RZ ten jejich trolejbus má. Pokud ne, tak asi těžko neboť oboje vychází z evropských směrnic.
Já to taky nevím, proto se ptám. 🙂
Tak jako pokud to berou vysloveně dočasně tak snad… ale jak do toho zahrnou zhoršení hluku a splodin při průjezdech zejména centrem města?? Správně by na to měli pořídit nějaké duobusy, oni by se jim určitě jinde hodily i potom…
Jenže když jde o šetření, pravděpodobně z kopřiv vytáhli kdovíjaké vraky 🙁
V Lublinu jezdí parciální trolejbusy, ale doba je dost vymknutá.
Nafta – bionafta- CNG/elektřina (nebo samostatně) – různé hybtidní systémy – vodík – nafta. A kruh se uzavřel.
Nafta – bionafta – CNG/elektrický proud (hybrid nebo samostatně) – nafta. A kruh se uzavřel. Někde do kruhu vstoupil vodík.
Právě teď do toho vstoupil uhlo-vodík. 🙂