LOT zmodernizuje své Dreamlinery, kabiny čeká kompletní proměna

Stávající podoba interiéru Boeingu 787 Dreamliner letecké společnosti LOT Polish Airlines. Foto: Kamil WrzosekStávající podoba interiéru Boeingu 787 Dreamliner letecké společnosti LOT Polish Airlines. Foto: Kamil Wrzosek

Vyměněny budou například všechny sedačky, a to jak v business třídě, premium economy, a dokonce i ekonomické třídě.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kopr

Letam tak 2-3x rocne dalkove lety většinou severni, nebo jizni Amerika, ale dreamlinerem jsem letel zatim jen 1x a 2x jsem jim mel letet, ale aerolinka zmenila typ letadla.
A LOT uz meni interiér, to mam fakt smulu na ten dreamliner:/ Zatmavovaci okenka super a rekl bych, ze je v te kabine fakt lepsi vzduch, nez v jinych letadlech, ale treba je tk jen sugesce:)

Džamel

Já nevím, já se snažím na dálky brát A330,A380 nebo B777. Ten Dreamliner mi není moc příjemný, sice je tichý, ale stísněný a více houpe… Na nějaký Perský záliv nebo lety do 6 hodin OK, ale pak už to moc příjemné není…

Tomas

vic houpe? to se meri prosim vas jak?

David

Pocitove 😀

L. T.

Dreamliner neni typ letadla, ktery bych nejak vyhledaval. Letel jsem B787 u BA, QR, QF, EY a UA. Interier vetsinou dost opotrebovany, kabina stisnena, stupidni zatmavovani oken. Business class u Etihadu je dobra, ale vetsinou maji aerolinky na B787 horsi verzi teto cestovni tridy. A330-900 a A350 mi osobne prijdou lepsi, ale treba tu ma nekdo jiny nazor a zkusenost.

Džamel

Mně přijde, že tu opotřebovanost dělá i barva interiéru, která prostě už tak vypadá, např QATAR nebo SCOOT

annnm

Začínám se stydět jak je na tom Česko v letectví pohledu reprezentace národa (např. jaký nejlepší produkt lze nabídnout – cestovní třídy, úroveň, atd). Můžeme se jen těšit jak v ČSA odfláknou interiéry A220… Image a “branding” je velmi důležitý, tak snad se ho tady aspoň do desíti let dočkáme.

Tomas

Nedelejte z toho kovbojku 🙂 jsou dulezitejsi veci, nez to, s jakymi letadylky si tu nekdo hraje.

annnm

Přesně kvůli lidem jako jste vy, nikdy v Česku nevznikne aerolinka s jasnou budoucností, image, bude v žebříčku TOP nejhorších aerolinek světa. Nejlepší aerolinky světa se stávají každým dnem tou největší mocí, přináší výraznou ekonomiku státu.

Honza

Chudak Tomas, takova zodpovednost…
Jinak zaplatpambu za to, Cesko takovou aerolinku nepotrebuje. Jak jsme se za miliardy ze statniho rozpoctu racili presvedcit, je to nezivotaschopne.

Tomas

Houbeles. Aerolinku mame. je uspesna, ziskova, mámkolem 50 letadel. To je neco, co nema ani rada vetsich ci ekonomicky vyspelejsich statu.

Aerolinkou se nejak neco pomeruje? To je misto pomerovani pytlíků?

Proc bychom meli mit za kazdou cenu neco, na co nemame a co nema ani ekononomicky smysl? Potrebujeme mnohem dulezitejsi veci, nez letadylka na hrani.

J.D.

„tou největší mocí“ 😀

Jiří Kocurek

Tak si tu aerolinku založ, stejně jako to udělal Ryan.

Avoda

Takže ze super businessu bude klasický, odporný a hlavně absolutně nepoužitelný reverse herringbone, jaký dnes předvádí téměř všechny let. společnosti…

Johnczek

A co je na nem nepouzitelne? Resp. v cem je 222 lepsi?

Zdeněk

Na to vám Avoda neodpoví potřeboval si jen plivnout….

Avoda

Odpověděl jsem včera večer vcelku dlouhým vysvětlením o tom, že když letím, tak se dívám z okna. Reverse herringbone to neumožňuje, navíc jsou sedačky vyosené, což nesnáším. A když letí dva spolu, tak při r.h. konfiguraci nelze sedět vedle sebe a zároveň mít okno.

Ale mám tady nějaký druh „banu“ (jen JS ví proč) a vše, co zde napíšu, je „awaiting approval“. To čekání většinou trvá několik hodin.

No a některé věci se publikování prostě nedočkají, jako ten včerejší text – opět jen JS ví proč.

Aleš

Je to věc názoru, resp.preferencí. Když člověk cestuje single, tak má u okna větší pocit soukromí než u staré verze. A ano, z okna se kouká hůř, ale není to nic tragického.

Roman Soudný

Proč by reverse herringbone neumožňoval koukání z okna? Vždyť vznikl jako reakce na stížnosti pasažérů kteří se rádi kochají.

Aleš

Sedíte daleko od okna, IMHO víc než v 777 na první dvojsedačce za trojsedačkami v economy na zádi. Do dálky je vidět, ale přímo dolů nad čím letíte je problém se podívat.

J.D.

Takže z „neumožňuje dívání z okna“ je vlastně jen „sedíte daleko od okna a díváte se pod špatným úhlem“.

Roman Soudný

Už to je potřeba, sedačky mají dost za sebou a třeba v business class dost často nefunguje sklápění, což je na 12 hodinovém letu zásadní nedostatek.

zlinak

ze, jo? Ty dreamlinery uz maji za sebou tak 20 let provozu…. 🙂