LOT nabídne lepší časy odletů z Ostravy, o podobě letního letového řádu se ještě jedná

Centrum Ostravy z paluby Embraeru letecké společnosti LOT. Foto: Zdopravy.czCentrum Ostravy z paluby Embraeru letecké společnosti LOT. Foto: Zdopravy.cz

Moravskoslezský kraj řeší jako zřizovatel ostravského letiště přínos možného zvýšení počtu rotací.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Fresh Z

V polském zpravodajství (pasazer.com) to vyznívá poněkud drsněji. LOT se rozhodl trasu zrušit a už ji ani nedal do aktualizovaného letového řádu z počátku prosince. Ale ostravské letiště sděluje, že to není konec a že bude o spojení bojovat. Držím palce a podpořil jsem zakoupením letenek hned na prvního a na devátého ledna 🙂

Jarda

Dejte pak vedet info o obsazenosti. 🙂

nadya

Tak pro mě ranní lety nejsou nic pro mě. Je tažké vyhovět všem, to chápu. Doufám, že se v letovém řádu na léto objeví v pátek přidaný let – buď v dopoledním či odpoledním čase. Aspoń tuto rotaci dvakrát za den. Cbybí mi tam odlet v sobotu.

Fresh Z

No sláva! Pomalu, váhavě se vrací normální poměry z doby, než nynější majitel začal „zachraňovat“ ČSA (před létáním?). Po čtyřech letech zas budu moct v pondělí ráno do práce a ve čtvrtek k půlnoci domů bez krkolomných kombinací letů, vlaků, hotelů a taxíků. Přes Prahu, dokud měla domovského síťového dopravce, to do západní Evropy bývalo kratší a rychlejší, ale holt zvítězily jiné zájmy. Škoda.

Pavel

Jen jestli ty ranní odlety nejsou až moc brzo. Pokud vim, tak ten časný pondělní bývá obsazen slabeji než ty pozdější

Majkl

Nejlépe by bylo létat každý den a ve stejné časy, lidi si na to pak zvyknout, pokud se letí v pondělí ráno, v úterý odpoledne a o víkendu vůbec tak mi to nepřipadá nejšťastnější, mám opět omezené možnosti.

Air Traveller

tak on nikdo nečeká, že tím cestuje do varšavy na otočku. snaha o hýbání s časy může také souviset s tím, jaké dálkovky to trefí s rozumným časem přestupu a namíchat to, aby to v některé dny smysluplně vyšlo (obrazně) na chicago a v některé dny na … soul.

což je ostatně zmíněno právě v textu.

Majkl

Troufám si tvrdit, že 90-95 % lidi ale přestupuje na evropské přískoky, každopádně je to jedno, nemění to nic na tom, co jsem napsal a samozřejmě aby se to přizpůsobilo úplně, je potřeba létat 2x denně, tak jako kdysi ČSA.
PS zrovna na ten Soul to úplně nejlépe nenavazuje, což pokud bych se chtěl přizpůsobit nějakým dálkovkam tak zrovna tohle je No. 1 vzhledem k Hyundai.

Jiří Kocurek

Na otočku do Varšavy vlakem. Je to 5 hodin dveře-dveře, to se dá, daleko míň zabitého času, pokud budu ve vlaku něco dělat.

Permonik

Takhle to ale letalo přes léto, podzim. Většinu dnů to bylo kolem 14h, dva dny v ytdnů to bylo kolem 17hod v mošnově.

Michal Štěpán

Já bych měl kupříkladu zájem o spojení DUS-WAW-OSR a zpět. Bylo by to rychlejší než přes Wien. Ale v některé dny to nelétá vůbec, v jiné dny je to časově nepoužitelné. Takže potom je stále alternativa vlakem na Schwechatt a odtud několikrát denně VIE-CGN/DUS v rámci StarAliance (OS/EW). A k těm přestupům. Důležitější je vnitroevropská mobilita. Kolikrát ročně potřebuje kolik lidí letět do USA nebo Asie? A pokud letím tak daleko, tak už nějaký vícehodinový přestup neřeším. Na Katowice nebo Krakov se z Ostravy/Třince člověk rozumně vlakem nedostane. Tady je vidět, jak moc Ostravě chybí rychlé železniční spojení směrem na… Číst vice »

nadya

Mě tam chybí hlavně odlet v pátek a v sobotu tak jako to bylo předtím. Chápu , že je to přizpůsobené spíše na přestupy, ale mohla by se nechat aspoň i tato možnost krátkého výletu do Varšavy – právě na víkend, tam v pátek a přílet v sobotu.

Jan T

Za mě škoda, že nelétá z Ostravy i Praha. Vlakem to je už delší o nervy..

Zbyněk

Kdyby se v Praze dalo z toho letu i někam přestoupit na jednu letenku a nebyla by to jen point-to-point linka, tak by to naději mělo. Ale takhle by to vyšlo časově centrum-centrum šul nul a klientela by se hledala obtížně.

David

Treba by bylo rychlejsi PRG-WAW-OSR