LOT je podle polských médií blízko převzetí Smartwings. Jasno by mohlo být ještě letos

Boeing 737 MAX 8 letecké společnosti Smartwings s registrací OK-SWJ. Zdroj: SmartwingsBoeing 737 MAX 8 letecké společnosti Smartwings s registrací OK-SWJ. Zdroj: Smartwings

Další možní zájemci by mohli narazit u antimonopolních úřadů.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
DDD

Tak teď ještě otázka, co to bude doopravdy znamenat pro cestující 🙂

Glados

Horší to nebude

Pav

co by to melo pro cestujici znamenat? Ti na tom neprodelaji.

Bud tu zustane smartwings vlastneny lotem, ktery dal bude litat chartery, par linek, a prodavat zbyla volna mista na charterech,

nebo tu bude pusobit LOT, jako sitova aerolinka, a tady taky cestujici nijak „neprodelaji“ . a konkurenci a cenam letenek v Praze by to jenom prospelo.

no, a nebo cokoli mezi tim.

Nic horsiho, nez soucasny stav, v podstate nemuize principialne nastat.

Dominik

Myslím, že je to pro ně dobře. Dát tomu nějakou štábní kulturu. Nicméně, jestli LOT potřebuje nová letadla, nevím jestli jsou na dobré adrese:-) Minimálně třetina letadel okolo 20 let bude potřebovat obměnu, a kdyby chtěli něco dát do Polska, tak to bude chybět na českém trhu. Každopádně už aby to bylo.

Michal82

Tak třeba bude i nejaka dálkovka.

Pav

Dokud tady (a je jedno, jestli LOT nebo kdokoli jiný) nebude sitova aerolinka, ktera bude schopna tu dalkovku necim feedovat, tak se smirte s tim, ze zadna dalkovka (letajici pravidelny provoz) bazovana v Praze nebude.

Pav

proc porad ta predstava, ze to lot chce zazdit a „vybrat“ si letadla?

scenar, ze (napr.) lot hleda moznosti rustu (protoze na chopinovi uz moc moznosti k rustu diky kapacite letiste uz nema), a praha diky absenci sitoveho dopravce nabizi celkem zajimavou moznost obsadit celkem lukrativni trh, vas nenapadla? Praha potencial na sitovou aerolinku má.

Ivan_pha

Lot nemá důvod zásadně měnit business model smartwings co se týče charteru. Určitě bude užší spolupráce mezi dopravci a dojde ke sladění pravidelných linek a díky tomu jistě bude moci část flotily posílit linky lotu.

Alca

Přínosem pro LOT jsou jednoznačně 738/7M8. A rozhodně to neznamená, že si je jednoduše převede do Polska a v Praze potopa. Kdo si v poslední době všimnul nových linek (BLQ,..) a přidaných letů (NCE,..)z WAW, téměř ve všech případech jde o 7M8. Jednoduše ve WAW je možnost růst už jen vyšší kapacitou, nikoliv výrazným přidáváním letů a na to QS přesně potřebuje. V Praze chartery nekrachnou, vždy se na ty letní měsíce někdo najde. Ale Polákům bych část těch Boeingů převedl a naopak bych se těšil, že by v Praze něco málo rozlétaly Embraery. Kéž by…