Ne, ale Lokotrain má část flotily najaté od leasingvých společností. Tak mě zajímá, jestli lokomotivy bude kupovat (jako aktuálně vyrobené 383.066 a 383.067) a nahrazovat leasingové nebo si je bude i velké míře půjčovat od jiných leasingových společností.
Už platí v Lokotrainu řádně rg jízdy podle zákona nebo to pořád ojebávají nástupním místem celá ČR a platí 1,5 Kč za kilometr dojíždění?
Řekl bych, že odpověď znáte. LokoTrain má dost alternativní výklad Zákoníku práce…
Spíš nemá ponětí, že něco takového existuje 😂😂
Nějaké ponětí mít asi budou, když už se s nimi pár lidí soudilo. 😁
To jim na těch mašinách jezdí nevolníci a nebo pracující vězni?
Kolik vlastní Lokotrain lokomotiv a kolik jich bude kupovat do vlastnictví, ať už Lokotrainu nebo v rámci holdingu EP logistics?
Čtete jen titulky? 🙁
Ne, ale Lokotrain má část flotily najaté od leasingvých společností. Tak mě zajímá, jestli lokomotivy bude kupovat (jako aktuálně vyrobené 383.066 a 383.067) a nahrazovat leasingové nebo si je bude i velké míře půjčovat od jiných leasingových společností.
To sa dozvieš, keď prídu, do predu ti to nikto nepovie. Ani tie 383.06x nepatria Lokotrainu ale EP Invest.
přímo lokotrain vlastní jen 2x 242, dále EPCI 10x Vectron, 1x 742 a 2x 240 zbytek je pujčený
nějaké starší lokomotivy vlastní ještě RML, které do tohoto holdingu taky spadají