Lokomotiva RegioJetu strhla v Brně trakční vedení. Vlaky stojí, hasiči evakuují cestující

Lokomotiva Bombardier TRAXX MS3 v čele vlaku RegioJet ve stanici Brno-Královo Pole. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czLokomotiva Bombardier TRAXX MS3 v čele vlaku RegioJet ve stanici Brno-Královo Pole. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

K náhradní dopravě mohou cestující využít tramvaje.

Odebírat
Upozornit na
guest
35 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Hafur

A do toho tam ještě našli munici 😂😂

náhodný kolemčtenář

Nechápu, jak se to může stát, když momentálně provozovaná půlka nádraží už je hotová, to je na reklamaci, ne? Nebo chyba v projektu?

StrojvedoucíJČ

Proč reklamace?
Je tam úsek který se má projíždět se staženým sběračem
Strojvedoucí RegioJetu ho z nějakého důvodu nestáhl
Buď zapomněl nebo se zasekl

zwi

Četl jsem že při posunu. Regiojet zde objíždí ze 7. do 5a zpátky přes 5 na majlontské záhlaví 1. koleje, zpátky na 7. A neměl by tak mít potřebu stahovat. Není ale nad to, hned svalovat vinu na fíru.

BoBco

Na tejto trati majú za posledné 3 dni fakt pech. Najprv v utorok na vjazde do Kr. Pole od Kuřimi umrel RegioPanter JMK – 80 minút zastavený provoz než tam dostali zálohu z Maloměřic aby to odtiahla aspoň na nástupište, a dnes toto…

Dzan

Na to jaký je to kousek, je 80minut příliš

M152

Šetří se, nikde nikdo a nic není. Éra kdy se vzala první mašina co byla po ruce nebo v depu seděl přípravář nebo byla k dispozici dispečerka jsou pryč.

Dzan

Šetří se, přitom dotace na provoz i jízdné neustále zdražuje… kampak ty peníze jenon mizí….

Zdeněk

… jeďte tramvajemi, které kolebovaly kvůli vykolejení u krematoria

Pavel Kopeček

Co to je tramvaj? V Brně jedině šalinu 😉

David

Doufám, že ti cestující chtějí u těch hasičů vidět nějakou průkazku, aby je neevakuoval falešný hasič, který jim třeba chce jen ukrást kolo!

Marty

Hrozně vtipnej

Ares

Máš průkazku v hlavě

petr

To je hned,ani to nedá takovou práci.aspon vidíte jak je elektrická trakce zranitelná

zwi

Jen Správa Železnic si umí dát z obou stran nádraží stahovačku na půl roku, přestože je TV v celé aktuálně vytrhané části nádraží kompletně odstrojené, a tak se nemá kdo čeho omylem dotknout. Ale vždycky se to tak dělalo.

František

Určitě se to nedá dělat jinak než značkou a nějakým předpisem, který tu odpovědnost přenese na fíru. Jinak to prostě nejde!

Výpravčí

Proč se vždy řeší jen přenášení odpovědnosti na strojvedoucí? Jiné provozní profese na železnici nejsou? Odpovědnost na ně není přenášena? A tu otázku myslím seriózně, zajímá mě postoj/názor jiných.

Péťa

Protože jsou předpisy napsané tak, že za všechno může strojvedoucí? Nebo myslíte že #mynic vzniklo jen tak z plezíru?
Misto aby SŽ dělala to co dělá tak aby to bylo pro všechny nejlepší dělá to tak aby měla hlaveň krytá záda a v případě průseru mohla říct, na to je předpis který byl porušen.
Viz. Bohumín – Vrbice.

zwi

Jo a nejlepší jsou ty blikající cedule, ve kterých se po týdnu vybije baterka, a další 4 týdny trvá než ji někdo vymění 😉

Tomáš Záruba

Rande to dělat dvěma dělicí za sebou a náhradou stahovacky vypinackou, nebo dodatečným děličem “směr rovně” a pak úplně bez stahovacky.
Ale proč radši nevymyslet hákovnice apod…

Ares

Není zranitelná, tramvaje mají taky dráty a nekolabují

Apollo 17

A mají tam stahovačky s hákovnicí ?

Dzan

Je 17 hod a železničáři to stale nerozjezdili a ani nebyli schopni zajistit adekvazní NAD.
Kdyby neschopnost nadnášela, místo mraků jsou na obloze železničáři

Mynic

Ty zje chuj jak lampa.

Změna je nutná

Kdyby měli troleje v cajku, tak je žádná mašina nesundá. Jsem zvědavý na VRT. V té rychlosti se do těch drátů namotá tak, že to budou řešit týden.

StrojvedoucíJČ

Jenže oni je v cajku měli
Jen RegioJet projížděl se zvednutým sběračem úsek kde se má stahovat

Happy

Ne fakt nemá v odpolední špičce žádnej dopravce v pankejtu 50 volnejch busů a k nim řidiče. V Brně to prostě stojí a je jedno jestli jste v autě, tramvaji, autobusu nebo vlaku. I ty chodníky tam stojí za ho.no….

Dzan

To je problém železnice, ze si neumí sehnat dostatečnou kapacitu NAD. Anebo rychleji odstraňovat průsery 🙂

noerf

Otázka je, jestli se může jezdit po jedné kolejí pod trolejí nebo zda-li daný úsek může přetahovat dieslová lokomotiva v postiženém úseku.

peter.hudec88

Tak nepoužívajte železničnú dopravu, keď je taká katastrofálna… Sadnite napríklad do auta alebo autobusu a postavte sa dvakrát denne do zápchy. Vtedy budú neschopní cestári predpokladám.

Jakub

🙂 ve špičce je to stále rychlejší než jet zastanou kuřimí

Jakub

Ještě že jsem jel o půl hodiny před tím

David

Byla chyba opustit myšlenku vzducholodí v VHD! Tradice tu nějaká byla…

Pepa z Depa

Nějaké ohlasy cestujících s KORDISem? Informovanost a tak.

Gregyros

při 1. zvedání sběrače prý něco zahořelo na střeše mašiny a následně při druhém pokusu nastal zkrat