Lokomotiva RegioJetu strhla v Brně trakční vedení. Vlaky stojí, hasiči evakuují cestující
Lokomotiva Bombardier TRAXX MS3 v čele vlaku RegioJet ve stanici Brno-Královo Pole. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

K náhradní dopravě mohou cestující využít tramvaje.
A do toho tam ještě našli munici 😂😂
Nechápu, jak se to může stát, když momentálně provozovaná půlka nádraží už je hotová, to je na reklamaci, ne? Nebo chyba v projektu?
Proč reklamace?
Je tam úsek který se má projíždět se staženým sběračem
Strojvedoucí RegioJetu ho z nějakého důvodu nestáhl
Buď zapomněl nebo se zasekl
Četl jsem že při posunu. Regiojet zde objíždí ze 7. do 5a zpátky přes 5 na majlontské záhlaví 1. koleje, zpátky na 7. A neměl by tak mít potřebu stahovat. Není ale nad to, hned svalovat vinu na fíru.
Na tejto trati majú za posledné 3 dni fakt pech. Najprv v utorok na vjazde do Kr. Pole od Kuřimi umrel RegioPanter JMK – 80 minút zastavený provoz než tam dostali zálohu z Maloměřic aby to odtiahla aspoň na nástupište, a dnes toto…
Na to jaký je to kousek, je 80minut příliš
Šetří se, nikde nikdo a nic není. Éra kdy se vzala první mašina co byla po ruce nebo v depu seděl přípravář nebo byla k dispozici dispečerka jsou pryč.
Šetří se, přitom dotace na provoz i jízdné neustále zdražuje… kampak ty peníze jenon mizí….
… jeďte tramvajemi, které kolebovaly kvůli vykolejení u krematoria
Co to je tramvaj? V Brně jedině šalinu 😉
Doufám, že ti cestující chtějí u těch hasičů vidět nějakou průkazku, aby je neevakuoval falešný hasič, který jim třeba chce jen ukrást kolo!
Hrozně vtipnej
Máš průkazku v hlavě
To je hned,ani to nedá takovou práci.aspon vidíte jak je elektrická trakce zranitelná
Jen Správa Železnic si umí dát z obou stran nádraží stahovačku na půl roku, přestože je TV v celé aktuálně vytrhané části nádraží kompletně odstrojené, a tak se nemá kdo čeho omylem dotknout. Ale vždycky se to tak dělalo.
Určitě se to nedá dělat jinak než značkou a nějakým předpisem, který tu odpovědnost přenese na fíru. Jinak to prostě nejde!
Proč se vždy řeší jen přenášení odpovědnosti na strojvedoucí? Jiné provozní profese na železnici nejsou? Odpovědnost na ně není přenášena? A tu otázku myslím seriózně, zajímá mě postoj/názor jiných.
Protože jsou předpisy napsané tak, že za všechno může strojvedoucí? Nebo myslíte že #mynic vzniklo jen tak z plezíru?
Misto aby SŽ dělala to co dělá tak aby to bylo pro všechny nejlepší dělá to tak aby měla hlaveň krytá záda a v případě průseru mohla říct, na to je předpis který byl porušen.
Viz. Bohumín – Vrbice.
Jo a nejlepší jsou ty blikající cedule, ve kterých se po týdnu vybije baterka, a další 4 týdny trvá než ji někdo vymění 😉
Rande to dělat dvěma dělicí za sebou a náhradou stahovacky vypinackou, nebo dodatečným děličem “směr rovně” a pak úplně bez stahovacky.
Ale proč radši nevymyslet hákovnice apod…
Není zranitelná, tramvaje mají taky dráty a nekolabují
A mají tam stahovačky s hákovnicí ?
Je 17 hod a železničáři to stale nerozjezdili a ani nebyli schopni zajistit adekvazní NAD.
Kdyby neschopnost nadnášela, místo mraků jsou na obloze železničáři
Ty zje chuj jak lampa.
Kdyby měli troleje v cajku, tak je žádná mašina nesundá. Jsem zvědavý na VRT. V té rychlosti se do těch drátů namotá tak, že to budou řešit týden.
Jenže oni je v cajku měli
Jen RegioJet projížděl se zvednutým sběračem úsek kde se má stahovat
Ne fakt nemá v odpolední špičce žádnej dopravce v pankejtu 50 volnejch busů a k nim řidiče. V Brně to prostě stojí a je jedno jestli jste v autě, tramvaji, autobusu nebo vlaku. I ty chodníky tam stojí za ho.no….
To je problém železnice, ze si neumí sehnat dostatečnou kapacitu NAD. Anebo rychleji odstraňovat průsery 🙂
Otázka je, jestli se může jezdit po jedné kolejí pod trolejí nebo zda-li daný úsek může přetahovat dieslová lokomotiva v postiženém úseku.
Tak nepoužívajte železničnú dopravu, keď je taká katastrofálna… Sadnite napríklad do auta alebo autobusu a postavte sa dvakrát denne do zápchy. Vtedy budú neschopní cestári predpokladám.
🙂 ve špičce je to stále rychlejší než jet zastanou kuřimí
Ještě že jsem jel o půl hodiny před tím
Byla chyba opustit myšlenku vzducholodí v VHD! Tradice tu nějaká byla…
Nějaké ohlasy cestujících s KORDISem? Informovanost a tak.
při 1. zvedání sběrače prý něco zahořelo na střeše mašiny a následně při druhém pokusu nastal zkrat