Linka, kde vyhořel minibus, patří mezi nejproblémovější v Praze. Ropid tam pokutuje pravidelně

Požár minibusu dopravce About me. Foto: Jan BöhmPožár minibusu dopravce About me. Foto: Jan Böhm

„Přítelkyni jsem těmi autobusy zakázal jezdit,“ popisuje své zkušenosti s linkou 153 čtenář Zdopravy.cz.

Odebírat
Upozornit na
guest
37 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Marek

Jednou jsem jel (na meziměstské lince) s praštěným řidičem který jel opravdu rychle (doslova to mydlil jako kráva) a během jízdy se s někým nahlas bavil něco hlasitě vykřikoval divoce gestikulovala a rozhazoval rukama až nad hlavu. Bylo to vidět až ze zadní části autobusu. A přitom šlapal na plyn skoro až na podlahu. Bus jel opravdu rychle (naštěstí rovný úsek). To bylo jednou jedinkrát kdy jsem se opravdu bál že se vysekáme. Jinak v pohodě.

Marek

Ale to už je dlouho,cca 10 – 15 let a nebylo to v Praze

Marek

Ale no tak. Co byste chtěli od strojů které jezdí cca 20 hodin denně? Jezdil těmito minibusy (Malostranské náměstí) jelo to v pohodě a ničeho jsem se nebál. To, že nějaký autobus občas vyhoří, se prostě občas stává as to i u jiných dopravců než je About Me.

Igelkotten

Nechápu, jakto, že se s tím ROPID nezvládne trvale vypořádat.

pes.387

Třeba nemá potřebu 🙃

Honza V.

Mě na tom článku nejvíc překvapuje, že mezi čtenáři Zdopravy.cz jsou lidé, kteří mohou něco zakazovat svým přítelkynim.

Kubrt

Jo, to mě taky zaujalo. Ale ještě je možnost, že jí platí taxíka. No, asi ne.

Obyvatel

Prosím autora článku o reportáž na této lince, ne články jeden pán povídal, ať ta žurnalistika stojí za něco, děkuji čtenář.

pes.387

Já linkou 153 občas jedu, je to opravdu zážitek…
Autobusy téměř nezvládají vyjet kopec na Malvazinky, většina z nich je v různém stádiu rozkladu, atd.
Úplně se divím informaci, že ROPID dává této firmě pokuty. Spíše jsem si myslel, že má About MEe od ROPIDu nějakou podobnou ochranu?

JendaVenda

Jak tyto autobusy prolezou STK ? A proč nikdo nepožádá dopravaky, aby bus zkontrolovali za jízdy?

qěcy

Naše děti jezdí 117 do školy a to je taky děs a běs. Samý kraksny, několik BMC. Jižní řád se nedodržuje několik let.

qěcy

Upadlý nárazník za jízdy, jiný bus tlumiče v řiti, dalšímu odešla spojka, takže jsem uprostřed křižovatky zajistil evakuaci. A spousty dalších poruch, rachot, nefungující dveře, nefunkční tlačítka na znamení, infopanely, hlášení,…

dzejejc

A reklama na bordel na části florily.

David Gmiterek

Doufám, že dopravce About Me definitivně skončí! O linky 117 a 203 by se mohl postarat dopravce ARANEA, linku 194 by mohl jezdit znovu DP Praha přičemž by do trasy Nemocnice pod Petřínem – Malostranské náměstí mohl prodloužit linku 148. Na lince 164 by se mohl objevit Stenbus. Kompletní převzetí veškerého provozu od About Me by měl přetrvávat do 1. května 2025. Určitě About Me neprodloužit smlouvu na další období.

jkk

Jak si představujete prodloužení 148-ky, co končí na Karláku?

Honza

Ještě v den požáru jsem přímo tímhle vozem jel a na vůz z roku 2015 to bylo fakt v příšerném stavu. V našem městě jezdí i jeden vůz z roku 2000 a ten je na tom daleko líp, než jak byl tenhle.

Jakub Kovářík

Neodolám poprvé se účastnit zdejší diskuze. Linka 153 byla jediná linka v Praze, ve které jsem se kdy opravdu bál. Když jsem si před několika lety na zastávce Malvazinky četl informaci, že bude zavedena linka 153 až na zastávku U Zvonu, tak jsem měl radost. Moje cesta do práce by byla ušetřena o úsek Na Knížecí/Anděl. Moje radost z linky o něco klesla, když jsem poprvé ráno viděl přistavený vůz od fy About Me, ale řekl jsem si, hlavně že to jede (cesta z Malvazinek ke Zvonu je z kopce, tak jistota dojetí ± byla). Cesta zpět odpoledne, ale stála… Číst vice »

Diblik

Tak ono na lince 105 to taky není slavný – ty jejich midibusy. Do kopce to jede jak „klepadlo“, že jste celej z toho vyklepanej na Filmových ateliérech… Chápu, že v těch úzkých ulicích něco jezdit musí. Ale, tohle? Za chvíli z toho začnou vydávat podivný zvuky, že se i školáci budou bát jezdit touto linkou…

Stadler

Na 105 jezdi DPP a pokud se nepletu, tak tam z vetsiny jezdi standardni SORy a Solarisy, ne??

Twix

Minimálně při zavedení linky tam standardní bus jezdil, takže úzkými ulicemi to nebude.

Igelkotten

Midi +, takže Solaris.

Juraj

Dneska tam je kombinace Urbino 8.9 LE a nových SOR ICN 9.5. To už jsou oboje důstojná vozidla, jen ten kopec je pro nafťáky dost nešťastný.

Petr

Dokud bude vždy na prvním místě soutěží cena, nikdy zde nebudou jezdit nové vozy, ale vždy jenom ojeté vraky.

Kubrt

Cena klidně může být jediným hodnotícím kritériem, ale musí být podepřena kvalifikačními kritérii dodavatele a kvalitativními kritérii na vozidla a úroveň služby. Nové smlouvy v rámci PID jsou drsnější, než dosavadní.

Jarda

Hezké, že ROPID pokutuje, ale záleží na poměru pokuty k proplacené částce. Pokud je to měsíčně 20 tisíc z milionu, tak to dopravce trápit nebude. Pokud ze 100 tisíc, tak to je jiná.

Honza

Asi před měsícem 194. Přesně ten pocit, že na podvozku něco chybí, každý hrb kovová rána, v zastávce se mu neotevřely dveře, přístrojová deska svítila barevnýma světýlkama jako o Vánocích. Chápu, že na tý trase to dostane fakt zabrat, ale ten bus fakt vypadal, že se na příštím hrbu rozpadne.

pidalin

To ale neni vada, to je prostě vlastnost dnešních busů, protože kvůli nízkopodlažnosti to nemá žádný tlumení. Chci zpátky starý karosy.

Juraj

Na 194 se normální bus nevytočí, ale hlavně celá pointa té linky je zajistit bezbariérové cestování těm, kdo potřebují do Nemocnice pod Petřínem, resp. popojet po centru.

qěcy

Prasklá pružina, zničené dorazy a tlumiče. Normálka. Plus rozmlácené ulice.

Jirka Karny

About Me, s.r.o. je dlouhodobě za mě nejstrašnější dopravce v celém Česku. Řidiči, s kterými je o strach jezdit, autobusy neuvěřitelné šroty, občas nepřijede, občas shoří. Opravdu ne, je to naprostá šílenost.

slsp

Niekto tu pochoden po Hotlineri musi niest dalej…

Ivan_pha

Tak na horkou linku nemá snad ani ten aboutme.

Leinad

Šrotliner aspoň právnicky rozjezdil konkurenci (Praha- Liberec) krátce po něm (i když prakticky současně) přišel Žluťák 🙂
A uměl dělat věci, do kterých se DPP nechtělo (nonstop náhradka za tramvaje v době, kdy systémy ani směnaři dpp neuměly převlečení noční -> denní linka).

Stadler

Ti ridici tam taky stoji za to…

Jiří

Určitě přijímají můžete jít jezdit místo nich jestli jste lepší a stačí vám jejich finanční ohodnocení

slsp

„Jak kdyby v depu vyndali pérování a prodali ho,”

Tak to zase vystihuje uplne vsetky Rosera, Dekstry a Stratosy, co kedy boli vyrobene…

pidalin

obecně všechny moderní názkopodlažní busy, proto už s busama radši nejezdim pokud je jiná možnost, radši dojdu pěšky na vzdálenější tramvaj