Lidí bez jízdenek v pražské dopravě přibylo, DPP vybral na pokutách o pětinu více
Dopravní podnik hl. m. Prahy loni výrazně navýšil objem vybraných peněz od cestujících bez jízdenky. Meziročně došlo k nárůstu o
Dopravní podnik hl. m. Prahy loni výrazně navýšil objem vybraných peněz od cestujících bez jízdenky. Meziročně došlo k nárůstu o
Praha je zase dál, mají možnost platit pokuty v MHD kartou, my si v Ostravě kartou koupíme jenom jízdenku.
Za deset let jsem narazil na revizora ve vozidle jednou na C, naopak na přestupních stanicích metra jsou neustále. Hádám, že dobrá polovina příjmu je z rejžování na turistech.
Moje zkušenost s revizory je trochu jiná. Velmi často kontrolovali brzy ráno (kolem 6té) pod eskalátory v Kobylisích (východ směr katastrální úřad). Bývalo to několikrát do měsíce co mě tam kontrolovali. Zbytek rodiny kolem 8mé je tam tak často nevídal. Od loňského září jezdívám tramvají z Kobylis do Karlína a zatím mě nikdo cestou z práce/ do práce nekontroloval. Pokud jsem potkal několikrát za rok revizory v metru tak to bylo ve směru z Kobylis na Nádraží Holešovice. Mimo metro jsem byl za dobu co bydlím v Bohnicích (4 roky) kontrolován 3x v autobusu č. 200. Vždy to bylo odpoledne,… Číst vice »
Dost by mě zajímalo, kolik z toho jsou zmatení asijští turisté. Na Veleslavíně na ně číhají snad neustále. Ještě je potkávám často na Můstku a tam taky berou turisty přednostně.
Turisté? Teď?
Je to číslo za rok 2019.
tak to, aby si požádali o podporu. Ted tak „ja nerozumeju ja sovetskij turist“ 🙂
I turisté jsou povinni dodržovat přepravní řád, před vstupem do placeného prostotu mají vyvěšené přepravní podmínky včetně angličtiny.
Obecně mají rádi stanice s velkou koncentrací cestujících. To dává logiku i vzhledem k efektivitě práce. Jestli se zaměřují hodně na turisty, může být. V Kobylisích brzy ráno je zajímali lidé tak do 50ti.
tým to môže byť jedno, veľa šťastia s vymahanim pokuty mimo EU