Liberecký kraj přidá 295 milionů korun na silnice, pokročí příprava nového napojení průmyslové zóny
Průmyslová zóna Liberec Jih. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Ke stavbě silnice se zavázal stát v době vlády Miloše Zemana, stále nestojí.
Sliby Mstilouše Zlomana. A stále mu více než dva miliony dutohlavů dodnes věří.
Ke stavbě silnice se zavázal stát v době vlády Miloše Zemana, stále nestojí. To jako před tím než 10 let strašil na Hradě a předtím dalších 10 na Vysočině? Zní to už jako dějepisné učivo…
Kéž by taky pokročil obchvat Mimoně. 😉
A napojení na železnici je ani nenapadne, přitom vede hned okolo. Pak má být vůbec využívána, o zlepšování ani nemluvě. 🙁
Je to škoda, že na vlaky se zapomíná, hlavně že autickum se nadrzuje.
Třeba Magna, dříve Peguform a původně Plastimat vlečku měl. Dnes je zrušena …nejsem logistik, ale snad kvůli dodávkám JIT a proto, že kamiónem do Boleslavi je to násobně kratší doba než vlakem přes čtyři úvratě /Růžodol, Liberec, Turnov a MB hlavní/. Škoda, odlehčilo by to trochu I/35 + D10.
Je to hezké, že železnice vede kolem. Ono je to výškově a prostorově úplně někde jinde. Varianty se již dávno prověřovaly.
Takže dražší a pomalejší řešení ?
Bohužel to je přád to samé a načně zavádějící. Pokud by se vozilo vlakem bylo by třeba postavit u Škodovky další a další skladové haly ( na volné půdě), zaměstnant další lidi jak na nakládky, vyklády a manipulaci nejen u vlaků, ale i v těchto skladech. O energetické otázce se nemá cenu ani bavit. Druhá věc je ta, že železniční doprava je víceméně nemožná, kvůli nepropustnosi železniční sítě a na rozdíl od rozšíření silnice (která obslouží násobně větší záber uživatelů) je rozšíření železiniční sítě téměř nerealizovatelné. Jedinné co je přínosem u dálkových tratí je „možné“ zrychlení cesty, avšak pokud je… Číst vice »