Liberec po roce dokončil opravu rušné tepny v centru. Zúžil pruhy autům, přibyl prostor pro jízdu na kole
Opravená Sokolská ulice v Liberci. Foto: Liberec.cz
Ulice má být základem nového městského bulváru.
Ulice má být základem nového městského bulváru.
Policie zakázala obousměrný provoz na budoucí nové Pastýřské? Tedy po ní neprojedu od Knihovny k Bazénu a dál třeba ke kasárnám? Chápu to správně, že komunikace, která měla ulovit centru bude tak nějak polovičatá?
Co není jasné na textu „Novinkou je i propojení s Ruprechtickou ulicí, ze které bude nově na Sokolskou. Pouze ale ve směru z Ruprechtické, obousměrné zprovoznění zakázala policie.“?
Bude propojení mezi Sokolskou a Ruprechtickou a to bude pojížděné pouze ve směru z Ruprechtické na Sokolskou.
Text je o Ruprechtické, nikoliv Nové Pastýřské.
Ten štěrk se stromy je teda super. Z toho budou ty stromy nadšený… Který s prominutím osel něco takového vymyslel? To je ta zeleň? Štěrk co rozpálí kořenový systém stromů? Ještě ho mohli nastříkat zelenou bio barvou….
To vymyslel přeci umělec přes krásno. Jsem zvědav, kde budou teď parkovat obyvatelé přilehlých domů. Hlavně že se vybudovaly cyklopruhy a uprostřed ostrůvky.
K těmto tématům by se neměli vyjadřovat amatéři. Výsadba do štěrku je naprosto správný postup. Je to součást modrozelené infrastruktury.
https://ekolist.cz/cz/publicistika/priroda/zahradnici-vysadili-strom-do-kameni
díky, byl jste rychlejší:-)
Ještě si vzpomínám, že jedna z výtek už nad projektem byla od záchranné služby, že v případě kolon na Šalďák bude problém tuto kolonu předjet, neb nebude kudy. To však bylo z radnice smeteno. Předtím se záchranka prostředkem ulice prorvala, teď už to bude mít horší.
Nechme se překvapit, zda někdo dojede pozdě v koloně do špitálu.
Jako že v cyklopruhu neustále narváno a nebude kam uhnout? To je argumentace jak od bývalého dopravního inženýra policie Vlastimila Malého, který po odchodu do penze plně projevil svůj intelekt tím, že v krajských volbách kandidoval za SPD.
Jako dárek k této akci nadělili radniční politici občanům zrušení zastávky MHD Sokolská most. Nyní musí chodit až na zastávku PAD, kde jaksi na to není úplně prostor. To by mě zajímalo, co za tím zase stojí, prý pod mostem bude odstavné místo pro zájezdové busy.
Ach… Posun sice o 10 let vpřed, avšak tak roku 2000 :/ Proč musíme tolik mrhat potenciálem
Fajn krok kupředu, ale stejně pořád nepoučitelní, cyklopruh musí být doplněn betonovým či jiným zátarasem! Stačil by jen 40cm vysoký. Kdekoliv to postaví bez něj, tak začnou řidiči parkovat (samozřejmě jen na 5 minut). Alternativou je obrněný transportér jako to dělal už v roce 2011 starosta Vilniusu https://www.youtube.com/watch?v=V-fWN0FmcIU
Proboha, proč!!! Aby si tam cyklisté rozbili nos o asfalt? Koukám – zas vyjádření člověka, který nikdy nejel na kole po městě,
Ten starosta měl na videu body i za vlastnoruční úklid komunikace. Jen by mně zajímalo, zda a jakou kompenzaci nakonec dostal majitel přejetého vozu.
Sázka: za jak dlouho bude v tom cyklopruhu a na novém chodníku parkovat první auto?
Stačí se kouknout na obrázek a zaostřit na červené auto, které už v cyklopruhu parkuje. Prostě automobilisti si nedají říci :-(.
Ty fotky jsou z doby, kdy ještě nebylo otevřeno.
Tak to je jiná. Ale očekávám, že to brzy dopadne stejně, jako je již zachyceno na zmíněné fotce.
To je těžké, když se všechny úpravy dělají ne pro koexistenci různých druhů dopravy, ale pouze s cílem ubrat parkovací místa.
Kdyby to s cyklistickou infra mysleli vážně tak je to oddělené stavebně nebo jako v některých zemích na západě, kde jsou mezi jízdní pruh a cyklopruh umístěna parkující auta. U nás je cyklista vsunut mezi auta a parkující auta , což je totální kravina.
Na rovinu, tady zástupy cyklystů nelze čekat, protože normální lidi pojedou na kole jinudy. Tak možná nějaký zbloudilec.