Libeňský most v části přes Vltavu nemá zásadní problémy, zůstane otevřen
Libeňský most. Foto: TSK
O řešení, co s inundačním mostem do kompletní opravy soumostí, zatím odborníci nerozhodli.
O řešení, co s inundačním mostem do kompletní opravy soumostí, zatím odborníci nerozhodli.
Aha, takže rok a čtvrt nebudou jezdit tramvaje, kor když tam vede x linek,,, Paráda a super práce ,,, 🙁
Tak dlouho nemusí. Klidně ať to začnou strhávat a postaví jako první etapu, akorát to bude asi za příplatek, protože to je mimo harmonogram, nicméně stavební firma by to rychleji zvládla. Ale ten rok a čtvrt je jen čas do zahájení stavby, přičemž ta zahrnuje roční výluku provozu tramvají, ostatně v soutěži byl právě požadavek na co nejkratší uzavírku MHD. Jenže teorie a praxe jsou dvě různé věci 🙂
Neni to Rohansky, ale Libensky ostrov, kde to kdo zase vyhrabal a proc se to plete, nechapu…
Tak on už to hlavně docela dlouho není ani žádný ostrov… 🙂 Co jsem zkoušel trochu pátrat, tak Rohanský ostrov prý končil někde na úrovni dnešní Šaldovy ulice. Ale pak při nové regulaci někdy ve 20. letech minulého století byly Libeňský i Rohanský ostrov spojeny nejen k sobě, ale i k pravému břehu, takže Vltava zůstala jen po jedné straně a už to tedy moc ostrovy nejsou (z Libeňského je aspoň takový poloostrov). Ale dnes se zdá jako Rohanský ostrov označuje i třeba území, kde je aktuálně betonárka. Na mapy.cz ten název vidím i na větší části té cyklostezky (asi… Číst vice »
To máte fuk, že už to není ostrov. Prašný most už zase stovky let není most, Ovocný trh už kdovíjak dlouho není tržiště, natož s ovocem, Nové Město je jedno z nejstarších pražských měst atd. atd. Není to nic divného, nejstarší pařížský most se jmenuje Pont Neuf (Nový most).
Šaldova je příčná ulice na vltavu v karlíně. To asi ne… podívejte se do 2. vojenskeho mapování , vypada to tam uplně jinak, část maňin je na dně vltavy atd… https://geoportal.gov.cz/web/guest/map?permalink=ed5dc9d48597e232cb0c605f941ca2d7
Každá povodeň v mělkém řečišti způsobí změny toho řečiště. Po většinu historie pražské ostrovy řečištěm dost putovaly.
Ještě chvíli se hádejte a ono už to konečně spadne, takže konečně se bude moct postavit nově.
Tato část se snad měla nově stavět ve všech navrhovaných variantách řešení.
U vás v Brandýse se rekonstruoval most tři roky někdy před 10 lety a v tehdejších cenách na to padlo asi půl miliardy korun . Přitom tam je dálniční most, nebo by se dalo jezdit přes mosty v Kostelci nebo vedle Přerova nad Labem a Lysé, když bych tedy zapojil vaši neúprosnou logiku “ most netřeba v dosahu jsou další“ …
jejda, ono to bez komentáře na který jsem reagoval už tak nějak nedává smysl, můžu tedy poprosit o smazání? Dík a dopravě zdar…
Takže chápu správě, že už nemá cenu před demolicí (pardon citlivé rekonstrukci) cokoliv dělat. Snad DP alespoň nainstaluje Caloforňana….
To je ten autobus lepší varianta, než tam dávat tu spojku kvůli jedné zastávce z každé strany.
Pardon, dvěma zastávkám z jedné strany.
Stejně by na zbytku asi autobus jezdit musel, protože ta obchozí trasa, z důvodu právě uzavření toho inundačního mostu, není nejrychlejší ani úplně pohodlná.
Tak autobus by musel jezdit i tak. Zastávka Libeňský most generuje cestují sama o sobě. Stejně jednička i po skončení výluky na Dulelských hrdinů bude muset jezdit na Výstaviště. Takže Califorňan pomůže lidem kolem Libeňského mostu a těm co nechtějí třeba do Dejvic na Palmovku přestupovat. A navíc neznamená více kilometry.
Jedne, …. Maniny a Libensky most (drive Libensky ostrov)… jine tam neobslouzene tramvaji nejsou, ale chapu jak to myslite, pocitate i obsluhovane prestupni Delnickou a Palmovku…
Není. Ten náhradní autobus stojí strašně dlouho v zácpě, třeba včera večer….
V plánu rekontrukce je křížový přejezd co nejblíž mostu od Manin. Tak se snad postaví v předstihu už letos…