Přitom stačilo zrušit autobusový zastávky, aby se maximálně zychlila jízda tranzitu a mohlo to tam lítat bez brzd.
A u Kuřimi a Lipůvky vrátit klasický Téčko, aby zmizel ZIP. Viděli jste teď v poslední době kolony u Lipůvky? Celkem to jelo, protože byla uzávěra od Blanska a ta je pěkně zavřela za semaforem a my od severu jsme mohli jet. To stejný by udělalo Téčko – nikdo by je od Blanska do leva nepustil a I/43 by krásně jela.
Vy, zastánci všelijakých diktatur, žijete v přesvědčení, že vám ta diktatura neublíží. A pak se nemůžete dořvat práva, když tvrdá pěst dojde i na vás, ta kterou jste přáli jiným.
Cílená provokace? Nějak si nedokážu představit že by někdo vyblil tu žluč jen tak z interního přesvědčení… i kdyby na tom byla mizivá stopa pravdy, forma to zapíchne 🙁
Blansko je otevřený, tak už to dneska stálo až pod kopec u Závisti. Kolona na hodinu. To se při semaforu od Blanska od září nestalo. Tolik k mým „nepravdám“.
Pepa
1 měsíc
Jde o součást dálnice Vratislav – Vídeň.
Robert
1 měsíc
Vypadá to že rovina a další půjdou brzo dokytek 🤣😂🤣😂
SYN
1 měsíc
Jako fajn, ale proč proboha až teď? Tam měla být ta aktivita nejmíň před 5ti lety, anebo kdyžtak zase o zhruba 5let později (až povede okolo R43/I73)…
Před 5ti lety by se to mj. snadněji dělalo, objem provozu byl nižší…
Martin
1 měsíc
Zvláštní, teprve vybírají zhotovitele,ale celé léto tam už bylo dopravní omezení a kyvadlový provoz jedním pruhem.
Příprava pruhu, aby unesl kyvadlový provoz kamionů, který tam budou jezdit i při stavbě. Osobáky pojedou 8 měsíců na Brno přes Žernovník a od Brna přes Blansko.
Michal
1 měsíc
Bez jakékoli varianty co odstraní, průjezd Lipůvkou, Lažanami, Milonicemi a Závistí je to naprosto zbytecná akce. Co nám pomůže průměrné zrychlení 2 sekundy, když před tímhle tam člověk ztratí +20 min. Nehledě k tomu, že během stavby bude celé okolí neprůjezdné, nahnat 10 000 aut navíc do Blanska, znamená hodinové kolony, už teď Blansko ve špičce kolabuje. Tohle prostě nemá logiku. Ani už nepotřebuji dálnici, stačil by pouhý obchvat těchto 4 obcí + mimoúrovňovka u Černé Hory a Sebranic
Často tudy jezdím a v dopravní špičce je to za trest. Ale i když toto řešení něco přinese, myslím, že ty peníze se měly investovat do zprovoznění už dlouhá desetiletí rozpracované dálnice. Ta by místní dopravě ulevila taky a dálková doprava by byla o hodně bezpečnější a rychlejší.
souhlas – jediné systematické řešení problému špatné obslužnosti obcí na sever od Brna je čtyřpruhová I/73 s častějšími sjezdy než má dálnice. Cokoli jiného je jen „látání“ nejhorších míst za cenu neúměrného zdržování intenzivní dopravy, pro kterou už dávno měl stát čtyřpruh mimo obce…
Já souhlasím, ale chápu že peníze šli do D35 a do nedokončených dálnic, včetně D0. To je priorita. Já chci věřit tomu, že po dokončení zmíněných se 1/73 spolu třeba s 1/49 začne hýbat. Ztracená minimálně dekáda bolí všechny.
Žijete zde a doufám, že sledujete, že vůbec není důležitá ani priorita ani peníze, ale co se povede prorazit proti NIMBY a EKO. Co se podaří dotlačit až k razítku, to se pak (hned) staví. Stát (ŘSD) má bohužel malou možnost prosadit stavby tam, kde je desítky let tuhý odpor a žádná rozumná diskuze a přístup k věci.
Nesmysl. Za pomalou vystavbu spis muzpu neschopni politici jako Hasek z CSSD. A take spatne uzemni plany, neefektivni stavebni urady – take neschopna RSD, ktera delala drive mizerne projekty.
Tahle vsechna pochybeni statu umoznovala NIMBistum to blokovat. A Deti Zeme napr jsou pseudoekologove, realne jsou to jen NIMBIste, ktery z principu blokuji vse…on je to myslim jen jeden pan.
Jenže účelem stavebních úřadů není a nemá být protlačovat stavby, ale zajistit ochranu různých oprávněných zájmů, včetně zájmu na dobré životní prostředí, ochranu krajiny a dalších.
Dálnice A88, resp. D43 či I/73 (jak tomu kdo chce říkat) je v současnosti jen vlhký sen. Ale dílčí vylepšení I/43 je reálné (ještě s ní budeme dlouhou dobu žít, tak do ní investujme).
Tak s tím absolutně nesouhlasím. Provoz bude tam kde mu postavíte silnici a tady je jednička se stoupacími pruhy tak tak co se ještě snese. Přece nezničíme celou zemi dálnicemi a čtyřpruhy vůbec.
Aby tuto nebyl provoz tak byste tu silnici musel překopat příkopy, na víc místech protože jedno by řidiči postupně zaplnili když ničím tak třeba vraky…
To je jako řícy že D10 není potřeba, stačila by tam lepší jednička…
Stoupací pruhy, množné číslo? Tak si je spočítejme, směrem na sever jeden vcelku dlouhý u Lysic, a druhý krátký na konci Březové, o 23km severněji. Směrem na jih je to jeden střední u Skalice, jeden krátký u Krhova, jeden miniaturní (spíš jen připojovací) u Bořitova a jeden krátký u Lipůvky. Ale hlavně a především, co z vašeho textu dělá totální nemístný kvák, je těch 16! obcí na cestě (počítá JEN ty ve kterých je padesátka! ne že se jede krajem a rychlost je 70+). Kdybyste náááhodou zkusil každé té obci udělat obchvat tak u poloviny z nich skončíte vlivem příliš… Číst vice »
Přitom stačilo zrušit autobusový zastávky, aby se maximálně zychlila jízda tranzitu a mohlo to tam lítat bez brzd.
A u Kuřimi a Lipůvky vrátit klasický Téčko, aby zmizel ZIP. Viděli jste teď v poslední době kolony u Lipůvky? Celkem to jelo, protože byla uzávěra od Blanska a ta je pěkně zavřela za semaforem a my od severu jsme mohli jet. To stejný by udělalo Téčko – nikdo by je od Blanska do leva nepustil a I/43 by krásně jela.
Přitom by stačilo postavit I/73 a ne omezovat ostatní směry 🙃
To se ale nestane. Na to by musel přijít jiný politický systém, který by prostě přišel a postavil a kdo by vznesl námitky, tak by skončil v kriminále.
Vy, zastánci všelijakých diktatur, žijete v přesvědčení, že vám ta diktatura neublíží. A pak se nemůžete dořvat práva, když tvrdá pěst dojde i na vás, ta kterou jste přáli jiným.
Cílená provokace? Nějak si nedokážu představit že by někdo vyblil tu žluč jen tak z interního přesvědčení… i kdyby na tom byla mizivá stopa pravdy, forma to zapíchne 🙁
To není provokace, ale pravda. Jezdím tam denně, takže vím jak to funguje.
Blansko je otevřený, tak už to dneska stálo až pod kopec u Závisti. Kolona na hodinu. To se při semaforu od Blanska od září nestalo. Tolik k mým „nepravdám“.
Jde o součást dálnice Vratislav – Vídeň.
Vypadá to že rovina a další půjdou brzo dokytek 🤣😂🤣😂
Jako fajn, ale proč proboha až teď? Tam měla být ta aktivita nejmíň před 5ti lety, anebo kdyžtak zase o zhruba 5let později (až povede okolo R43/I73)…
Před 5ti lety by se to mj. snadněji dělalo, objem provozu byl nižší…
Zvláštní, teprve vybírají zhotovitele,ale celé léto tam už bylo dopravní omezení a kyvadlový provoz jedním pruhem.
Kácení dřevin, samostatná zakázka.
Příprava pruhu, aby unesl kyvadlový provoz kamionů, který tam budou jezdit i při stavbě. Osobáky pojedou 8 měsíců na Brno přes Žernovník a od Brna přes Blansko.
Bez jakékoli varianty co odstraní, průjezd Lipůvkou, Lažanami, Milonicemi a Závistí je to naprosto zbytecná akce. Co nám pomůže průměrné zrychlení 2 sekundy, když před tímhle tam člověk ztratí +20 min. Nehledě k tomu, že během stavby bude celé okolí neprůjezdné, nahnat 10 000 aut navíc do Blanska, znamená hodinové kolony, už teď Blansko ve špičce kolabuje. Tohle prostě nemá logiku. Ani už nepotřebuji dálnici, stačil by pouhý obchvat těchto 4 obcí + mimoúrovňovka u Černé Hory a Sebranic
2-3 obchvaty za sebou = R43 (aspoň v té oblasti Kuřim – Černá Hora)…
Tak Blansko zažije těžký rok, ale celých 10 000 aut navíc to nebude. Provoz je v plánu rozložit mezi kyvadlový provoz na I/43 a 2 objízdné trasy.
A bude se to rozdělovat po celých autech nebo po dílech? 🙂
Jejda, no konečně, na to se těším 45 let !!!
Za mě zbytečnost. Tam to přece jelo dobře a Závist nepotřebuju. Vy jo?
Doufám, že i kvalitněji nejen rychle a levně.
Třeba jsou zvyklí to dělat kvalitně 😁
Často tudy jezdím a v dopravní špičce je to za trest. Ale i když toto řešení něco přinese, myslím, že ty peníze se měly investovat do zprovoznění už dlouhá desetiletí rozpracované dálnice. Ta by místní dopravě ulevila taky a dálková doprava by byla o hodně bezpečnější a rychlejší.
souhlas – jediné systematické řešení problému špatné obslužnosti obcí na sever od Brna je čtyřpruhová I/73 s častějšími sjezdy než má dálnice. Cokoli jiného je jen „látání“ nejhorších míst za cenu neúměrného zdržování intenzivní dopravy, pro kterou už dávno měl stát čtyřpruh mimo obce…
Pláčete na nesprávném hrobě. Nejprve se zeptejte pana Haška, proč nešlo dokončit ZÚR JMK a pak nimbistů na trase.
Já souhlasím, ale chápu že peníze šli do D35 a do nedokončených dálnic, včetně D0. To je priorita. Já chci věřit tomu, že po dokončení zmíněných se 1/73 spolu třeba s 1/49 začne hýbat. Ztracená minimálně dekáda bolí všechny.
Žijete zde a doufám, že sledujete, že vůbec není důležitá ani priorita ani peníze, ale co se povede prorazit proti NIMBY a EKO. Co se podaří dotlačit až k razítku, to se pak (hned) staví. Stát (ŘSD) má bohužel malou možnost prosadit stavby tam, kde je desítky let tuhý odpor a žádná rozumná diskuze a přístup k věci.
no já myslím že to dost změnil „liniový zákon“. Který přišel moc pozdě. Teď si myslím že už spíš budeme narážet na peníze.
Nesmysl. Za pomalou vystavbu spis muzpu neschopni politici jako Hasek z CSSD. A take spatne uzemni plany, neefektivni stavebni urady – take neschopna RSD, ktera delala drive mizerne projekty.
Tahle vsechna pochybeni statu umoznovala NIMBistum to blokovat. A Deti Zeme napr jsou pseudoekologove, realne jsou to jen NIMBIste, ktery z principu blokuji vse…on je to myslim jen jeden pan.
Jenže účelem stavebních úřadů není a nemá být protlačovat stavby, ale zajistit ochranu různých oprávněných zájmů, včetně zájmu na dobré životní prostředí, ochranu krajiny a dalších.
Dálnice A88, resp. D43 či I/73 (jak tomu kdo chce říkat) je v současnosti jen vlhký sen. Ale dílčí vylepšení I/43 je reálné (ještě s ní budeme dlouhou dobu žít, tak do ní investujme).
Turek by mohl to rozpohybovat…
Turek by si tak maximálně přikradl.
Turek ma dost starosti sam se sebou a svoji pubertou…
Nacistickou ideologii nazývat pubertou…
Spíš noční můra.
No na to označení „vlhký sen“ je trochu divné že tam konečně už „do toho kopli“… Jako začali od Boskovic k Brnu, no dobře ale aspoň už začali…
Další dálnice. To absolutně ne. Jednička se stoupacími pruhy je do takové krajiny správné řešení.
Není rozhodující krajina, ale provoz.
Tak s tím absolutně nesouhlasím. Provoz bude tam kde mu postavíte silnici a tady je jednička se stoupacími pruhy tak tak co se ještě snese. Přece nezničíme celou zemi dálnicemi a čtyřpruhy vůbec.
Aby tuto nebyl provoz tak byste tu silnici musel překopat příkopy, na víc místech protože jedno by řidiči postupně zaplnili když ničím tak třeba vraky…
To je jako řícy že D10 není potřeba, stačila by tam lepší jednička…
Naprosto nesrovnatelné a pevně držím pěsti všem kteří bojují proti něčemu takovému jako je D10 na sever od Brna.
Stoupací pruhy, množné číslo? Tak si je spočítejme, směrem na sever jeden vcelku dlouhý u Lysic, a druhý krátký na konci Březové, o 23km severněji. Směrem na jih je to jeden střední u Skalice, jeden krátký u Krhova, jeden miniaturní (spíš jen připojovací) u Bořitova a jeden krátký u Lipůvky. Ale hlavně a především, co z vašeho textu dělá totální nemístný kvák, je těch 16! obcí na cestě (počítá JEN ty ve kterých je padesátka! ne že se jede krajem a rychlost je 70+). Kdybyste náááhodou zkusil každé té obci udělat obchvat tak u poloviny z nich skončíte vlivem příliš… Číst vice »
Nevím, proč mi nebyla dosud schválena moje zcela slušná a logická odpověď na Váš výplod. Počkám ještě den a kdyžtak odpovím znovu.