Letový provoz se dál zvedá, v Evropě se blíží třem čtvrtinám před pandemií
Letadla Ryanairu a Lufthansy na letišti ve Frankfurtu. Foto: Lufthansa
Podle počtu letů za den je největším dopravcem v Evropě Ryanair.
Podle počtu letů za den je největším dopravcem v Evropě Ryanair.
Jak je asi na tom v poctu letu LVH aka Ruzyne? Pred 14 dny jsme leteli na dovcu, sobota dopoledne a bylo tam regulerne vymeteno. U bezpecnostnich ramu ani nemeli otevrene takove ty automaticke vydavace plastovych boxu, namisto toho full manual, jako nekde na malem letisti. Take dost obchodu zavrenych, …
Vypadalo to tam podobne jak v nejhlubsim Covidu, ale treba jsme preste jen trefili ‚spatny‘ cas.
Ona sobota dopoledne je přesně jeden z těch nejvíc “hluchých” časů…
Oka, nejsem si jisty, jestli jsem nekdy jindy v sobotu dopo letel, tqk nemam srovnani.
Každopádně vi nekdo, jak je na tom LVH s počtem letu v porovnani pred covidem?
sobota je obecne hodne slaba, nicmene praha patri mezi nejpostizenejsi.
v tuto chvili je na pristi tyden planovano mene, nez 80 odletu denne.
vvdobach pred covidem to bylo i vice, nez dvojnasobek. v lete i trojnasobek
Tak doufejme, že to bude pokračovat… .)
Proč? Nynější frekvence nestačí?
klidne staci. ale nejde o frekvence nebo tak neco.
letectvi je diky sve velke citlivosti na venkovni vlivy jednim z nejlepsich barometru (nejen) stavu svetove ekonomiky.
a prani aby navrat k normalu pokracoval je jen proste prani navratu svetove ekonomiky a svetoveho deni do normalu.
Já se obávám, že covid přesvědčil korporáty, že od vynálezu konferenčním videotelefonů není potřeba posílat zaměstnance na zahraniční chlastačky, když je potřeba něco projednat.
Obchoďáci nebudou létat tolik jako dříve. 🙂 Jo dovolenkářů bude přibývat
je uplne jedno … kdo bude lítat.
to, že budou lítat dovolenkáři, to je ještě lepší – ono totiž dovolené jsou první věc, kterou lidi ruší, když nejsou peníze. 🙂
takže klidně ještě více dovolenkářů, nebo kdekoli jindy .)
Některé věci se po teamsech dají udělat, některé vůbec. Ubude zbytečných zahraničních cest, ale u nás už se zase létat začíná. Nikdy to už nebude na otočku, ale prostě přibývat těch cest bude. Z nuly na 100 se zrychluje vzdycky lip, než ze že 100 na 200. 😉
Jak co. Jistě, letět na firemní meeting je nesmysl, když se to dá vyřídit on-line, ale technici a obchoďáci, tam je fakt často třeba osobní přítomnost – i kvůli tomu se spousta projektů zpozdila, protože byl problém dostat lidi tam kam je bylo potřeba dostat.
Co se týče dovolených, zatím se nejde dostat do většiny Asisjkých zemí, tak to je slušná brzda dálkovek na východ, chartery a Evropa naopak letos asi pojedou.
Letectvi neni ukazatelem ekonomiky. To by totiz rada leteckyxh spoecnosti musela krachnout, ale stat je dotuje. Bez dotaci by neprezily. Asi jako Ceska posta nebo Ceske drahy. Ze statniho se zije dobre…
No a CSA udelali podvod stoleti a Smartwings furt dluzi za letenky z roku 2020 a neplati a neplati a dluzi a dluzi
vis, kdyz jsi si neprihlasil pohledavku jako veritel, nikdo ti nic neda. kolikrat jsme timto tady uz vysvetlili
i ty ekonome amatere – ano, letectvi je jeden ze zkladnich barometru ekonomiky. i s dotacemi.