Letošní opravy Barrandovského mostu začnou 15. května. Město vyzvalo řidiče, ať se mu vyhnou

Oprava Barrandovského mostu (červenec 2022). Pramen: PorrOprava Barrandovského mostu (červenec 2022). Pramen: Porr

Při letošní etapě bude uzavřena barrandovská rampa.

33 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
SiBerie

Tak když tohle přičtu k tomu úžasnému retardéru, který je na Radotínském mostě a kvůli kterému se dnes a denně reguluje Lochkovský tunel od D5 k D1, bude to asi velmi veselé léto.

ksz

A ten retardér je tam proč ?

strojvedoucí J.

Poškozená dilatace na Radotínském mostě kvůli které je snížená maximální rychlost.

ŘSD slibuje realizaci opravy do 31.3.

Další takový „retardér“ v okolí Prahy je na mostě přes Voznici na R4.

ksz

> ŘSD slibuje realizaci opravy do 31.3.
Neuvedení roku tomu dává zajímavý význam, nicméně, i tak díky za informaci.

Petr

Tentokrát bude problém větší než při I. etapě. Při I. etapě byla kolona od Zbraslavi na Strakonické, protože se zrušil jeden pruh. Část aut tak ze Zbraslavi jelo přes Modřany. To se nyní nestane. Nyní nastane největší problém v průpletu před Zlíchovským tunem/Strakonickou. Už nyní tam jsou kolony a krátký průplet. Nově k tomu přibudou další auta z ulice K Barrandovu. Pokud bude problém v tunelech, tak to bude ještě větší masakr.

Dachs

„Objízdná trasa přes Pražský okruh“ Tak hlavně „nevypínat“ tunely na okruhu. Vysvětlení „opatření“ sice můžeme přijmout, ale řídící centrum musí vidět, že do několika minut stojí úplně všechno až ke Zličínu, ne-li dál, včetně zahlcených obcí okolo nebo paralelních komunikací, zejména K Austisu nebo v oblasti Rudné. Zálesí snad bude na tom o něco lépe, než při I. etapě, horší to asi bude letos na barrandovské radiále. Jako zdroj problémů lze odhadovat průplet směru od Barrandova k vratné spojce a od Strakonické ve směru tunely. Je nebezpečně krátký a praktikuje se právo ne přednosti, ale silnějšího a drzejšího. Ve Slivenci… Číst vice »

Jan

SŽDC už rozdělení středních Čech na východ a západ zvládla, ŘSD to teď dotáhne k dokonalosti…

David

Co s tím má společného ŘSD? Všechny silnice (mimo dálnice) na území Prahy jsou ve správě Prahy.

Jan

Sorry, spletly se mi zkratky, MHMP…

Jiří Kocurek

Však to je sen všech reduktorů dopravy. Vltavu překračovat pouze pěšky, MHD nebo na kole a nic nedopravovat, zásobávání restaurace jedině rudlem z nádraží, jestli je teda opravu potřeba, když tam jídlo přece je.

jkt

ok, boomer

Martin Pekárek

Nejvytíženější v Praze, 140 tis. aut denně … proto, zcela logicky, postavíme o kus dál další most, kam ale auta nepustíme, postavíme ho jen pro tramvaje a cyklisty …
A řidičům v případě potřeby řekneme, ať se mostu vyhnou, objížďka dlouhá desítky km.

Jakub

prosimvas, Martine, vite jak funguej dopravni indukce?

david

Jo mate pravdu … diky novemu mostu si mnoho lidi rekne, ze uz je to doma nebavi a ze by konecne mohli zacit jezdit do prace. Tak urcite.

Filip Jirsák

Když zpochybňujete mnohokrát prokázaný fakt (který má poměrně jednoduché vysvětlení), čeho tím podle vás dosáhnete? Myslíte si, že lidé budou ignorovat všechna fakta a uvěří vám? Není pravděpodobnější, že si o vás akorát řeknou, že tomu rozumíte jako koza petrželi?

Jiří Kocurek

A co byste poradil Karlovi IV, že ten most stavět neměl, že to do Prahy naidukuje dopravu, která je naprosto zbytečná, protože jede někdo jiný než vy?

Umbridge

Když nový most, jen pro tramvaje a kola, umožní rychlejší cestování po městě bude víc lidi využívat veřejnou dopravu a nechají spíš stát auto. Když postavíte most a silnice pro auta, tak lidi budou využívat ještě víc auta než to zatím je a další silnice budou ještě víc plné aut, které jsou většinou obsazené jen řidičem…a tramvaje budou ještě pomalejší v místech, kde si tramvaje a míchána doprava dělí cestu…například v centru kde není možnost aby tramvaje zůstali pouze na kolejích pro sebe… To je všechno díky různých mezinárodními studií dokázáno. Jediné co v Praze má smysl je dodělaní M0… Číst vice »

Frantík

Tam jde hlavně o to, že se řidiči dostanou do cíle stejně rychle jedním nebo druhým mostem, Barranďák způsobuje problémy jenom u autobusů, které si to zpoždění přenášejí.

David

Nejvytíženější most z hlediska přepravy lidí není Barrandovský ale Nuselský, který přepraví něco okolo půl milionu lidí denně.

PetrH

a většinu z nich přepraví metro.

Jiří Kocurek

Nenaindukuje ono Metro v Praze lidi? 😀 😀

Filip Jirsák

Samozřejmě, že indukuje. Jenže metro je daleko efektivnější způsob dopravy, než osobní auta.

Vaclav

Ano, tramvaje by se mely zrusit, protoze zabiraji misto autum a novy most by mel mit 16 pruhu.

Just one more lane bro, I promise, it will fix everything

Martin

Ok, trollit zkoušíš, nic moc. Navrhni řešení, kritizovat a rejpat umí i můj pes.

Frantisek

Řešení už je navrženo – autům pro jejich rozpínavost musí stačit most Barrandovský. Vždyť nikdy nebude zavřený úplně (pokud se nezřítí). Jo, kdyby auta nebyla pro tolik lidí málem fetišem, mohla dostat místo i na Dvoreckém mostě (a ten mohl vést do Dvorců a umožnit tam přestupy směr Barrandov; takhle leda popojít/popojet necelý kilometr a přestoupit znovu – jen aby to nezneužila auta).

Jiří Kocurek

Auta se rozpínají… a ten ridič uvnitř, to jako není člověk?

Lukáš F.

Co mu dává právo zabírat mnohonásobek prostoru na silnici, než člověk jedoucí v MHD?

Filip Jirsák

Je to člověk jako každý jiný. Není důvod se tvářit, že když je v autě, je to nadčlověk.

Vaclav

Reseni je MHD a cykloinfrastruktura. Domnivam se, ze Vy to ale odmitnete

Vaclav

Nesmysl. Doprava po meste na kole je nejefektivnejsi – zadne znecisteni vzduchu, zadny hluk a vyrazne mensi zaber verejneho prostoru.

Frantík

Ovšem třeba do kopce taky rychlost žádná sláva…

Jiří Kocurek

Proč jenom šestnáct, pro ne čtyři tisíce? A kilometr širokou D1, to přecve řidiči chtějí, vím to líp, já se s něma radši nebavím?

strojvedoucí J.

To jste značně mimo, Dvorecký most mimo jiné umožní autobusům z Novodvorské vyhnout se věčně ucpanému okolí Barrandovského mostu a pomůže tak dorovnat dluh města vůči obyvatelům sídliště, které vzniklo bez potřebné dopravní infrastruktury.