Léto výluk. V Německu začalo nové omezení, vlaky nejezdí po první trati na 300 km/h
Rychlovlak ICE na trati Kolín nad Rýnem - Frankfurt nad Mohanem. Foto: S. Terfloth (Sese Ingolstadt at German Wikipedia)/Wikimedia Commons
Část vlaků byla zrušena, zbývající jezdí po pomalejší trati odklonem.
Na rovinu, na to aby to byl b….. na kolečkách jim stačí opravovat normální trať. Dnes zrušili stavědlo v Brémách hl.n. a do Bremerhavenu jsem jel 4 hodiny … z toho 3 čekal na bus náhr. dopravy. A nikdo naprosto nic nevěděl …
Jestli to Nemcum nejak pomuze, tak ani u nas se ted pres leto nejezdi 300.
Předám vzkaz..
Dotaz z jiného soudku: Jak moc se dotkne výstavba VRT podel dálnice tu samotnou dálnici a její přivaděče apod.?
V případě výstavby je pravděpodobné, že po blízké dálnici budou navážet na podvalech techniku na stavbu a také materiál (cement, výztuž do betonu) a dost možná i zařízení staveniště, dnes to mají jako skládačku z kontejnerů.
V případě křížení, inu uzavírky na nájezdech.
To u nás pod taktovkou SŽ by to trvalo dva roky 🙂
Jste nějaký optimista🤔
Vcelku bych i věřil..🤔 tady dělali Frýdlant nad Ostravicí – Frenštát pod Radhoštěm 16 km tratě a trvalo to rok 🤦🏻 a to je jednokolejka 🥴🤣🤣🤣
Není to tak dávno, co se někteří diskutující podivovali, že se koridorová trať v Česku rekonstruuje po cca 30 letech. A hle, v Německu vrtka po něco málo více než 20 letech. Taky tu bude někdo tvrdit, že tamní správce dráhy zanedbával údržbu?
To je nějaká menší oprava ne rekonstrukce, když se to zavírá jen na 4 týdny.
No, německo bych nedával zrovna za příklad. Tam to poslední roky probíhá podivně. Jsou na světě VRT, co nebyly zavřené nikdy a přitom se průběžně udržují.
„Náklady na opravu jsou 50 milionů eur.“
A jenom 13 výhybek, to nebude nic extra velkého, stoprocentně bez opravy tunelů z dob kancléře Bismarcka.