Letní sezona na Ruzyni. Abú Dhabí, Zanzibar a nepřekonatelný Londýn
Boeing 787-10 Dreamliner společnosti Korean Air v Praze. Foto: Letiště Praha

Na více než 40 pravidelných linkách bude navýšen počet týdenních frekvencí. Častější spoje budou mířit do Řecka, Itálie či Turecka.
Neví někdo, jak to vypadá s Taipei?mluvilo se o navýšení frekvencí…
Naposledy jsem slysel o pochybnostech zda linku neprerusit kvuli omezeni rwy a payloadu tak nevim
Tusi prosim nekdo, kdo bude letat to Comiso?
Smartwings QS2730/1 ne 19:05-21:50/22:40-1:25
Diky
přílet 1:25 je vždy můj sen 😀
Ten Londýn mi s potřebou ETA potvrzení přijde dost optimisticky, ale vítám to…
zas bych tu etu nejak nedemonizoval – vzdyt je to jen formalita za par drobnych …
Neví někdo, kdo bude handlovat Etihad a Canadu?
Menzies
Oba dva?
Ano
No tak hlavně aby si sehnali dostatek zaměstnanců na práci se zavazadly….
To by je nejdřív museli normálně zaplatit
Tak mrkněte jinam, kde lidi s VŠ pracuji skoro za míň…takže na vydávání batohů dobrý
Jestli to nebude tím, že některých typů VŠ je až zbytečně moc, pak se nemůžou divit, že mají malé mzdy, státní správa ty „zbytečné“ vysokoškoláky prostě už víc platově neutáhne. (tím zbytečné myslím to, že dříve stačila střední škola a dneska je požadavek minimálně Bc) No kdežto tahat kufry je fakt makačka, takže je potřeba to pořádně zaplatit, když to nikdo nechce dělat. Jak jednoduché.
A zrovna tahání kufrů je jeden z oborů, kde se můžou dobře integrovat prací cizinci, kteří ještě tak dobře neovládají jazyk a přitom mohou pracovat.