Letní sezona na Ruzyni. Abú Dhabí, Zanzibar a nepřekonatelný Londýn

Boeing 787-10 Dreamliner společnosti Korean Air v Praze. Foto: Letiště PrahaBoeing 787-10 Dreamliner společnosti Korean Air v Praze. Foto: Letiště Praha

Na více než 40 pravidelných linkách bude navýšen počet týdenních frekvencí. Častější spoje budou mířit do Řecka, Itálie či Turecka.

26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ondřej

Neví někdo, jak to vypadá s Taipei?mluvilo se o navýšení frekvencí…

Juco

Naposledy jsem slysel o pochybnostech zda linku neprerusit kvuli omezeni rwy a payloadu tak nevim

MPE

Tusi prosim nekdo, kdo bude letat to Comiso?

Dominic

Smartwings QS2730/1 ne 19:05-21:50/22:40-1:25

MPE

Diky

Jarda79

přílet 1:25 je vždy můj sen 😀

martin.janecek

Ten Londýn mi s potřebou ETA potvrzení přijde dost optimisticky, ale vítám to…

Air Traveller

zas bych tu etu nejak nedemonizoval – vzdyt je to jen formalita za par drobnych …

Lkprak

Na tu ETU jsem taky zvědav. Když jsem o tom slyšel prvně, zděsil jsem se toho a říkal si, že to bude znamená výrazné omezení letů do Británie. Ale teď už to tak špatně nevidím. Britů se to netýká a mluvil jsem s celou řadou lidí v mém okolí, kteří se tam chystají a nikdo z nich v tom žádný problém nevidí.

Průvodce původní Aleš

IMHO se to dotkne hlavně počtu cestujících, kteří transferují přes LHR.

lvy

Na tranzit to není potřeba.

Průvodce původní Aleš

Máte pravdu jen velmi částečně. Platí to jen, pokud nepřestupujete mezi terminály (na LHR) a je to dočasná výjimka. Relativně čerstvá, takže jsem o ni nevěděl:
The UK government has agreed to a temporary exemption for passengers who transit airside (and therefore do not pass through UK border control) from needing an ETA.

kajman

Pár drobných v pětičlenné rodině může atakovat i cenu letenky. Takže za mě good bye, UK, pokud to nebude naprostá nezbytnost.

rzc

Ja teda nevim, ale Londyn obcas letim a zpatecni letenka je casto do 1500. ETA je za 300.

Lukáš

Neví někdo, kdo bude handlovat Etihad a Canadu?

Rampakk

Menzies

Lukáš

Oba dva?

Rampakk

Ano

Jarda z Černé Lhoty

Už teď je předvídatelné, že CSAH budou v létě v prčících, ostatně lze to vyčíst ze všech vyjádření představenstva LP, jak si pomalu tu půdu pro problém připravují.
Věřím, že jsou vlastně rádi, že to handlovat nebudou.
Navíc tyto renomované aerolinky mají zájem o kvalitu a to v tom moc CSAH posledních pár let vypadá, že nevyniká.

pacicka

No tak hlavně aby si sehnali dostatek zaměstnanců na práci se zavazadly….

J.J.

To by je nejdřív museli normálně zaplatit

HIlldiar

Tak mrkněte jinam, kde lidi s VŠ pracuji skoro za míň…takže na vydávání batohů dobrý

Jarda79

Jestli to nebude tím, že některých typů VŠ je až zbytečně moc, pak se nemůžou divit, že mají malé mzdy, státní správa ty „zbytečné“ vysokoškoláky prostě už víc platově neutáhne. (tím zbytečné myslím to, že dříve stačila střední škola a dneska je požadavek minimálně Bc) No kdežto tahat kufry je fakt makačka, takže je potřeba to pořádně zaplatit, když to nikdo nechce dělat. Jak jednoduché.
A zrovna tahání kufrů je jeden z oborů, kde se můžou dobře integrovat prací cizinci, kteří ještě tak dobře neovládají jazyk a přitom mohou pracovat.

Hilldiar

Tak tady jsem myslel třeba lidi, kteří publikují, dělají výstavy, učí atd. – a to, že to nechce nikdo dělat, jestli ono to nebude tím, že každý mladý očekává 50 000 Kč a práci tak na 6 hodin s hodinou na jídlo, mám jich vedle sebe několik

lvy

Možná by stačilo zpoplatnění upravit dle náročnosti. Nedávná zkušenost, stejné letiště, stejná linka, stejný čas jen jiné letadlo. Přílet A330-300 běžné kufry na pásu ihned při příchodu k němu, oproti tomu malá B737-800, prioritní kufry na pásu až za 40 minut po příchodu.