Letní sezona na Ruzyni. Abú Dhabí, Zanzibar a nepřekonatelný Londýn

Boeing 787-10 Dreamliner společnosti Korean Air v Praze. Foto: Letiště PrahaBoeing 787-10 Dreamliner společnosti Korean Air v Praze. Foto: Letiště Praha

Na více než 40 pravidelných linkách bude navýšen počet týdenních frekvencí. Častější spoje budou mířit do Řecka, Itálie či Turecka.

Odebírat
Upozornit na
guest
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ondřej

Neví někdo, jak to vypadá s Taipei?mluvilo se o navýšení frekvencí…

Juco

Naposledy jsem slysel o pochybnostech zda linku neprerusit kvuli omezeni rwy a payloadu tak nevim

MPE

Tusi prosim nekdo, kdo bude letat to Comiso?

Dominic

Smartwings QS2730/1 ne 19:05-21:50/22:40-1:25

MPE

Diky

Jarda79

přílet 1:25 je vždy můj sen 😀

martin.janecek

Ten Londýn mi s potřebou ETA potvrzení přijde dost optimisticky, ale vítám to…

Air Traveller

zas bych tu etu nejak nedemonizoval – vzdyt je to jen formalita za par drobnych …

Lukáš

Neví někdo, kdo bude handlovat Etihad a Canadu?

Rampakk

Menzies

Lukáš

Oba dva?

Rampakk

Ano

pacicka

No tak hlavně aby si sehnali dostatek zaměstnanců na práci se zavazadly….

J.J.

To by je nejdřív museli normálně zaplatit

HIlldiar

Tak mrkněte jinam, kde lidi s VŠ pracuji skoro za míň…takže na vydávání batohů dobrý

Jarda79

Jestli to nebude tím, že některých typů VŠ je až zbytečně moc, pak se nemůžou divit, že mají malé mzdy, státní správa ty „zbytečné“ vysokoškoláky prostě už víc platově neutáhne. (tím zbytečné myslím to, že dříve stačila střední škola a dneska je požadavek minimálně Bc) No kdežto tahat kufry je fakt makačka, takže je potřeba to pořádně zaplatit, když to nikdo nechce dělat. Jak jednoduché.
A zrovna tahání kufrů je jeden z oborů, kde se můžou dobře integrovat prací cizinci, kteří ještě tak dobře neovládají jazyk a přitom mohou pracovat.