Letiště Praha zůstává počty cestujících stále hluboko před covidem, skokanem měsíce byl Tel Aviv

Cestující na Letišti Václava Havla. Pramen: Letiště PrahaCestující na Letišti Václava Havla. Pramen: Letiště Praha

Září bylo letos druhým nejsilnějším měsícem podle počtu cestujících.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Nazgul

Já se přiznám, že nerozumím větě „Letiště Praha zůstává počty cestujících stále hluboko před covidem“.

honza

Ono je treba pro me osobne jedno, zda byl, je ci bude Covid. Z Vidne jsou mnohem levnejsi letenky a hlavne pro me osobne jakozto silneho kuraka, ve Vidni a na plno letistich jsou kuracke zony.

Pepa

Ještě levnější je to z Madridu. Nechtěl by jste to zkusit?

Air Traveller

nejaky konkretni pripad, kdy jsou z vidne „mnohem levnejsi “ letenky by nebyl?

Ibragim z Bastru

Máš pravdu. Není důvod ztrácet čas na nějakém českém regionálním letišti, když máme kousek na slusne Velké letiště jako VIE, MUC nebo BER.

zdenek

Odnaučit se kouřit je tak těžký? A podle toho preferovat letiště? Děs. Vám bych napálil násobek zdrav.poj.:-(

Stony

Vysledek dost spatny, cekal sem ze se zacne letat vice, i na zaklade toho jak si kazdy stezoval, ze se nikam neda. A prijde mi zvlastni, ze jinde jsou letiste docela plna, tak Praha zeje prázdnotou.

Josef Petrák

Tak ale z Ceska se k mori litalo hezky od zacatku roku. Napred jen soboty a obcas stredy, ale kdyz mela Ruzyne 5-6 odletu QS behem sobotniho dopoledne, tak to uz je neco…

Tady na Moravě

To je tím, že velký objem obratů v Praze dělal sektor přijíždějících turistů z východu (Čína, ex-CCCP, Arábie, apod.), na který negativně zapůsobil nejen covid, ale také politika a fakt, že se Praha u nich už trochu vyčerpala a okoukala.
Pražské letiště se zaměřilo obchodně na tento sektor a na ostatní, s prominutím, kašlalo. Vylétající Češi se naučili létat z okolních států, tranzit a přesedání je v Praze minimální.
Ze situace nyní tedy těží nejvíce letiště jednak zaměřená na lokální exporty v zemích, které s covidem úspěšněji bojují a potom letiště uzlová, zaběhnutá, která jsou potřeba pro provoz celého systému.

MartinS.

Velký objem obratů dělala třeba i Velká Británie. A je velký rozdíl, jestli do Londýna létá 80 – 90 letadel za týden a nebo 20. Ale nemyslím si, že by se Praha vyčerpala a okoukala. Plno lidí odrazuje a) vůbec sednout v této situaci do letadla a někam letět a věřit, že při návratu nebudou mít pozitivní test, protože to by cestu protáhlo třeba o 14 dnů, b) vstupní podmínky některých zemí, které opět vyžadují třeba testování, karantény apod.

Air Traveller

Zas tak plná nejsou. v létě třeba mnichov… a byla to docela bída. až z toho bylo smutno.

jinak praha zeje prázdnotou, protože hodně velký obrat cestujících dělala incomingová turistika, která letos víceméně neexistovala.

letos nám v podstatě praha ukázala jaký je její potenciál, pokud by byla závislá jen na domácí poptávce.

VíKo

Domácí Poptávka by byla vyšší kdyby bylo více zajímavých deatinaci. Aktuálně evidim žádný zásadní progres u stávajících společnosti. Uvidíme,co udělají euro wings. I u nich jsem chtěl trochu víc možností, ale zaplatpanbu za to.

Petr

Jaké destinace máte na mysli?

Air Traveller

jaké destinace chybí?

Apex

No, nevím, ale aktuálně jsem se vrátil z Dubaje a proti roku 2019 tam je prazdno taky. Ale je jasne, ze lokální poptávka není tak velka a turisticky ruch, zejména ze třetích zemí, chybí a to musí být vidět.