Letiště Praha spouští novou kampaň, která má podpořit návrat lidí do letadel
Kampaň má přesvědčit lidi, aby se nebáli vyrazit do zahraničí opět letecky.
Letiště Praha chce obnovit poptávku lidí po létání novou reklamní kampaní. Zaměří se jak na podporu leteckých linek, tak i spojení do klíčových letních destinací. Má současně zdůraznit, že létání je bezpečné i z pohledu možné nákazy.
„Kampaní chceme vyvolat vzpomínky na staré časy, kdy vše bylo normální, a probudit touhu po cestování a zážitcích. V nejbližším období se zaměříme zejména na podporu chuti cestovat za sluníčkem do oblíbených destinací, jako je například Chorvatsko, Řecko či Španělsko,“ říká Marcela Tučníková, ředitelka marketingové a korporátní komunikace Letiště Praha.
Za kampaní stojí interní marketingový tým ve spolupráci s agenturou Loosers. Opírá se o slovní hříčky a příjemné letní fotografie, na kterých dominuje moře a písek. „Před více než rokem se doba změnila. Necestujeme, místo práce zůstáváme na home office, děti nechodí do škol. A tak jen létáme z callu na call. Sledujeme, jak v další vlně křivky exponenciálně vylétly, jiné dramaticky slétly na minimum. V posledním roce jako by nám uletěly včely. Spousta létání, ale přitom jsme pořád doma. Proto jsme kampaň postavili na myšlence, kdy je na čase vrátit létání zase ten správný význam,“ vysvětlila Iva Bízová, Creative CEO Loosers.
Kampaň doplňuje webová stránka www.zazitkyuzcekaji.cz, kde cestující najdou detailní přehled všech aktuálně dostupných linek z pražského letiště včetně informací o tom, jaké letecké společnosti do dané destinace létají. Reklama poběží jak digitálně, tak u offline reklamních formátů.
Během pandemie letecký provoz celosvětově výrazně klesl. Ruzyně patří mezi letiště nadprůměrně postižená výpadkem cestujících. Počet linek z Prahy postupně stoupá, počty cestujících jsou ale stále hluboko pod úrovní roku 2019.