Letiště Praha povolává kvůli kolapsu se zavazadly krizového manažera. Nedorazilo 1600 kufrů
Generální ředitel Letiště Praha Jiří Pos. Foto: Zdopravy.cz / Jan Nevyhoštěný
Podle letiště bude mít 99,9 procent cestujících zítra své kufry zpět.
Proč nepožadají AČR o pomoc. Vojáků máme dost a 20 kluků by jim vytrhlo trn z paty a ČR by to ochránilo od ostudy. Cizinci nechápou jak toto je možné. A AČR určitě je bezpečná i pro letový provoz.
Akorát že AČR není agentura, aby si tam jen tak někdo zavolal a ona okamžitě dodala lidi. Navíc to osvědčení asi bude spočívat i v tom vědět, jak se chovat na civilní letištní ploše, aby neohrozili letecký provoz, sebe nebo někoho jiného. Nemyslím si, že by to vojáci znali.
Tak povolali ucetni a personalni misto vojaku. 😁
Noooo, tak ten to tam určitě vytrhne.😂😂🎩
Soukromá úvaha:
Vyhazuje V ČECHÁCH krizový manažer neschopné vedoucí nebo udřené dělníky?
Takže TAJNEJ prý nastoupí až v SRPNU 😀
Nejdříve se musí problém zanalyzovat, potom to začne řešit 😉
Takže v Prosinci je po problému… HURÁÁÁ
(a pak se dozvíme, čí to byl příbuznej nebo známej)
Ok, problém už se řeší. Ale za ty tanečky na začátku, kdy nikdo nekomunikoval, neznal se k problému a ještě drze sváděli vinu na aerolinky, by měli být odvedení vedoucí tvrdě potrestáni. Nikoliv jako v politice nebo na dráze uklizeni formou povýšení.
Řeší se následek
Kdy se začne řešit příčina?
Dobře jim tak, to je totiž dlouhodobý problém, který teď přerostl přes hlavu!
Na letišti v Praze jsem raky makal jako nakladač. Vydržel jsem tam rok.
Teď nakládám zavazadla už dvanáctým rokem v německým Mnichově a jsem naprosto spokojenej – zajímám se o letadla, takže to tu mám jako dopře placený hobby a fitko v jednom.
A jako Čech tu nejsem sám.
Takže pokud už Tě nebaví dřít za almužnu v Praze, tak se přidej k nám v Mnichově za diametrálně lepších pracovních a finančních podmínek.
Více tady:
https://www.munich-airport.de/karriere/flugzeugabfertiger-gepaeckabfertiger-w-m-d/111-119
Docela by mne zajímalo jak zavazadla přepravit. Jedno ze základních bezpečnostních opatření je, že letecká společnost nesmí naložit zavazadlo bez jeho majitele.
Ale muzou, pokud majitel odletel
Můžou naložit jako RUSH zavazadlo ale každé letadlo má své limitní omezení tak že tam nemůžeš dáti dalších 50 zavazadel . To by si zase musel vzít méně paliva ale ty potom riskuješ při špatném počasí že ti během cesty dojde
Tak doufám pošlou krizového manažera do podpalubí, ať si to vyzkouší. Těžká práce za neodpovídající plat. Kdyby nešetřili na nesprávných místech, lidí by měli dost. Divný že nečekali zvýšené množství letů.
Zdravím všechny diskutující,přidám trochu svých několika desítek let zkušeností na Apt Praha…..toto,co se stalo je následek nekompetentnosti managementu CAHu,LP je sice „matka“teto společnosti,, ale CAH je samostane hospodařící jednotka se svým predstavenstvem a odpovědnosti za to,co vykonává….takže,zodpovídá za tento bordel a ne LP….To za prvé a za druhé, tento stav v této společnosti je neudrzitelny dlouhodobě a bylo na něj poukazovano již dříve….NIC se nestalo a běželo vše dal ,management na zaměstnance kaslal a sám si dával odměny ……a závěr? Všechny vyhodit na hodinu,,řídit firmu v krizovém režimu,tak,,aby se zvládla tato sezóna a pak prodat nejlépe nějaké nadnárodní společnosti ,která… Číst vice »
Vítejte v ČR. Ve všem slušně řečeno nepořádek, zaplatil jsi a tak drž pusu a krok. Podle predikce nečekali na letišti tolik cestujících. Aha, v létě se nepočítá, že lidi budou lítat k moři, v zimě zase že bude sníh. V srpnu mám odlétat, tak už se těším jak budu tvrdnout na letišti kvůli zpoždění a na kufr tedy raději zapomenu.
Nesvádějte všechno na letiště Antalya, v Praze jsou stále velké problémy na Terminálu 1, pasová kontrola při příletu je na hodiny ve frontě, přiletěla jsem 29.6. místo 28.6. z Istanbulu SAW. Bylo velké zpoždění. Vyměňte společnost, která vzala pracujícím odměny a peníze za přesčasy, jestli chcete, aby se vše vrátilo do normálu.
Letiště Praha zaměstnává pracovníky pasové kontroly?
Myslí…vymysleli najmutí dalšího panáka 🤣😂😅 Vyhodit respektive „do tepláků“ a místo 💸🪂🪂🪂 požadovat/vymáhat náhradu včetně zákazu působnosti na manažerských pozicích ve státní správě a firmách.
Rezignace, odvolání, vyhazov – GŘ Letiště Praha i ten panák Soukup zodpovědný za stav věci v CSAH.
Souhlas👍
Meziročně si polepšilo o 900 milionů Společnost Letiště Praha vykázala za loňský rok provozní zisk (EBITDA) ve výši 3,1 miliardy korun. Ve srovnání s předchozím rokem se jedná o nárůst 900 milionů korun. Z pohledu čistého výsledku hospodaření vykázala společnost za rok 2023 zisk 1,5 miliardy korun.
No tak být tak debilní, že vám na dovolenou k moři nestačí příruční zavazadlo, tak mi jich ani není líto. Co v tom kufru tak může být? 3 šaty, troje plavky, leginy a svetřík, kdyby náhodou byla v noci zima, kraťasy, sukně, dva topy, kosmetika, třeba i ručník, nějaký základní léky. Většinou je lepší si nebrat skoro nic, ve třetím světě si to koupíte levněji, navíc máte svůj užitečný suvenýr. Naposledy mě opravdu pobavil článek, že kvůli zpožděnému kufru nějaká mladá paní byla nucena utratit všechny své peníze za nové oblečení.. V Albánii. Ok, něco mám na sobě, koupím si… Číst vice »
Evidentně jste ještě singl, který přemýšlí pouze o sobě a ostatní ho nezajímají. Jinak by Vám došlo, že ztracené zavazadlo klidně mohlo být nějaké rodiny, která v něm měla všechny své věci. A ty se do příručního zavazadla nevejdou. Ostatně, do příručního zavazadla se ani náhodou nevejdou ani všechny ty věci, které jste vyjmenoval – 3 šaty, troje plavky, legíny a svetřík, kraťasy, sukně, dva topy, kosmetika, třeba i ručník, nějaký základní léky. Že by si třeba celá rodina dokoupila věci na místě – asi se domníváte, že peníze rostou v tatínkově a maminčině peněžence. A máte potíže s logikou… Číst vice »
I se třemi dětmi se dá na dovolenou k moři v pohodě odlétnout jen s příručním zavazadlem. Vyzkoušeno opakovaně. Dá se vejít i do tří:-)
Ano, mohli si každý vzít své příruční zavazadlo. Ale třeba se rozhodli letět každý nalehko pouze s kabelkou a jedním společným velkým. A pokud by byli třeba 4 , tak si nemyslím, že by postačovalo jedno zavazadlo. Samozřejmě, pokud by byli jasnovidci a věděli, že se jim ztratí společný kufr, měli si každý vzít ten svůj příruční. P.S. Ano, teoreticky lze odletět s 1 trenýrkami, 1 kalhotami, tričkem a kloboukem.
Nebo do jednoho kufru… a nemusíte tahat tři příruční zavazadla. On nikdo moc nepočítá s tím, že ten kufr nedoraží s ním.
V létě nastupujeme na all inclusive do hotelu, kde se pro vstup na snídani/oběd/večeři připouští pouze společenský oděv, tedy pro muže alespoň dlouhé kalhoty a tričko s límečkem, u žen šaty. Už vidím, jak se toto vše pro 4 – 5 člennou rodinu, společně s dalším prádlem i nezbytnými věcmi vejde do 1 příručního kufru. Případně jak si to rodina dokupuje na místě, jak tu zazněl jeden nápad.
Ten vtip kazí to, že se skutečně písek na Saharu dováží, protože písek že Sahary je úplně nevhodný na stavby 🙂
Takhle někomu pokazit dovolenou, to je prostě na přes držku.
To se nyní náhle změní na ráj na zemi.Jak se píše v článečku, přijde krizový manager (asi se jmenuje Superman) a do zítra všem ztracené kufry doveze domů.Jak tedy vyplývá ani nebude potřeba doplnit počty zaměstnanců pro manipulaci se zavazadly .Prostě chlapík co má cenu zlata.
Dokud se nezmění přístup managementu včetně pana Pose k zaměstnancům, tak to bude stejná katastrofa. Povedlo se jim tedy skvělé PR, proč opravdu nepracovat v handlingu a raději asi ani jinde na letišti. Zoufalé podmínky, zoufalé mzdy a ještě třeba slyšet nic nikomu neříkejte, hlavně ne těm novinářům… Zareaguje nějak třeba Státní úřad inspekce práce? asi raději ani ne…
Je to ale dobré PR pro konkurenci, ta je a bude vnímána jako ten kdo pomáhal s úklidem bordelu.
on toto neni pristup jen CSAH, ale uplne stejne se chova letiste nebo i mistni aerolinky.
Jen to konecne navazi na provozni limity, protoze spolecnosti se najednou divi, ze po covidu kdy vetsinu zamestnancu arogantne poslali k sipku protoze nejsou potreba – se moc lidi nevraci. (A castokrat za stejne nebo podobne penize jako pred covidem)
Me zaujalo, ze pred par dny byl odvolan tiskovy uvci CAH. Interpersonalni vztahy budou asi spatny. A novi dohodari na DPP jsou vetsim nakladem, nez se muze zdat.
Současná vláda se rozhodla problémy řešit komplexně. Už vyřešili přetížení porodnic, během dalších cca 2 let vyřešej nedostatek míst ve školkách, za další 3 roky se začne zlepšovat situace na základkách,…
Takže tohle má na svědomí Fiala? Čekal jsem, kdo s tím přijde první. Mrkněte, kdo toho pána a to vedení nominoval.
jaký že měl cah loni zisk?
Tak doufám, že nepovolají Tvrdíka. I když s letištěm, již zkušenosti má.
Co ten by vyresil? Z provozu nevo vubec nic, trouba. Mel by byt nekde ve vezeni spis
Tak nějak mě napad (jinak ironie)
Vyřešil. Zničil ČSA. Kolikpak asi za to od tehdejšího Travel servisu, nyní Smartwings dostal?
Slýchal jsem to o ÚV KSČ s ekonomy to byla asi verze pro místa s příposlechem.
Hezky CSAH spachalo medialni sebevrazdu 🙂
Bylo by hezky kdyby si manageri mezi sebou vyvodili nejakou odpovednost, ale trochu se obavam, ze podobnej pristup umi uplatnit jen na radovy zamestnance. 🙂
A to nemluvim o tom jeho prohlaseni „nulova tolerance k letu bez zavazadel“. Protoze to nejde nazvat jinak nez alibistickou exotinou, uz vidim jak do smluviniho vztahu k letu aerolinka – cestovka, vstupuje letiste a nepovoli letu protoze cestujici nebudou mit nalozene kufry :-))))
Bing 🎯
Tihle panáci to vyřešili najmutím dalšího panáka 🤪😬🤥 To nevymyslíš, to už je na „tepláky“ aneb nehospodárné nakládání se svěřenými fin. prostředky atd. Tohle už není neschopnost, pouze hloupost hraničící s xyz (ať si každý doolbí co chce) #velkysmutny #velkytrapny #rozkradackavprimemprenosu
Že by start nového trendu v nákupu letenek z Prahy?
Výběr aerolinek dle handlingu…? 😀
https://www.prg.aero/sites/default/files/obsah/Pro-cestujici/Odbaveni-zavazadel/17436_4091_CSAH_seznam-leteckych-spolecnosti-2024_A4_b.pdf
Už i méně bystřejší cestující – klienti raději FRA, MUC, VIE atd. 😇
Jakože Andrej přijede nakládat kufry ?
Pos to pos*al
Vtipné a z 1/2 trefa. Druhá 1/2 je panák Soukup z CSAH a HR department.
Pracoval jsem na letišti dlouhá léta. Od doby, co vedení převzal pan Pos, vyhodil všechny SCHOPNÉ vedoucí, kteří věděli vše o provozu a byli vždy operativní a navíc bez problému propouštěl zaškolené a zkušené pracovníky, co jiného se dalo čekat ? Teď nikdo neví, co má dělat. Dokud tam bude on a jeho patolízalové, letiště se nezlepší !
Nemelo se vubec odvolavat predchazejici vedeni. Byt dnes jednatelem obdobnych ststnich / mestskych firem je o nicem. Jakmile se zmeni vedeni v politice, klidne odvolaji bez udani duvodu a jste bez prace…
Souhlasim, zlatej Rehor. Pos je neschopnost sama.
Bing 🎯 Babička říkala: Když na to nemáš, tak se tam (do funkce) neser.
Co takhle raději povolat partičku manuálních pracovníků?
Ti moc nepomůžou. Není na letišti nikdo, kdo by je správně vedl. K čemu je armáda vojáků, když velitel je neschopný blbec ?
Oni by si poradili
Za 28000 čistého v Praze?? Hodně štěstí za tu dřinu 🖕👋
Jo Partičku Genzer a Suchánek 🙂
Vy jste mi asi PhD. člověk. Ne, ne; ne…nic nebude! Panák – krizový manager bude brát 200t. a bude analýzka a kufry se naloží samy.
Pracoval jsem na letišti dlouhá léta. Od doby, co vedení převzal pan Pos, vyhodil všechny SCHOPNÉ vedoucí, kteří věděli vše o provozu a byli vždy operativní a navíc bez problému propouštěl zaškolené a zkušené pracovníky, co jiného se dalo čekat ? Teď nikdo neví, co má dělat. Dokud tam bude on a jeho patolízalové, letiště se nezlepší.
Tvl soubor opatření.. 🤣 Kde jsem to už někdy slyšel.. 🤣Jo za komárů vlastně, nic nefungovalo, ale pořád se přijímal soubor opatření a stejně to pak zase nefungovalo..prostě socík.. a máme to tu zase.. 🤣
Spíš za kovidu ne?
To taky. 🤪🤷♂️
Máš částečně pravdu. Letiště po revoluci ještě velmi dlouho byl socialistický stát v kapitalismu. Drtivá většina vedoucích byla s knížkou KSĆ. A muselo, protože nikdo nebyl schopný vést tento podnik, jak bylo potřeba. Ale tito vedoucí se nechali lechce přesvědčit, že je lepší jiný postup, než na který byli zvyklí. A díky tomu bylo pražské letiště na velmi vysoké úrovni v Evropě i ve světě. Ti pak byli vystřídáni novými vedoucími ( z důvodu odchodu do důchudu ), kteří si prošli celým provozem a věděli o něm téměř vše. A kdo je chtěl “ ojebat“ narazil. Zpozdit letadlo byl jistý… Číst vice »
A následně vyjde tiskem poučení.
Tihle oanáci se nepoužili ani z krizového vývoje situace a tak najmuli/najmou dalšího panáka(y). #twltonechces
Bing 🎯 Soudruzi, takhle teda ne. My to platit nebudem…on ten pan Pos a ti druzí, oni jsou to slušní lidi, chodí do práce, na schůze, platí i ROH známky…200 tisíc, 300 tisíc ok, ale 500 tisíc, 600 tisíc to už ne, my to.platit nebudem, tohle už ne!
Máme nejen socík s lidskou a „kapitalistickou“ tváří, ale i hloupé lidi, co jsou na místech, kde být nemají (a ještě si je platíme – státní firmy).
Doučit pravopis, předložky “s” a “z”. Jejich použití.
Mohl by prosím někdo letecky zcestovalý uvést, zda podobné fiasko v odbavení zavazadel kvůli „zpožděnému Turecku a bouřkám“ zaznamenali také ve Vídni, Mnichově, Katovicích nebo třeba Pardubicích?
V Budějovicích vše OK. Počet kufrů nula.
https://www.youtube.com/watch?v=UojizOj9gC4
👍🤣
Praha 130, 71, 25, a konecne 4. Dekuji za pozornost. Preji prijemny den.🙂
Na JCL létají kufry samy!
Dcera před týdnem z Vídně čekala na kufr 2 dny.
Zeptejte se v Londyne, jak to vypadalo s kufry, kdyz spousteli terminal T5 (snad si to pamatuju dobre). ale jinak, podobne problemy si vyzere jednou za cas kazde letiste. Nemusi to byt kufry, muze to byt checkin, security … V londyne meli obrovske problemy se security asi dva roky zpatky, americani by vam mohli hodiny vykladat o obrovskych frontach na podstavem zdecimovanym security v orlandu a miami letos v zime, atd atd v roce 2021 a hlavne 2022 (+/-), kdyz se zacal letecky trh zotavovat rychleji, nez se cekalo, tak kolabovalo odbaveni na rade evropskych letist – fronty v Dublinu… Číst vice »
A tim obhajovat spatny rozhodovani v CAH a nominaci krizoveho manazera, ktery je uplne zbytecny? Urcite ne. CAH podle me situavi nezvlada dlouhodobe, tohle je jen logicky vysledek.
Taky je fajnový ručit v SRA za cizího neprověřenýho člověka, chodit s ním na oběd, na záchod, prostě všude ho mít sebou, když vám za případný průser nebo nedodržení něčeho hrozí statisícová pokuta od ÚCL.
Nový benchmark na PRG 🤣😬🤪🤥
To jsem zvědav, jestli je po tomto fiasku stále na pořadu dne odprodej handlingu ze strany LePra.
Tak jak jinak před prodejem přátelům snížit hodnotu firmy než snížit zisk a zhoršit pověst…
Jóó takhke…odtuď vanou větry! Co k tomu redakce, bude reakce či článek?
Není lepší odprodat generálního ředitele ? 🙂
Ne, dostane přidáno a odměny. Vyřešil krizovku, psali o tom i v Právu! Takže na kinci roku roční bonusy a odměna pro krizovéhk manažera 🍾🥂🎄🎂🥳🪂
Přece vědí + – pár desítek cestujících, den, dva dopředu, kolik lidí poletí …
Dobrý. To je jako kdybych jel na výlet na kole vlakem, ale protože se kolo nenaložilo, protože by vlak dostal zpoždění, tak mě odvezou třeba na Šumavu a že mám kolo v Praze, to je mi fakt platný. Hlavně, že na tý Šumavě jsem včas…
Na tu Šumavu byste dorazil se zpožděním i vy… 🤪😁
✈️✈️✈️ byla zpožděna…bez čemodanů i s 🎒🎒🎒
Třináctihodinové směny v horku, dešti, mrazu. Zaměstnanecké parkování (za 3 kila měsíčně), zaměstnanecké stravování (oběd zhruba za 2 kila), nařízené přesčasové šichty, letos bez žádného bonusu za to že si nevezmete dovolenou a budete dřít jako mula až do září nonstop ( v říjnu vás pak šéfové seřvou že jste si nevybrali dovolenou a tak vám jí firma „přidělí“ tak jak se to hodí jí …. ) Kdo tohle má ?! A do toho vidět zaměstnance Letiště Praha jak jdou v pantoflích ve čtyřech v družném hovoru na oběd do kantýny kde stráví příjemnou hodinku. Vsadil bych se že někteří… Číst vice »
Napad dobry, ale skutecne to stihne odnosit sam?
Ne, shání lidi odjinud, což vedení bez něj nějak nedokázalo…?
„Nápad jistě dobrý… Výsledky nebyly dobré.“
Zjistí, že těch 10 lidí tu práci místo 70 lidí nezvládá, a všech 10 lemplů vyhodí…
Dobrý den tak to se ztratí nebo poškodí dalších 20 krizový manažer to jistí
Před mnoha lety jsem dělal nakladače letadel, jako brigádu při VŠ. Byla to fyzicky dost náročná práce, nejen kvůli těžkým kufrům, ale i kvůli značenému vedru na ploše letiště v letních měsících. Odešel jsem ale předčasně, kvůli rozkrádání zavazadel ze strany zaměstnanců. Jako mladému naivnímu klukovi mi dlouho trvalo než jsem pochopil, proč při nakládání mě nechávají vždycky venku, abych zavazadla dával z vozíku na pás, zatímco ti staří bardi byli vevnitř v „díře“, kde měli zavazadla umísťovat v rámci jednotlivých sekcí zavazadlového prostoru. No až jsem jednou neplánovaně vlezl mezi ně a viděl, jak se přehrabují v obsahu zavazadel,… Číst vice »
Přes to všechno to byly krásný časy…..
V čem? Pozitivního jste k té brigádě nenapsal nic.
Byl mladej, vysportovanej a baby na něj braly 🙂
Byl jsem sice mladej a vysportovanej, po směně jsem ale většinou padnul na postel jak pytel brambor. Ale bylo to super…
Měli jsme volný pohyb po ploše, volný přístup do letadel, kamošil jsem se s piloty (bydleli jsme spolu na Modré ubytovně na starém letišti). Já byl vždycky ten komu voní kerosin takže možnost všechno vidět a na všechno si sáhnout byla super. A navíc v té době přiletěl do Prahy i Concorde a to byl teprve zážitek. Další roky jsem dělal brigády na odbavení cestujících a po VŠ jsem nastoupil na letiště na plný úvazek. Potkal jsem spoustu zajímavých lidí a zažil báječně věci. Ano, byly to krásné časy…
Pokud AKečku, Akhačku nebo jakýkoliv jiný plechovce říkáš kontejner, tak si na letišti nikdy nepracoval 🙂
Na letišti pracuju přes dvacet let a označení kontejner používám běžně.
Jo, dneska mi u kufru ukradli přívěsek reflexního ducha.
Možná by bylo místo přesunu nějakých letů z regionálních letišť do Prahy lepší to udělat opačně…
Letištní poplatky jsou dopředu placená služba. Takže firma má peníze a není schopná za ně službu zajistit. Dovedete si představit, že přijdete do restaurace, objednáte si řízek, vrchní zinkasuje peníze a řízek vám možná pošlou za 3 dny?
Letištní poplatky ale nepokrývají handling, respektivě odbavení, nakládku a vykládku kufrů
A letos je to poprvé v historii letiště, co začaly prázdniny? To se stalo poprvé, že byl větší fofr, než jindy, nebo nemají zkušenosti s tím, že je někde podobný malér, a že jsou v červnu bouřky?
Není personál? To by chtělo asi ten personál zaplatit, ne nového manažera, ale aspoň 30kč/hod. přihodit personálu.
Je to všude stejný, nejsou lidi na těch obyčejných místech, ale jsou všude plný kanceláře ředitelů, náměstků, referentů a mamagmentu, na 2 dělníky jeden kancelářskej…
Takhle to je všude, ve státní správě, u policie, v armádě, v nemocnicích na poště.
Je to tak, až letos začaly v červenci prázdniny – poprvé v historii lidstva. Mějme pochopení… 😀
Michal Bláha, X:
Společnost Letiště Praha vykázala za loňský rok provozní zisk (EBITDA) ve výši 3,1 miliardy korun. Ve srovnání s předchozím rokem se jedná o nárůst 900 milionů korun. Z pohledu čistého výsledku hospodaření vykázala společnost za rok 2023 zisk 1,5 miliardy korun.
Je mrzuté, že ve špičce nepřidá svým manuálne pracujícím zaměstnancům třeba milion dva měsíčně navíc, aby zajistila kvalitní služby svým klientům.
+v diskusi:
A jako odměnu za vyšší zisk, získali zaměstnanci na letošek nižší 13. plat a provozní složky nižší maximální odměnu za letní provoz o 19 tis.
Tak aby se to teď stačilo rozvést po hotelech dříve než lidé budou končit dovolenou a poletí zpět do CZ:-)
Možná to počká, až poletí zpět domů, pak to bude na páse…
Možná 😀
Zásilkovna nabízí poslání kufrů napřed. Kdysi to uměly i ČSD.
Letiště Praha povolává kvůli kolapsu se zavazadly krizového manažera, ABY POMOHL S NAKLÁDKOU A VYKLÁDKOU ZAVADEL. a zbytek manažerů taky pomůže?
At si radeji sunda to drahy kvadro a jde vykladat sasek…
Mozna by pomohlo misto dalsiho manazera zvysit platy…
Takže si zavolte hasiče se stříkačkou a pošlete je nosit kýble, ano?
Pozvete si krizového manažera, nedáte mu manažerské pravomoce a budete se plávat po ramenou, jak jste s ním vyběhli. Ano, tak to jste velmi kompetentní vedení.
Postkomunistické uskupení pseudomanagerů a papalášů , který si hrají na vedení. Ve skutečnosti neumí absolůtně nic 🤷🏼♂️
Už jen ten název soubor opatření.. jak vyšitý z roku 1984.. 🤣
Za tento kolaps mají padat hlavy ve vedení společnosti. Výmluvy typu: nečekali jsme…, 11 procent plus, zpožděné Turecko jsou naprosto trapnou výmluvou. Počty letů zvláště koupacích znají jak dlouho dopředu?
Ale, počítám odpovědnost nula, když není stanoven žádný zákonný postih, jako třeba u zpoždění letu.
„Podle něj bude mít 99,9 procent cestujících zítra své kufry.“
znamená že to určitě nebudou mít ani zdaleka všichni, ale všem budou říkat, že bohužel, zrovna oni jsou to 0,1% a to je fakt smůla 😀
Jestli to dobře chápu, tak se jedná o kufry, které tam zůstaly od neděle, případně od pondělí a dorazí možná zitra (ve čtvrtek)? To už ani nemá smysl to tam posílat, když většina se vrací v neděli domů😀 Ne vážně, za toto neskončí ani jeden manažer u CSAH, resp. Letiště Praha? To je opravdu výsměch a nejlepší by bylo, aby skončili i poslední stateční nakladači, aby si konečně někdo uvědomil, že takto to fungovat nemůže a všech zaměstnanců je potřeba si vážit!
Je třeba více personálu na ploše, který hází kufry do těch letadel, ne krizových manažerů pro krista!
Přesně. Každý ví, čím je problém způsobený, ale oni na to musí nabrat krizového manažera.
A já vždycky, když mám nějaký problém, hledám jeho řešení. A ono stačí vědět, čím je problém způsobený. Celou dobu ta řešení hledám zbytečně.
Manažera za sto táců seženou hned, nakladáče za dvacet těžko…:-)
Krizák je potřeba v okamžiku kdy se vedení vymlouvá jeden na druhého a nejsou schopní navýšit ty počty na ploše. V té chvíli přestává legrace. Zažil jsem kdy krizák vyhodil ředitele z porady, když začal vypočítávat objektivní důvody.
Tak to ale nebude fungovat ve státní firmě. Tak to vědí všici, co by bylo potřeba, ale vedení má jiné „noty“…..
Správný ředitel by ho přece poslal na plochu házet kufry, jak nám tady vysvětlují zkušenější… které na to nevzali.
Krizák je nad ředitelem, jinak by nebyl k ničemu.
Ten personál se na ploše objeví magicky sám od sebe? Já jsem myslel, že někdo musí ten personál rychle sehnat, zaškolit, zařídit dopravu těch zmeškaných kufrů…
No úplně to vidím, jak krizový manažer bude dělat práci náboráře a zaškolovat…
Nemusí to dělat. Ale musí umět zařídit, aby se to stalo.
v těhle korporátech (a ne jen ve státním, týká se to i soukromých) je často „moc“ rozdělena mezi různé lidi, kteří si přihřívají vlastní polívčičku, a často jdou proti sobě a přitom si maj navzájem schvalovat leckterá rozhodnutí. těžká politika. Pokud najmou externího manažera, který nemá vztahy s tamtím a oním, a vybaví ho dostatkem pravomocí, tak může pomoct, protože se soustředí jen na ten jeden úkol a ostatní může prostě úkolovat. Nebude mut o vadit, protože nena***re někoho, s kým má další dva roky spolupracovat. Takže on sice nebude dělat práci náboráře, ale bude komandovat jejich HR a další… Číst vice »