Tak pevně doufám, že sem letiště nechce vymístit zastávky MHD od terminálů. Už dneska se k nim chová dost macešsky a další odsun pryč od terminálů by byl jen dalším gólem do vlastní. Hlavně když realisticky nenabízí žádnou lepší alternativu.
leos
2 hodin
Prosím, až se budou malovat pruhy pro auta, neřiďte se desítky let starou normou pro Škodu 120. Dnešní auta jsou širší a delší. Parkovat na letišti je za trest. Neotevřete dveře na obě strany. Vždycky nechám vystoupit pasažéry s kufry, zacouvám a pak vylezu okénkem 🙂
Jo, taky se vzdycky tesim, jesli auto na parkovisti za nekolik tisic tydne nebude dobouchany a odreny od nekoho, kdo si myslel, ze se vejde.
Zbyněk
2 hodin
Jsme zvláštní země. Na letiště se nedá dostat odnikud na kole, přitom pozemky všude, vč. podél ul. K letišti jsou ve vlastnictví letiště. Zdá se, že nikoho nenapadlo, říct magistrátu, my vám poskytneme pozemek, vy na něm postavíte chodníkocyklostezku?
Ale miliardy na parkoviště, miliardu na přestavbu MÚK Aviatická a miliardy na 119 po pár minutách máme.
Pár zaměstnanců by na kole možná přijelo, ale přece jen je to odevšad daleko. Stačí postavit vlak (ten je potřeba tak či tak) a parkování i pro kola na Dlouhé Míli. Ideální řešení, cyklostezka na letiště by fakt působila komicky.
Jako podpora cyklistiky určitě má své místo, ale fakt nevím kolik lidí by vyšlapalo na jedno z nejvyšších míst v Praze jen kvůli tomu aby někam letěli (nebo do práce). 🙂 To se fakt vymyká městu krátkých vzdáleností a místu s trvalou poptávkou.
To parkoviště si na sebe určitě vydělá při taxách, které se na letišti za parkování účtují.
Parkovací dům pro zaměstnance si na sebe vydělá? Pochybuju i u parkovacích domů pro cestující.
Přinejmenším z Horoměřic, Kněževse, Hostivice apod. to není ani daleko, ani do kopce, ani nekonkurenceschopné PID. Z Jižáku by samozřejmě moc lidí nejezdilo. 🙂
Jinak zkusmo jsem se podíval na letiště ve Vratislavi a Zurichu a světe div se, cyklostezka tam vede. Co je u nás tolik jiné, že u nás není nikde nic?
Pavel Dvořák
3 hodin
Mozna by si na letisti mohli koupit slovniky, aby zjistili co vlastne znamena Design and Build a kdy dava smysl ho pouzit. Tady uz maji skoro vsechno navrzene a pripravene, na vybranem zhotoviteli uz bude pouze dotazeni DPS, takze moc napadu do toho nevnese. Stejne tak je uz dana i technologie stavby, ktera eliminuje treba efektivnesji prefabrikaty. Design and build meli vyhlasit v dobe, kdy vzniknul zamer vybudovat novy parkovaci dum a meli zadat jen cilove pozadavky jako jsou rozmery, kapacita apod. A kdyz se clovek podiva na kvalifikacni pozadavky, tak je tam rada pozadavku postupne vylucujici skoro kohokoliv krome… Číst vice »
Tak pevně doufám, že sem letiště nechce vymístit zastávky MHD od terminálů. Už dneska se k nim chová dost macešsky a další odsun pryč od terminálů by byl jen dalším gólem do vlastní. Hlavně když realisticky nenabízí žádnou lepší alternativu.
Prosím, až se budou malovat pruhy pro auta, neřiďte se desítky let starou normou pro Škodu 120. Dnešní auta jsou širší a delší. Parkovat na letišti je za trest. Neotevřete dveře na obě strany. Vždycky nechám vystoupit pasažéry s kufry, zacouvám a pak vylezu okénkem 🙂
Jo, taky se vzdycky tesim, jesli auto na parkovisti za nekolik tisic tydne nebude dobouchany a odreny od nekoho, kdo si myslel, ze se vejde.
Jsme zvláštní země. Na letiště se nedá dostat odnikud na kole, přitom pozemky všude, vč. podél ul. K letišti jsou ve vlastnictví letiště. Zdá se, že nikoho nenapadlo, říct magistrátu, my vám poskytneme pozemek, vy na něm postavíte chodníkocyklostezku?
Ale miliardy na parkoviště, miliardu na přestavbu MÚK Aviatická a miliardy na 119 po pár minutách máme.
😀 😀 😀
Pár zaměstnanců by na kole možná přijelo, ale přece jen je to odevšad daleko. Stačí postavit vlak (ten je potřeba tak či tak) a parkování i pro kola na Dlouhé Míli. Ideální řešení, cyklostezka na letiště by fakt působila komicky.
Komicky působí, když Evropan napíše, že cyklostezka na letiště by působila komicky.
Jako podpora cyklistiky určitě má své místo, ale fakt nevím kolik lidí by vyšlapalo na jedno z nejvyšších míst v Praze jen kvůli tomu aby někam letěli (nebo do práce). 🙂 To se fakt vymyká městu krátkých vzdáleností a místu s trvalou poptávkou.
To parkoviště si na sebe určitě vydělá při taxách, které se na letišti za parkování účtují.
Parkovací dům pro zaměstnance si na sebe vydělá? Pochybuju i u parkovacích domů pro cestující.
Přinejmenším z Horoměřic, Kněževse, Hostivice apod. to není ani daleko, ani do kopce, ani nekonkurenceschopné PID. Z Jižáku by samozřejmě moc lidí nejezdilo. 🙂
Jinak zkusmo jsem se podíval na letiště ve Vratislavi a Zurichu a světe div se, cyklostezka tam vede. Co je u nás tolik jiné, že u nás není nikde nic?
Mozna by si na letisti mohli koupit slovniky, aby zjistili co vlastne znamena Design and Build a kdy dava smysl ho pouzit. Tady uz maji skoro vsechno navrzene a pripravene, na vybranem zhotoviteli uz bude pouze dotazeni DPS, takze moc napadu do toho nevnese. Stejne tak je uz dana i technologie stavby, ktera eliminuje treba efektivnesji prefabrikaty. Design and build meli vyhlasit v dobe, kdy vzniknul zamer vybudovat novy parkovaci dum a meli zadat jen cilove pozadavky jako jsou rozmery, kapacita apod. A kdyz se clovek podiva na kvalifikacni pozadavky, tak je tam rada pozadavku postupne vylucujici skoro kohokoliv krome… Číst vice »