Letiště Praha má územní povolení na paralelní dráhu. Proces trval 20 let
Vizualizace nového dráhového systému na pražském Letišti Václava Havla. Zdroj: Letiště Praha

V budoucnu bude jedna dráha primárně určena pro odlety a druhá primárně pro přílety.
Překvapuje mě, že proti dráze neprotestují cyklisté. Vždyť za ty peníze by byla cyklostezka až do Paříže
no, neuveritelne 🙂
tak vzhuru vstric dalsim urednim bojum.
Jak to bude s noční uzavírkou v detailu – zpožděné letadlo přistane, jenom se to nebude plánovat po půlnoci? Nebo plně německá cesta? 😀
No, v textu je napsáno, že nová paralelní dráha nebude v provozu od 22 do 6. Tzn. původní dráha v provozu bude moci být.
Ta noční provozní uzavírka IMO znamená, že v noci nebudou plánované lety. Nějakou dobu. Dokud se zas nezvýší poptávka… 🙂
No slaaava…
20 let trvalo získat územní rozhodnutí. A pak se divíme, jak rychle nás Polsko doběhlo a teď se mu budeme dívat jen na záda…
A Vídeň třetí dráhu nakonec odpískala… takže tam jsou pozadu už úplně??
Woke zpovykance ze zemi kde totalne ztratili soudnost bych sem netahal.
Jak a proc se vyraz „woke“ hodi pro tento pripad?
Skvělá zpráva!