Letiště otevřelo hangár pro traťovou údržbu, plánuje další pro širokotrupá letadla
Nový hangár Letiště Praha a letoun A319 ČSA. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Letiště Praha a jeho dceřiná společnost Czech Airlines Technics v pondělí slavnostně zahájily provoz nového hangáru S pro traťovou údržbu.
2100 mxm jsou dvě zahrádky. Fakt je to tak prťavé? Tam se přece dopravní letadlo nemůže vejít?
Nedůvěru v uvedené údaje budí i tradiční překlepy jako „připravuje výstavbu druhé obřího“…
Tak je to jen pro jednu mašinu A32F/ATR. Je to prcek ten hangár, ale bohatě stačí.
2100 metrů čtverečních = například 30 m x 70 m – tam by se snad většina „běžných“ dopravních letadel vejít měla, ne?
A320 ma rozpětí 35,8m, ale jinak jo vejdou se tam dopravní letadla jen to bude jiny pudorys. No ale vubec netušim kde chtěji 400 až 500 lidí do dalšího hangaru. Absolutní nesmysl.
„No ale vubec netušim kde chtěji 400 až 500 lidí do dalšího hangaru. Absolutní nesmysl.“
Budují-li to „na kšeft“, třeba se počítá i s nepřetržitým provozem na směny – to pak personální potřeba naskakuje dost rychle …
Tak on tenhle hangár je jen dočasný. S novou RWY ho zase zbourají. Těch 400 – 500 lidí nechtějí do tohoto hangáru, ale do zamýšleného „Géčka“.
Nechte to na nich 🙂 ze vzdycky v diskusích je to samej expert 🙂
Expert doopravdy nejsem. A ani to nebylo myšleno jako kritika, jen jsem se zamyslel. Technici prostě nejsou.I teď mají podstavy, jinak by na netu nevyseli inzeraty neshaněli lidi v cizině na zimní sezonu. Dělaji tam 12 hodinové směny.
No podstav mají zejména kvůli mzdám. Ostatně v McD. na Evropský nabízí stejně, ne-li víc.
Tak tady bych viděl spíš problém ve mzdách…