Letiště Kbely má kvůli údržbě plochy výluku, politici musejí létat z Ruzyně
Pilot AČR před armádním A319. Foto: Armáda ČR
Výluka se již dotkla například čtvrtečního letu premiéra Fialy do Německa nebo ministra zahraničí Lipavského do Polska.
Jak často se taková velká údržba dělá? Já jsem ve Kbelích sloužil rok na vojně a nevzpomínám si, že by se třebas jen jediný den nelétalo.
Snad to naši politici zvládnou…
Tak nebudou muset převážet plošinu, když by se chtěl prezident proletět. Ideal situace:-)
A ještě by se mohl proletět někam hodně daleko, třeba na Jupiter.
Škoda paliva. Mimo oběžnou dráhu bych posílal jen ty nejchopnější astronauty.
Souhlasím, ale napadlo mě, že by Jupiter mohl být i na zemi. A našel město na Floridě: https://www.google.com/maps/@26.9280074,-80.0888357,13z
S astronauty souhlas.
Vypita Troska uz asi nikam nepoleti. Nikdo ho nezve, nikoho nezajima…
Je to tu napsáno dost nejasně, ale pod pojmem údržba vzletové
a přistávací dráhy se míní patrně výměna jejího povrchu. Při jízdě vlakem okolo přistávací dráhy u Kbel je totiž vidět, že se docela hluboko odfrézovává její povrch.
Teda ten Scheinherr si nedá pokoj, pořád samé frézování vozovky, celá Praha neprůjezdná a k tomu nezkoordinované výluky drah na dvou pražských letištích. /s
to ne. scheinherrovina by to byla v pripade, ze by dali kbely a v praze obe drahy soucasne.
to by nebylo špatné, byl by klid.
A todle mě celkem mrzí, že na takovéto vzdálenosti naši politici nevyužijí služeb vlaku… Pak ta železnice má vypadat.
Pan Fiala tam jel jen na jeden den, což v současném jízdním řádu dává jen necelých sedm hodin mezi příjezdem prvního vlaku do Berlína a odjezdem posledního vlaku do Prahy dává cca šest a půl hodiny pobytu na místě. Za tu cenu stráví pan premiér skoro devět hodin ve vlaku. Jsem velký fanoušek železnice, ale pokud je jeho program opravdu nabitý (což patrně je), tak v takovém případě použití letadla dokážu pochopit (a ano, vím, že německý prezident jel nedávno do Prahy vlakem).
Stejně tam byl zbytečnej
jako ze fakt ten politik má jet 5 hodin do nemecka kvůli 4 hodinový schůzce a pak 5 hodin zpátky?
v pripade polska pak jeste jednou tolik? ve vsi ucte.. zkuste trosku premyslet.
Ano, má. Beru, že je vytížený, ale toto je podle mě právě ta vzdálenost, která se vlakem ještě dá.
Po cestě může pracovat na notebooku – stejně jako by pracoval v kanceláři. Tedy nepůjde o žádný ztracený čas.
blbost.
rychly emter –
blbost. prace politika neni anintakmo tom, ze by sedel u notebooku. prace politika je o tom, ze se neustale s nekym schazi, setkava a pinda
Z větší části ano, ale na ty schůzky je taky třeba se připravovat, něco si nastudovat, … nebo aspoň by to asi bylo vhodné 🙂
Každopádně i když věřím, že vlak by byl schůdný, nemám s letadlem problém, pokud věří, že je to pro něj výhodnější (pokud tedy alespoň zvážil další varianty).
A o kolik rychlejší to do toho Berlína jako je? Z Kolářová je v Hole o 20 minut rychleji, než v Ruzyni a cesta na a z
Existenční v Berlíně taky není Easy, takže rozdíl je sotva hodina. Jet autem = už se zkoušeli= dostali od Deutsche pollizei takový ucet za zabezpečení přepravy (musí hlídat skoro na každé křižovatce, to jsou mezinárodní předpisy), ze vedle toho cesta kolem světa letecky je zaokrouhlování
co to melete? cesta vlakem do berlina – 4,5 hodiny tam a 4,5 hodiny cisteho casu. cili 9 hodin. jen cesta. navic je odkazan na jizdni rad, takze staci mala prodleva na jednani, vlak ukede a dalsi dve hodiny v cudu. letadlem je to hodina a neco tam, hodina neco zpatky. prodleva na odbaveni nulova. po meetingu dojede na letiste a odleti. minimalni ztrata casu. takze 2 hodinova schuzka v berline – vlakem 9h+ 2 hodiny na cesty na nadrazi a z nadrazi v obou destinacich= minimalne 11 hodin. pokid vlak zrovna jede tak, jak je potreba. ale to. ejede,… Číst vice »
Lidi se tady zalamují nad cestou do Berlína letadlem, ale když mají skočit za roh do krámu pro rohlíky tak jedou autem:-)
Tak zas mi netvrďte, že by to bylo letecky do berlína o tolik rychlejší… Cesta na letiště, odbavení letadla, let, přistaní, cesta z letiště… Bejt to na druhou stranu Evropy, tak prosím, ale do Berlína, kam vlak jede 4 hodiny?.. Osobně bych byl radši, kdyby z našich daní si koupil jízdenku do 1. třídy v Amz, nežli soukromý let…
cesta na letiste nebo nadrazi – rozdil limitne nulovy. jako kolona s majackem to i z toho letiste maj za chvili. u nas i v berline
takze ma smysl srovnavat hlavne cestu samotnou – a tam jsou cisla neuprosna. vlak 9-10 hodin. letadlo 2-3 hodiny.
fakt ten rozdil nevidite?
Účet za zabezpečení přepravy…? Co to melete?
A proč by ne? Co mu v tom má bránit? Ve vlaku může taktéž vyřizovat pracovní záležitosti, navíc v dnešní době kdy má každý z těchto představitelů plnou hubu ekologie…
pisu vyse – prace politika neni o nejakem sezeni u ntb. prace politika jeno tom, ze se neustale s nekym schazi
to se ve vlaku dela dost blbe.
Vždyť Fiala nemusí vůbec nikam lítat ani jezdit vlakem a s někým pindat, stačí když vyšle jasný signál 😀
Uklidni se, Kadle…
Ech, že by japonský Císař obrážel okolní státy vlakem? Nebo snad Mitterand jezdil do sjednoceného Německa (Berlína) vlakem a tak postavili tunel i po Kanálem?
Spíš si myslím, že prezident o železnici nerozhoduje vůbec, rozhodně ne v demokratických zemích. A v despocii typu KLDR by chtěl žít málokdo.