Letecký gigant z Indie přichází do Evropy, začne létat do Amsterdamu a Manchesteru

Model Airbusu A350 v barvách letecké společnosti IndiGo. Zdroj: X / IndigoModel Airbusu A350 v barvách letecké společnosti IndiGo. Zdroj: X / Indigo

Premiéru aerolinky IndiGo na dálkových trasách zajistí pronajaté Dreamlinery od Norse.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Juraj

První vlaštovka byly lety z Istanbulu do DEL a BOM na pronajatém železe od Turkish Airlines, avšak v (téměř) all economy konfiguraci pro 531 cestujících.

Mám tady v Praze kolegu Inda, který to využil s rodinou před pár týdny díky codeshare s TK. Cestou tam zrušený let IST-DEL, ale letěli o pár hodin později.
Cestou zpět zásek na 72 hodin v Istanbulu, protože pro změnu byly zrušené přípoje do Prahy. Ale bylo to levné.

Petr

Tak to měl fakt smůlu. Já jsem to z Prahy využil 3 týdny zpátky a úplně v pohodě. Místa dost a jídlo dobré. Za 5 tisíc jsem Praha – Dillí ještě neletěl. V ceně bylo i odbavené zavazadlo (to jsem sice nevyužil) a jídlo jak do Istanbulu tak pak do Dillí.

Kopr

Ja to same, po ceste z DEL do IST asi 3 hod zpozdeni, navazujici let jsme nestihli.
Zmeskane lety resi handlingova firma, co ma na letisti asi 3 prepazky a par uplne neschopnych zmatenych zamestnancu, kteri sotva mluvi anglicky. Pristali jsme asi ve 3 a na hotel mne dostali pred pulnoci.

Let stal zpatecka asi 11, ale priste indigo opakovat ask nebudu.
Letadlo gylo take dost nepohodlne, ale tk by slo prezit, vzhledem k tomu, ze s prestupem v IST jsou to do DEL dva celkem kratke lety.

Juco

A co Praha? Ta asi jen tak nebude ze? Hadam nedostatek letadel.

Dominic

U Prahy se Boeing 787-9 do/z Indie nenaplní. A321XLR by to mohl změnit (jak někteří už naznačují…)

Juraj

Toť otázka, indická komunita v Česku je poměrně početná. Problém spíš je, že ne všichni chtějí nutně na sever země, ale v tomto dokáže Indigo nabídnout návazné lety.

Parel 185

Indů u nás podle dat MV žije necelých 10 tisíc. To je pro pravidelnou linku zanedbatelný počet.

Apex

Copak o to, ono by se to za dobré peníze asi naplnilo, ostatně, A380 pro 615 lidí létá dost plná denně…

Jen

A380 a dobrá cena se vylučuje, pokud chce být dopravce na trase v zisku.

Air Traveller

U té A380 hodně závisí na tom, kolik lidí do toho nacpeš. A pokud naplníš tu 615 sedačkovou, tak se palivově* dostává k A350 / Dreamlineru / 777-300ER.

* – beru ted v uvahu jen palivo – na dlouhych linkach je to preci jen ta nejvyznamnejsi cast nakladu

Roiman4

Ano, ale je taky rozdíl, že ne všichni letí jen do Dubaje, ale Dubaj použijí jako přestupní místo. A nejvíc se letí do Asie… Taky co vím tak některé cestovky umí využít služeb EK a poslat lidi s EK…