Letadlo pro trpaslíky a masochisty. Cebu Pacific kupuje A330neo ve verzi pro 460 lidí

A330-900 v barvách Cebu Pacific. Foto: AirbusA330-900 v barvách Cebu Pacific. Foto: Airbus

Ještě v červnu na pařížském aerosalonu při podpisu memoranda o porozumění se zpráva mohla jevit spíše jako nepovedený vtip. Filipínská

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Přemek

Uvidíme časem. Při pohledu na obrázek si jen připomínám, že u Airbusu zatím potahy nepraskají ani při značné flexibilitě křídel…

liposh

Z nich by měla Greta radost 😀 Ten poměr emisí na jednoho člověka je boží 😀

Dalibor

hlavně aby z aletu nepodávali luštěniny. Zhoršil by se onen poměr, a to značně. On metan je prevít!

Letec

Hodinový let z Manily na některý z ostrovů určitě v pohodě. Austrálie hrůza!
Je to věc volby. Každá služba nejde svého kupce.

MildaIV

A330 při 9ti sedačkách v řadě není o moc horší než B777 s 10ti sedačkami.

Daniel Novák

777 s 10ti napříč vám připadá málo hrozný?

Vít Jůza

Nějak postrádám konkrétní údaj, s jak nedostatečným místem na co (ramena, nohy??) tam počítají …, tak fakt nevím, nakolik oprávněný, nebo přehnaný tento výkřik je.

MadMajk

Standardně má A330(neo) v economy seating 2-4-2, k dosažení 460 sedaček je pak seating 3-3-3, tzn. o sedačku v řadě více. Pak zřejmě budou zmenšeny rozestupy mezi řadami, použití minitoalet a zmenšení galley.

Vít Jůza

Dík. Ale pořád z toho není představa, kolika/jakým lidem se co jak na jejich místo nevejde, tedy nakolik oprávněný, nebo přehnaný tento článek je.

Prngr

Tak ono Filipíncům to moc vadit nebude
Ale když si to koupí omylem dvoumetrový Evropan – bude mu na delším letu hůře

Vítek

Mám z toho takovej smíšenej pocit, na jednu stranu by asi bylo zajímavý to vykoušet s tim letět, na druhou si řikám jestli to opravdu stojí za ten „vytrpěnej“ let.

EM*

Mám 193 cm a na letech Dubaj-Manila-Sydney-Manila-Dubaj v jejích A330 jsem na místě 47A netrpěl.

Gajda

Tak většina má konfiguraci 2-4-2, u nich předpokládám 3-3-3, takže co řada to sedačka navíc. Dnešní sedadla taky už nejsou tak prostorově náročný jako dřív, takže i se stejným prostorem na nohy se nějakej ten centimetr ušetří a ve výsledku bude rozteč tak o jeden palec nižší,. než na co jsme zvyklý. Takže nic moc extra, ale letět v tom snad obstojně půjde.

thegrid

To bude bezva při evakuaci letadla, ale co pro Filipínce asi dobrý.

Václav

Když jim s tím budou lidi lítat… Je to jen otázka nabídky a poptávky.

ene bene

Aspoň jednu A380, kdyby si objednali…
Pro zajímavost.

Adam H

Určitě by padl rekord El Al 😀

Walt

Nepadl. A380 je certifikovaný pro 868 cestujících.

LWQ

Eh, tenhle udaj znam, ale vzdy kdyz si predstavim, ze tolik lidi se vejde do zhruba dost nacpane peti vozove soupravy metra o delce 100m … neuveritelny, temer … hlavne pri pripadne evakuaci … nebo divertu 😀

Jiří Kocurek
Jiří Kocurek

Jo to je ta evakuace, kdy byli lidi i v nákladovém prostoru. Něco přes 1000 lidí, kterým šlo o život. Váhově to vyšlo, měl poloprázdné nádrže.