Koukám, že pan Bala je velice schopný. Z instruktora v LE , přes provozního ředitele být dvojitým jednatelem a členem představenstva v LE.
Za tak krátkou dobu ,to chce opravdu hroší kůži. A navíc ještě stíhá jezdit jako zkušený strojvedoucí na Orlicku.
Až potom půjde do RegioJetu za panem Svobodou tak budou slušný tandem.
To je možné, v době covidu a při plném stavu. Má přeci jinou náplň práce. A je jen dobře, že se ji už věnuje na plný úvazek.
Tak hlavně ať mu tam nepropadne seznání.
Pan svoboda je pro regiojet celkem parazit, od dob jeho nástupu se pravidla zhoršila pro personal, neustálá buzerace z vedení, z provozního personálu se rázem stali sluchového cestujícím
Že by opět pan Köhler si vzal na svá bedra další projekt? Je to velice ctižádostivý a všeho schopný člověk, jehož znalost dopravní problematiky a mezilidských vztahů je na vysoké úrovni Skoro vše na čem pracoval úspěšně dokončil.
Jestli je tomu tak , tak závidím zaměstnancům benefit v podobě ovocné mísy z jižního ovoce z prosluněné španělské krajiny.
Nebo si snad Španělé dosadili někoho svého?
Oldřich Sládek
2 let
Martine, gratuluji a přeju Ti hodně úspěchů 😉
P. S. : pro ostatní, Martin Bala je náš bývalý kolega ze ŽESNAD.CZ
Pan Svoboda, byl opravdový manažer 😀 rozhodl se skončit? Já, vím, že ho vyhodili jako špinavé prádlo… Taky stazista, který se vyšplhal po zádech kolegů a vzal za málo peněz to co nikdo nechtěl dělat, ale bezpaterni Pražák… co dodat.Každopádně děkujeme Jakube, byl jste skutečný přínos…
Celý biznis Lea v ČR byl/je postavený na studentském a důchodcovském jízdném zdarma (po započtení cashbacku) , které mu dorovnává stát. Za ty ceny prakticky nikdo jiný s nima v ČR v komerčních vlacích nejezdí.
Problém u Lea je , že cestující neplatí nic – všechno se mu vrátí ve formě cashbacku a zároveň jízdenky u Leo stojí i násobně víc než u konkurence. Kdo myslíte, že ty přemrštěné ceny platí ? Stát z daní. Studenti a důchodci se k nim hrnou za těchto podmínek , ale nikdo příčetný by si jízdenku za jejich dynamické ceny nekoupil.
Pořád o tom samém jak na začátku: Leo účtuje státu u části jízdenek přemrštěné ceny a navíc měl systém nastavený tak že tohle plýtvání cestujícího (studenta/důchodce) nestálo nic bez ohledu na to jak nereálnou cenu jízdenky účtoval.
Ten neumí ani mnozí rádobykapitalisti. Jestli určujete kdo je kdo podle znalosti pravopisu, dokládat jen že bolševické myšlení je ve vás opravdu hluboko.
Proč by nemohli? Z Ústí nad Orlicí vyjíždějí vlaky, které proud vůbec nepotřebují. I tohle může být jedna z forem expanze. Neelektrifikovaných tratí je u nás pořád ještě většina.
„Výsledky hospodaření v letech 2020 a 2021 firma zatím nezveřejnila.“
Neměla s tímto firma v minulosti nějaké oplejtačky vzhledem k dluhopisům obchodovaným na burze, či podobným věcem? Nedostala za to náhodou už pokutu?
Jen pouhý milion 🙂 teda první 50.000 Kč 😀 ale vzhledem ke krácení daní, které lex efektivně dělal to je spíše.. zaplatíme a o to více si sucneme dotaci 🙂
Koukám, že pan Bala je velice schopný. Z instruktora v LE , přes provozního ředitele být dvojitým jednatelem a členem představenstva v LE.
Za tak krátkou dobu ,to chce opravdu hroší kůži. A navíc ještě stíhá jezdit jako zkušený strojvedoucí na Orlicku.
Až potom půjde do RegioJetu za panem Svobodou tak budou slušný tandem.
Lžete. Martin Bala měl poslední směnu na Orlicku odhadem někdy na jaře 2020.
To je možné, v době covidu a při plném stavu. Má přeci jinou náplň práce. A je jen dobře, že se ji už věnuje na plný úvazek.
Tak hlavně ať mu tam nepropadne seznání.
Nad propastí!
Do švestek!
Vyzobává rozinky!
Pan svoboda je pro regiojet celkem parazit, od dob jeho nástupu se pravidla zhoršila pro personal, neustálá buzerace z vedení, z provozního personálu se rázem stali sluchového cestujícím
Už aby ho vyhodili i odtud
Sluhové
Proklietský přístup a rychlá rotace personálu, to byl vždycky Jančurův styl.
Stevardky ovšem už na okna nechuchají.
Ano ale v posledních dvou měsících se tlak na personal zvyšuje a jeho počet bude klesat
Autor opomenul změnu na postu generálního ředitele Leo Expressu.
Že by opět pan Köhler si vzal na svá bedra další projekt? Je to velice ctižádostivý a všeho schopný člověk, jehož znalost dopravní problematiky a mezilidských vztahů je na vysoké úrovni Skoro vše na čem pracoval úspěšně dokončil.
Jestli je tomu tak , tak závidím zaměstnancům benefit v podobě ovocné mísy z jižního ovoce z prosluněné španělské krajiny.
Nebo si snad Španělé dosadili někoho svého?
Martine, gratuluji a přeju Ti hodně úspěchů 😉
P. S. : pro ostatní, Martin Bala je náš bývalý kolega ze ŽESNAD.CZ
Tím bych se moc nechlubil.
Pan Svoboda, byl opravdový manažer 😀 rozhodl se skončit? Já, vím, že ho vyhodili jako špinavé prádlo… Taky stazista, který se vyšplhal po zádech kolegů a vzal za málo peněz to co nikdo nechtěl dělat, ale bezpaterni Pražák… co dodat.Každopádně děkujeme Jakube, byl jste skutečný přínos…
Vy jste slušně mimo realitu 😀
T448 no, tak určitě 😀 až tam budete pracovat 10 let , tak si můžeme pokecat 😀
Tak zítra v Bohumíně na komandu?
Pokud jste teda nebyl již vyhozen. 😀
Tak to musíš na řehorku 🙂 naproti premia 😉
Nebo spíš do sklepa?
Pan Svoboda jako stážista, měl velice zkušeného učitele. Lituji provozní zaměstnance RegioJetu.
To byl kdo?
Celý biznis Lea v ČR byl/je postavený na studentském a důchodcovském jízdném zdarma (po započtení cashbacku) , které mu dorovnává stát. Za ty ceny prakticky nikdo jiný s nima v ČR v komerčních vlacích nejezdí.
Problém u Lea je , že cestující neplatí nic – všechno se mu vrátí ve formě cashbacku a zároveň jízdenky u Leo stojí i násobně víc než u konkurence. Kdo myslíte, že ty přemrštěné ceny platí ? Stát z daní. Studenti a důchodci se k nim hrnou za těchto podmínek , ale nikdo příčetný by si jízdenku za jejich dynamické ceny nekoupil.
Zkuste porovnat současné ceny. Třeba jízdenka zítra Praha – Ostrava. Tady je nabídka v nejnižší třídě od Lea: 339, 389, 839, 639,469 🙁
Pořád o tom samém jak na začátku: Leo účtuje státu u části jízdenek přemrštěné ceny a navíc měl systém nastavený tak že tohle plýtvání cestujícího (studenta/důchodce) nestálo nic bez ohledu na to jak nereálnou cenu jízdenky účtoval.
Ach ta čeština;-)
Jsem cizinec , občas něco ulítne 🙂
Tak to nemusíte mít strach o náš státní rozpočet.
Zbytečně to nafukujete. Zas tak horké to není.
Byznys se píše s tvrdým y. To se ale asi na odborářských školeních nepíše.
Soudružko kapitalistko. Podle mých zkušeností se tento váš přezírávý postoj nejčastěji vyskytuje u bývalých nomenklaturních kádrů a jejich potomků.
Za to kovaný komunista pravopis umět nemusí!
Ten neumí ani mnozí rádobykapitalisti. Jestli určujete kdo je kdo podle znalosti pravopisu, dokládat jen že bolševické myšlení je ve vás opravdu hluboko.
Business se píše business.
wow
Bez střídavého proudu moc expandovat nebudou vyjma Polska.
Eh, zjevně na expanzi budou potřebovat širší než stávající vozový park..
Proč by nemohli? Z Ústí nad Orlicí vyjíždějí vlaky, které proud vůbec nepotřebují. I tohle může být jedna z forem expanze. Neelektrifikovaných tratí je u nás pořád ještě většina.
Tak budeme jezdit tedy s diesly.
„Výsledky hospodaření v letech 2020 a 2021 firma zatím nezveřejnila.“
Neměla s tímto firma v minulosti nějaké oplejtačky vzhledem k dluhopisům obchodovaným na burze, či podobným věcem? Nedostala za to náhodou už pokutu?
Jen pouhý milion 🙂 teda první 50.000 Kč 😀 ale vzhledem ke krácení daní, které lex efektivně dělal to je spíše.. zaplatíme a o to více si sucneme dotaci 🙂
Těch pokut bylo více, ale krácení daní? Nějaký důkaz? Ohlašovací povinnost?
Vše splněno , nebojte se 🙂 právě se řeší…