Leo Express nemá žádnou nabídku na odkup, prý šlo o nepochopení. Ruší další spoje

Jednotka Stadler Flirt dopravce Leo Express. Foto: Leo ExpressJednotka Stadler Flirt dopravce Leo Express. Foto: Leo Express

Převzetí společnosti Leo Express případným kupcem či vstup nového investora se v brzké době konat nebude. Soukromý dopravce oznámil, že

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Leoš Konečný

Leo Express už tady dlouho nebude

petr.r

no já se bojím té střídaviny, že na zlínsko toho dost ubude, ne jenom leoš.

jirka

taky si myslím že to dlouhého trvání už mít nebude

jan

Já si to úplně nemyslím. Jejich obsazenost je velmi vysoká. A ceny kupodivu poměrně dost vysoké. Pravda je asi jenom ta, že ve ztrátě jsou všichni. Protože nízké ceny. Zároveň sždc osolilo poplatky na hlavním koridoru. Rozdělilo ceny podle mapy. A Praha Ostrava maximálně osolilo. To celkem nahrává těmto lehkým low costům. Jančura má staré lokomotivy a vlaky. K tomu mají nyní tu německou trať, kde jsou podle mě vyšší ceny. To se taky hodně projevilo na tržbách. Vždyť proti začátku jsou někde úplně jinde. Jsou dvoj- trojnásobné. Neštastné bylo to zrušení jednotky. To jim muselo dát velký záhul. Provozně… Číst vice »

Robert

Taky kdo by chtěl firmu která je věčně ztrátová a to i přes to, že je to totální low cost. Snad jedině někdo kdo chce jednoduše vstoupit na trh a na peníze moc nekouká a nebo ČD právě aby se jim tady neusadil nějaký silný dravec. O ceně těch stejnosmernych jednotek se nemá moc cenu ani bavit.

Herold

Totální low cost? Jel jsem teď v pátek byznysem LE a zpátky v neděli první třídou „rychlíku vyšší kvality“ Českých drah, a tipněte si, který ten vlak působil jako totální low cost…

petr.r

čd

To

tak když jste jel byznysem a pak rychlíkem… srovnáváte nesrovnatelné

Herold

Jel jsem první třídou rychlíku vyšší kvality…tam by to snad srovnatelné být mělo, ne?

MiniInvestor

O krok blíže ke krachu, z provozního zisku nezvládají ani splácet úroky z dluhopisů, natož aby zbylo na odpisy.
Prodej půjček hejlům na P2P portálech za 10% pa to jenom dokresluje.
Trochu se to podobá Tesle, žádný zisk a spotřeba kapitálu, ale ta je moc velká a známá a tak stále přitahuje peníze a pozornost investorů.

petr.r

že by tu soupravu poškodil jak jel s tím vysunutým stupněm, přeci má v opravě druhou co se střetla s tím bagrem nebo to byla ta opravená?

Lukáš

Petře. S žádným vysunutým schůdkem se nejelo. Je to stará fotka, kterou tady dávají furt dokola. Jde to poznat i podle zrcátek, které jsou nad 100 zaklopené.
Navíc mašina jízdu s vysunutým schůdkem nedovolí.
Jednotka co se líbala s bagrem dávno jezdí.

petr.r

a co jsou tedy za problémy..Nezaplacení faktury za opravu?

Lucky

Jak Radim vždycky říkal, všechno je jen otázkou ceny. Takže to že RegioJet není na prodej sice tvrdí, ale pokud by někdo nabídl hodně zajímavou cenu, je na prodej hned. Leoš to stejný. Oba to dělají jen pro peníze, ne pro dobro lidí

Michal

Kdežto vy chodíte do práce za symbolickou mzdu a pro srdíčko….

VRT

To na dráze každý…

Vlada

Nechau,jak se leo express muze uzivit na tech par linkach s tak malo spoji… proc take nejezdi praha tabor budejovice a jine atraktivni spoje??’staci sledovat,jak si jizni koridor ceske drahy chvali,ze se zvedl pocet cestujicich po modernizaci koridoru. To same ted bude na ttase do plzne,kde ocekavam diky zrychleni vyrazny narust cestujicich…

noerf

Vlada: Do ČB i do Plzne či Brna LE jezdit nemůže, neboť jeho jednotky neumí jezdit pod střídavým napětím 25 kV. Ale mohl by jezdit do Usti nad Labem a Děčína.

Vlada

Diky za odpoved. Ocekaval bych,ze rakova firma v roce 2018 ma ambice vyuzivat vsechny ekonomicky vyhodne trasy v cr a blizkem okoli. Nechapu,proc sami sebe takhle limituji.uz z principu to nemuze dopadnout dobre. A koukam,ze sice prodavaji bus jizdenky do jiznich cech pres tabor,ale to je ve spolupraci s flixbusem, coz take neni urcite dobre. 🙁

noerf

Autobusy v konkurenci Regiojetu a Flixbusu jsou nepodstatné. Vlaky v ČR mají perspektivu možná do Starého mesta a do Polska. Do Ostravy či Košic mají malou kapacitu. A jedna souprava v nemecku to nevytrhne.

Miloš

Uvidíme, jestli mu dopadne 024+025 a jestli ho to zachrání…………..

Gogo

Při jeho systému „nemám zálohu tak jednoduše část spojů prostě bez náhrady zruším“ bych byl radši kdyby tam jezdil někdo trochu serióznější (a nemusí to být nutně ČD).

Sotous

První části věty že nemají zájemce bych věřil. Zbytku už moc ne…