Dopravní společnost Leo Express představila v rámci oslav pěti let na trhu nové logo. Podle marketingové ředitelky Stanislavy Šremrové společnost dospěla, a proto nastal čas na změnu identity. „Změnili jsme písmo, opouštíme od zlaté barvy, kterou nahrazuje hřejivá oranžová a celkově plánujeme značku projasnit a zesvětlit,“ uvedla v tiskovém prohlášení Šremrová. Logo se symbolem šipky v oranžové barvě má podle ní představovat propojení cest, dopravy a lidí. Postupně se má změnit celá korporátní identita. Barvy nového loga přitom připomínají značku Locomore, pod kterou provozuje Leo Express vlakovou linku v Německu.

Další novinka je z oblasti technologií. Firma představila chatbota, který bude cestujícím prodávat jízdenky přes Facebook Messenger. „Tento nástroj jde ruku v ruce s autonomizací dopravy,“ doplnila Šremrová. Chatbot pro začátek bude umět prodat jen jednosměrné jízdenky pro dospělého, do budoucna by se ale měly jeho schopnosti rozšiřovat. Prodejního chatbota zatím žádná železniční společnost v tuzemsku nevyužívá, z evropských nejspíš jen Francouzské dráhy.
Pět let působení Leo Expressu shrnul deník Zdopravy.cz v polovině listopadu.
děsné logo, děsné zákulisí, bude krach nebo to paštiky zacálují?
Vždyť si Leošek na to nové logo ještě ani nevydělal, to mu zase zatáhl táta…
Já myslel, že je to otevřená kudla, a ona to má být šipka. Aha.
já v tom vidím cigaretu a oklepaný popel
nebo více obláčky dýmu
Logo jedním slovem tragédie! Stejný amatérismus jako s trsátkem u ČSA, laciný font a piktogram spíš připomíná nějaké sdružení nevidomých (braillovo písmo).