Leo Express loni zvýšil tržby a dostal se do zisku čtyři miliony korun

Jednotka Stadler Flirt v barvách Leo Expressu. Pramen: Leo ExpressJednotka Stadler Flirt v barvách Leo Expressu. Pramen: Leo Express

Leo Express aktuálně dokončuje instalaci ETCS v jednotkách Stadler Flirt.

31 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Frantisek

Jako chapu, odvody, zamestnavani lidi … ale porad mi to vynalozeny usili a vynalozene penize investoru neprijdou k tomu zisku adekvatni. 4 mice rocne zisku vytoci i vetsi restaurace v centru par bytu na trapny pronajem s minimalnimi investicemi.

Kubrt

Každý investor čeká, že v čase se to obrátí k lepším číslům.

M19

Kolik je těch pár bytů co udělají roční zisk 4 miliony z pronájmu? 😉

Daniel Jablonecký

Jak který byt a jak kde, ale v Praze je to zisk z pronájmu cca 100 bytů.

M19

To je pár bytů? A to je čistý zisk nebo EBITDA či EBITA? 😉

Jiří Kocurek

Trapný pronájem dáme něco nad minimální mzdu, odečteme energie, společné prostory a fond oprav. Máme hmm, když dobře desítku měsíčně. To máme 8 bytů k milionu, tak ještě 4 tolik. Víc než dva tucty, to fakt není pár.

Pepa z Depa

Pořád lepší, než si celý rok hrát s vláčkama, kde je obrat ve stovkách milionů a mít z toho ušmudlaný zisk 4 míče. To ať raději pronajímají ty dva tucty.

Jiří Kocurek

Kolik že roků byly ČD na nule, popř. v červených?

tarten

Dva tucty je rozhodně málo.Když nebudete víc reinvestovat, budete prodávat totální ruinu.

Jiří Kocurek

Tak jasně, napsal jsem to tak, že ani s přístupem „a pak potopa“ se nedá získat tolik, kolik píše předřečník.

Danny

No a pak jsou firmy, které jsou pořád ve ztrátě… např. malé biotech firmy, které doufají, že jednou vyvinou jeden lék, na kterém zbohatnou, což se podaří menší části. Účetní zisk je super, ale není nutně jediným důvodem pro existenci firem. Majitelům to může přinášet peníze i bez zisku (jejich plat, levnější auta, odpočet dph atp.).

David

Úplně krásný příklad, ale oni jsou na trhu 14 let. Obrovský obraty (600 mio), docela dost lidí jak zaměstnaných, tak přepravených (1.7mio)… Jen to ukazuje, že v tom oboru je něco špatně. Nemít zisk ani 1% z obratu a nebo mít z jednoho zákazníka 3czk?

To celý ukazuje, že nikdo moc další do oboru nepůjde.

tarten

Rozhodně nepůjde mít každý 4. rok pandemii, nebo provozovat 5 vláčků na 200 zaměstnanců, navíc na sotva rentabilní trati.

Jaaa

Žluťák rejžuje slušně. Takže to jde, ale za jakou cenu…

janikk

Za cenu štěnic

Pozorovatelka

A všudypřítomného nepořádku ve vlacích a kolem vlaků, např ve stanici Bohumín.

bkv

> ale porad mi to vynalozeny usili a vynalozene penize investoru neprijdou k tomu zisku adekvatni.
A co třeba České dráhy? Tam vám to taky přišlo neadekvátní, když byly v červených číslech nebo v kladné nule?

Erik85

Teda nic moc, vzhledem k přepáleným cenám jízdenek a čachrování se státními slevami v rámci cashbacku. Bez toho by LE zřejmě již dávno nebyl.

Tonda Čihák

Máte pravdu,ale za tu cenu dostanete aspoň kvalitu 🙂

none

Je to běžná sedačka za dvojnásobnou cenu. Ale když to stát platí, proč ne.

Tonda Čihák

To si nemyslím, párkrát jsem jel třídě premium a je to nejlepší možná třída v Česku

Jan T.

Kvalitu vlnícího se hada na koridoru, nic moc teda.

Jiří Kocurek

Jak to ti Švýcaři dělají, že jich tam jezdí tolik vlakem, když musí jezdit tímhle? Nikde žádný interpanter…

Tonda Čihák

To nwm co by už jste chtěl.RJ nemá takovou třídu a o ČD se raději nebudem bavit 😀

Zdeněk

Nezapomeň si rypnout do ČD

Tonda Čihák

Myslím, že todle je téma o Leo expressu ne o ČD 😀

Cupra

Tak ještě 70 let a vydělají si na další jednotku 🙂

Dejf

a nebo normálně jednotky splácí a ty 4 mega už nebylo kam smysluplně ulejt. a nebo jenom potřebovali vypadat ziskově před nějakou auditorskou firmou. rozhodně bych z takové zprávy u „nově vznikajícího“ dopravce nevyvozoval vůbec nic o jejich finančním zdraví.

Kubrt

Naštěstí jí nemusí kupovat LE za hotové, ale někdo – jehož podnikání generuje větší zisky – jim jí zafinancuje 🙂
Investoři jistě předpokládají, že časem ty zisky budou větší, než takováto černá nula.

Gajda

No oni ty jednotky mají stejně na leasing, takže pokud by se jim povedlo najít další linky, kde jim to vyjde na byť takhle malý zisk, tak jsou v pohodě. Jenže jediná linka, kde by jim to asi mohlo jít je Praha – Berlín, kde ovšem stále není ideální infrastruktura, aby dostali rozumně přidělenou kapacitu. Do Berlína místo bude pro konkurenci a kdo tam přijde první by mohl uspět.

Jaaa

Flix train Berlín – Vídeň. 😉