cargo

Leo Expressu chybí na Orlickoústecku vlaky kvůli cizímu zavinění, čeká na díly

Trať z Ústí nad Orlicí do Mlýnického dvora je elektrifikována po Lichkov, Leo Express zde nasazuje dieselové jednotky Alstom Lint. Foto: Leo ExpressTrať z Ústí nad Orlicí do Mlýnického dvora je elektrifikována po Lichkov, Leo Express zde nasazuje dieselové jednotky Alstom Lint. Foto: Leo Express

Jednu soupravu poškodilo auto, druhou neznámý pachatel, který na trať naházel kameny.

Společnost Leo Express Tenders musí i nadále pokračovat s náhradní autobusovou dopravou u některých spojů na trati z Ústí nad Orlicí do Králíků. Důvodem je poškození jednotek Alstom Lint a následný nedostatek dílů na jejich opravu. Ani u jedné z jednotek dopravce za poškození nemůže.

Podle původních plánů mělo omezení skončit už v neděli, zatím je ale prodlouženo do konce září. „Čekáme z Německa na náhradní díly,“ vysvětlil prodloužení mluvčí firmy Emil Sedlařík.

Leo Express kvůli chybějícím vlakům nahradil některé méně vytížené spoje autobusy, u víkendových spojů jsou nahrazeny autobusy všechny vlaky mezi Dolní Lipkou a Hanušovicemi.

Jedna z jednotek stojí kvůli poškození po střetu s automobilem na přejezdu, druhá je poničena po najetí do kamení umístěného na kolejích. Jsme tak nuceni některé vlakové spoje nahradit od 1. do 19. září autobusy. „K náhradě jsme vybrali takové spoje, kde předpokládáme nejmenší dopad na cestující. Čekání vlaků na autobusy a naopak je zajištěno,” dodal Sedlařík. Kompletní přehled vlaků, které jsou nahrazeny autobusy, je zde. Leo Express nasazuje na trať čtyři soupravy, jednu má záložní.

Tagy LEO Express Leo Express Tenders Orlickoústecko seznam trať 024 Ústí nad Orlicí - Mlýnický Dvůr - Štíty
124 komentářů