Leo Express chce proniknout do regionální železnice

Souprava Stadler Flirt dopravce Leo Express. Foto: Jan SůraSouprava Stadler Flirt dopravce Leo Express. Foto: Jan Sůra

Dopravní společnost Leo Express dnes oznámila, že se bude ucházet o provoz na dotovaných regionálních tratích. Firma připravuje nabídky pro

2 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
František

Proč ne, nafta tu nebude věčně. A zavést přímé vozy zpod drátů na odbočky s užitím automatických spřáhel by také nebylo od věci. Otázkou je zatím celková energetická náročnost jednotlivých řešení a jejich kombinací, nicméně zkoušet je třeba, aby železnice paradoxně neskončila s ropou, respektive aby byla energie vynakládána účelně. Jestliže se tomu brání jeden, nemělo by se v tom bránit druhému. Hlavně, ať to neskončí „náhradními“ auty.

vesos

Vlak na baterky? Ten Leošek se opravdu zbláznil.
A co si asi tak představuje pod pojmem hybridní pohon? To bych opravdu rád věděl.