cargo

Labe se mění na rekreační tok. Malé lodě získávají ve zdymadlech nadvládu

Plavba po Hněvkovické přehradě. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářPlavba po Hněvkovické přehradě. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Pozitivní je vývoj u alkoholu za kormidlem. Plavební úřad letos načapal pouze 12 podnapilých vůdců plavidel.

Zpět na článek
2 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Facepalm

Otázkou je, zda je ok to „polidšťování“, které je zásadní příčinou nárůstu provozu, platit z veřejných peněz. Na Vltavě se už jednalo o miliardy korun (a chystá se za raketu výtah na Orlíku), Labe už taky spolykalo kulatou sumičku, a přitom se jedná o čistě rekreační zařízení. Staví snad stát auto- a vodácký kempy či lyžařský areály? Stejně tak by bylo dobrý říznout do současnýho stavu kolem MVE, kdy příslušné Povodí (tedy stát) udržuje a staví na řekách jezy za veřejné peníze, aby pak provozovatelé, kteří nemají jakoukoli povinnost se na údržbě jezů podílet (zato mají v kapsách v podstatě… Číst vice »

K.S.

Kolik bylo postaveno nových jezů v posledních dvaceti letech za státní peníze? Pokud Vám vadí současný stav, tak prosím si jděte stěžovat těm co tu rozkradli zemi, tedy komunistům ze 48. Tam se to tak nějak rozpojilo všechno a podělalo na generace dále. Jen mimochodem vzhledem k tomu jak se regulovaly řeky, což teda s MVE má pramálo společného, se jezy musí stavět aby se stabilizovalo dno a tok, sebrat třeba 10 kilometrů se prostě nějak na sklonu projeví. Co se MVE týče, tak to není zase tak výdělečný byznys jak si můžete myslet, ono úplně stačí pokud ji financujete… Číst vice »