To vypadá na dobrej kauf pro M-Silnice a Colas, když se spojili a prakticky nemají kolem konkurenci 🙂
Jiří Urban
2 měsíců
Součástí opravy je i prodloužení odbočovacích pruhů, ten uzoučký před mostem na sjezdu do Jičína a na Poděbrady bude rozšířen a na výjezdu od Ronalu na Novou Paku bude vybudován nový připojovací pruh. Rozšíření na 2+2 v úseku od křižovatky na Poděbrady po Robousy, včetně nahrazení křižovatky Moravčice podjezdem, se připravuje.
kix
3 měsíců
spolu s perfektními semafory v Libuni a Kněžici to na trasu Turnov-Hradec bude potřeba skoro celý den…asi podpora zaostalé železnice, protože nyní je rychlejší
Nešprkejte takhle blbě. Včera jsem jel trasu Horka u Staré Paky – Jičín – Turnov, čili přes čtvero omezení, a trvalo mi to přesně o devět minut déle než v době, kdy tam žádné semafory nebyly.
To vypadá na dobrej kauf pro M-Silnice a Colas, když se spojili a prakticky nemají kolem konkurenci 🙂
Součástí opravy je i prodloužení odbočovacích pruhů, ten uzoučký před mostem na sjezdu do Jičína a na Poděbrady bude rozšířen a na výjezdu od Ronalu na Novou Paku bude vybudován nový připojovací pruh. Rozšíření na 2+2 v úseku od křižovatky na Poděbrady po Robousy, včetně nahrazení křižovatky Moravčice podjezdem, se připravuje.
spolu s perfektními semafory v Libuni a Kněžici to na trasu Turnov-Hradec bude potřeba skoro celý den…asi podpora zaostalé železnice, protože nyní je rychlejší
Nešprkejte takhle blbě. Včera jsem jel trasu Horka u Staré Paky – Jičín – Turnov, čili přes čtvero omezení, a trvalo mi to přesně o devět minut déle než v době, kdy tam žádné semafory nebyly.
zkapacitnění na 2+2 není součástí opravy ?
Zkapacitnění obvykle nebývá součástí opravy, neboť rozsahem by bylo zcela mimo význam slova „oprava“.
Přestavba (rekonstrukce) je slovo významově odpovídající pracem, které vedou ke změně kapacity. Nezaměňujte prosím obsah slov, jinak se nedomluvíme.
20 000 vozidel denně hlavně volá po zkapacitnění na 2+2.
Škoda že se nejdříve neprovede zkapacitnění obchvatu od Robous, jak ŘSD plánuje. Pak by nebylo takové omezení.
A taky ta část I/35 Úlibice – směr Turnov, Liberec. Protože čím víc bude hotová D35, tím větší to tam bude prů…
Tak to nebude grand plie ale velikej průser…
Hele, docela to jde. Neřídí se to na semafory, ale jsou tam dva lidi s vysílačkou, takže si tu dopravu pouštějí tam či zpět podle potřeby.