Kysucká dálnice bude kompletní, soutěží se už všechny tři zbývající úseky
Kysucký přivaděč. Zdroj: NDS
Dobudování slovenské D3 pomůže lidem v regionu, který trpí chronickými dopravními problémy.
Dobudování slovenské D3 pomůže lidem v regionu, který trpí chronickými dopravními problémy.
Jelikož D49 možná nikdy nebude, tak by stálo za to uvažovat o plnohodnotné D68 až na hranice. Už teď trasa od Olomouce do Žiliny vychází nejrychleji přes D48+I/68, takže ty intenzity přes Jablunkovský průsmyk budou narůstat.
Taky mi občas chybí mapa slovenských staveb. Ale na téhle stránce je jedna opravdu moc pěkná:
https://historiadialnic.sk/
Díky za odkaz. Musím říct, že je to hodně depresivní čtení.
žiaľ pravdivé, ale len tu sa človek presne dozvie, čo sa aktuálne deje na jednotlivých stavbách. NDS načo by informovala komplexne, oni sa len chvália. Kedysi tá stránka NDS bola bohatšia na informácie, rokmi to dosť zredukovali…
A na české straně bude čtyřpruh zaříznutý v Bystřici. Chápu, že hlavní směr D3 má být Polsko, ale přes Česko vede E75, to má taky váhu…
Na slovenské straně je čtyřpruh zaříznutý ještě více. S R5 už se nepočítá, příprava neprobíhá a momentálně budovaný ekodukt ve Svrčinovci nemá na případnou R5 ani rezervu.
Ale zato mají megalomanský dvoupruh s dvojitou plnou čárou směrem do Polska. Jsou tam oproti E75 čtvrtinové intenzity a čeká se… na co vlastně?
Zrovna D3 Svrčinovec – Skalité je pro PL- SK tranzit naprostá nutnost. Starou úzkou cestou přes Skalité kamiony neprojedou, je tam zákaz nad 7,5 t. Že tam jsou zatím nízké intezity je vina Poláků, stavba jejich S1 se neuvěřitelně vleče (krásná ukázka toho, že ani v PL není vše růžové) a většina PL- SK tranzitu tak pořád jezdí po naší věčně děravé I/68.
je to polovičný profil diaľnice D3 a ešte dosť dlho vydrží v tejto podobe. Ale áno, tú R5 zarezali, aj keď ja tvrdím, že sa to dá jednoducho vyriešiť Na českej strane sa spravila cesta 1. triedy ako 4-prúdovka od Mostov a potom sa to už napája na D48 z opačnej strany je po hranicu polovičný profil, teda klasika 2 prihy, ale je tam asi do budúcna rezerva. U nás je to tak krátke, že stačí tiež cesta 1. triedy, ale malo by sa to obísť okolo tých domov na hranici vo Svrčinovci, rezerva tam je (bola) kým nepostavili tie… Číst vice »
Je škoda, že u těchto článků chybí mapka, kde by se člověk podíval a hned by mu bylo jasné co kde a jak.
Slováci (NDS) skoro nic nevydávají. Asi se bojí.
je len centrálna mapa na stránke NDS
https://ndsas.sk/stavby/dialnicna-siet
Bude kompletná ? No, jedného dňa možno hej … Mimochodom, kedy sa začali súťaže na D1 Lietavská Lúčka – Dubná skala, Hubová – Ivachnová … a ako to tam na tých úsekoch vyzerá dnes … Takže to, že niekto hodil nejakú výzvu na VO je nám platné ako mŕtvemu zimník …
Jsou ty projekty vůbec kvalitně připraveny? Netlačí se moc na pilu? Aby to nebylo jako soutěž na D1Turany – Hubová.
Tlačí. Niečo ide dokonca cez žltý Fidic, niečo je pripravené viac. Takže uvidíme…
No uverim, az sa kopne do zeme a behom prvych 12tich mesiacov sa neobjevi nejaky zadrhel aka chybajuca krizovatka, zle naprojektovanie do zosuvneho uzemia atd. Podla inych stavieb, predpokladam otvorenie celeho useku koncom roka 2033 alebo 2034 🙂
Ja uverím, až budú spúšťať na predčasné užívanie, už máme dosť skúseností s termínmi….
Jde vidět že i na Slovensku se blíská na lepší časy.
Tak určitě. Zejména co se týče revize pravopisu. Blik blik blik. Negramoti do vedení ministerstev!
Určitě má VŠ, jako můj šéf. I stejné hrubky 😀