„Kyslík“ pro francouzské dráhy. CAF ukázal interiér nových jednotek a oznámil další zpoždění

Jednotka Oxygene při testech na zkušebním okruhu ve Velimi. Foto: Zdopravy.czJednotka Oxygene při testech na zkušebním okruhu ve Velimi. Foto: Zdopravy.cz

Nový termín uvedení do provozu je březen 2027.

Odebírat
Upozornit na
guest
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
TPal.

Nádherný interiér, hlavně 1.třída! Těším se, až se svezu tímto vlakem! 🙂

Jan

Ten interiér zrovna není můj vkus. Stejně jako u posledních pár generací TGV. Ta moderní francouzská estetika je holt trochu jiná.
Ale to to víc se mi líbí to čelo. Očividně to jde udělat podle TSI norem na 200km/h aniž by to bylo jako tank s malou štěrbinou na pohled dopředu.

JanM

Skončí i Béčka na lince z Marseille do Nice. Měl by tam od léta začít jezdit Transdev. Ale opravdu bych nečekal ve Francii vůz s lámacími dveřmi a kupé s osmi místy

tarten

CAF. Čekal jsem, že něco od nich se tu už bude prohánět v černooranžové.

Movia

Celkově je otázka, co Renfe plánuje s Leo expressem.

Michal82

nic

Lars

Řekl bych, že Renfe čeká, až budou dokončeny první úseky vrt, aby mohlo následně jezdit open access linky na jeho licenci

Plecháč

To si teda počká.