„Kyslík“ pro francouzské dráhy. CAF ukázal interiér nových jednotek a oznámil další zpoždění
Jednotka Oxygene při testech na zkušebním okruhu ve Velimi. Foto: Zdopravy.cz

Nový termín uvedení do provozu je březen 2027.
Nový termín uvedení do provozu je březen 2027.
Nádherný interiér, hlavně 1.třída! Těším se, až se svezu tímto vlakem! 🙂
Ten interiér zrovna není můj vkus. Stejně jako u posledních pár generací TGV. Ta moderní francouzská estetika je holt trochu jiná.
Ale to to víc se mi líbí to čelo. Očividně to jde udělat podle TSI norem na 200km/h aniž by to bylo jako tank s malou štěrbinou na pohled dopředu.
Skončí i Béčka na lince z Marseille do Nice. Měl by tam od léta začít jezdit Transdev. Ale opravdu bych nečekal ve Francii vůz s lámacími dveřmi a kupé s osmi místy
CAF. Čekal jsem, že něco od nich se tu už bude prohánět v černooranžové.
Celkově je otázka, co Renfe plánuje s Leo expressem.
nic
Řekl bych, že Renfe čeká, až budou dokončeny první úseky vrt, aby mohlo následně jezdit open access linky na jeho licenci
To si teda počká.
Jenže LE nemá vlastní licenci jen v CZ, to byl podle mě ten hlavní důvod proč ho kupovali. A třeba soutěž pro Prahu a Středočeský kraj nebude marná už ani pro Renfe.