„Kyslík“ pro francouzské dráhy. CAF ukázal interiér nových jednotek a oznámil další zpoždění
Jednotka Oxygene při testech na zkušebním okruhu ve Velimi. Foto: Zdopravy.cz

Nový termín uvedení do provozu je březen 2027.
Nový termín uvedení do provozu je březen 2027.
Nádherný interiér, hlavně 1.třída! Těším se, až se svezu tímto vlakem! 🙂
Ten interiér zrovna není můj vkus. Stejně jako u posledních pár generací TGV. Ta moderní francouzská estetika je holt trochu jiná.
Ale to to víc se mi líbí to čelo. Očividně to jde udělat podle TSI norem na 200km/h aniž by to bylo jako tank s malou štěrbinou na pohled dopředu.
Skončí i Béčka na lince z Marseille do Nice. Měl by tam od léta začít jezdit Transdev. Ale opravdu bych nečekal ve Francii vůz s lámacími dveřmi a kupé s osmi místy
CAF. Čekal jsem, že něco od nich se tu už bude prohánět v černooranžové.
Celkově je otázka, co Renfe plánuje s Leo expressem.
nic
Řekl bych, že Renfe čeká, až budou dokončeny první úseky vrt, aby mohlo následně jezdit open access linky na jeho licenci
To si teda počká.