Kuriózní spojení s Mongolskem Praze na zimu nezůstane, Eznis Airways až do února nečekaně přerušily lety
Přivítání EZNIS Airways v Praze. Zdroj: Letiště Praha
Podle rezervačního systému dopravce má linka Praha - Ulánbátar pokračovat od února.
Škoda to je, nicméně, to si fakt mysleli, že to jako nesíťový dopravce s frekvencí 1T zaplní? Nesmysl od začátku.
škoda, že se to trvale neuchytilo.
Já jsem s tímto letadlem měl letět příští týden a let byl bohužel zrušen. Je to škoda. Zpáteční letenka přišla na 12.000,- Kč. Z Mongolska jsem dostal informaci, že důvodem byly obstrukce na české straně z důvodu výhrad ke stavu letadla. Peníze mi v plné výši vrátili.
Tak to buďte v tom případě rád, že jste neletěl. Věřím tomu, že výhrady ke stavu letadla u takové aerolinky se zakládaly na pravdě.
My tim letadlem leteli. A mameletenkyna leden :). Asi smula.
Tušíte někdo, jak plné to lítalo? Ty ceny nebyly úplně špatné, i při koupi docela na poslední chvíli.
Prumerne mezi 30-80 PAX 🙂
Fakt jo? To je trochu ekonomická sebevražda. 🙂
Cestou tam na konci srpna 53 pasazeru, zoatky v pulce zari o neco vice, odhaduji. Ale pod polovinu.
Ví tady někdo jaký byl load faktor? Kolik odvezli lidí popř. carga?
Lidi v rozmezi od 30-90 a cargo vyjimecne, co jsem to delal ja, tak 0 kg :))
UBN-PRG: cgo průměr tak 5 tun, pax.průměr 80-90.
PRG – UBN: cgo průměr: 1 paleta (stoh PKC z předchozího letu do Prahy), pax.průměr 50-60
Nepamatujete náhodou, co to bylo za cargo? Z profesního hlediska by mě to dost zajímalo. Firmě, co takovou leteckou přepravu objednává bych byl schopen nabídnout velice slušné alternativní letecké spojení.
Sem tak pět tun carga a 80-90pax, zpátky sotva jednu paletu a obvykle 50-60pax, samozřejmě někdy i 35, naopak někdy i ke stovce.
Nejvíce to přivezlo asi 150 lidí někdy v půlce srpna, a to ve směnu UBN-PRG.
To se dalo čekat… Je to do jisté míry škoda, ale vzhledem k tomu, jak společnost přistupovala k zavedení takové linky, tak to nemohlo dopadnout jinak. Nevěřím, že se linka obnoví.