Kuriózní nehoda na železnici. Řidič zapomněl sklopit korbu, poškodil most
Mimořádná událost v Rudě nad Moravou, kde do mostu najel nákladní automobil s nesklopenou korbou. Foto HZS Správy železnic
Provoz na trati 292 mezi Šumperkem a Krnovem dnes zastavila netradiční nehoda, která se naštěstí obešla bez zranění. V obci
A jak to budou vyprošťovat?
Zařadí zpátečku, pomalu bude couvat a přitom dávat korbu dolů.
Ptám se. Lopata ovládající volant nákladního vozidla je touto dobou již jistě bez ŘP a se zákazem činnosti… Ne? Och, státní aparát opět selhal.
Chybu může udělat každý.
A: Postavit Tatru na zadní? To nedáš!
B: Podrž mi pivo.
Opravdu nehoda na železnici? To že trouba za volantem sebere korbou železniční most asi není železniční nehoda. Kdo to bude vyšetřovat?
Dle Zákona č. 266/1994 Sb. (§ 49) se jedná o nehodu, neboť došlo k mimořádné události s majetkovou újmou v obvodu dráhy, která narušila bezpečnou funkci drážních staveb.
Kuriózní, ale bohužel ne ojedinělá. Září 2012 v Semilech :
https://www.idnes.cz/zpravy/cerna-kronika/nehoda-nakladniho-auta-v-semilech.A120903_113610_liberec-zpravy_oks
Černá kronika jako ta z Ať žijí duchové 🙂
Tento pán za volantem má značné šance získat přední místo v soutěži o Darwinovy ceny
Stane se no i mistr tesař se někdy utne
Nemá. Díky rádoby vtipným videům na netu mnoho lidí vůbec nechápe základní princip Darwinovy ceny. Tím je NUTNOST obohacení lidského genofondu tím, že se z něj ten konkrétní blb definitivně vyřadí.
Navíc by to měl stihnout dříve než se rozmnoží. V opačném případě už lidský genofond svojí blbostí obohatil…
V jakém vesmíru může řidič přehlédnout zvednutou korbu, která má několik metrů a tun? To je fakt na sebrání řidičáku. Kdyby takto nabral most s lidmi, nebo projíždějícím vlakem, tak by to měl i s pár lety na cestu.
Nacouvu, vyklopím korbu, sklopím korbu, zařadím jedničku a jedu. A furt dokola. A stačí jednou zapomenout stáhnout korbu zpět.
V betonárce v Liticích nad Orlicí takhle sejmuli most úzkokolejné vlečky několikrát.
Na tom svršku člověk nepozná, zda ty koleje mají takto být nebo ne, protože takhle to na tratích SŽ(DC) vypadá poměrně běžně 😀
To je fakt a i dobrej vtip 😂😂
Starej, ale dobrej…
Copak, nevesli jsme se?
Prdlajs, vezu most a dosla mi nafta…
To musela bejt ale šlupka, když to posadilo i Tatru
Ještě že ten most neshrnul na sebe. To uz by bylo fakt na Darwina.
To naštěstí držej ty kolejnice, ale je to docela dobrá vizitka pro konstruktéry tý korby.
Před lety se jeden „umělec“ někde na severu (Šluknov? Varnsdorf?) nevešel s UDS na podvozku T815 do podjezdu a chuděru Tatru roztrhnul v rouře. Přední náprava s kabinou skončily za podjezdem, nástavba se zadními nápravami před podjezdem. Nemáte někdo fotku?
Tak taky se říká, že Tatra nezná bratra v tom případě most. Souboj to dle mne byl vyrovnaný 50 na 50.
Co je na tom kuriózního? Vtipné to trochu je, ale děje se to každou chvíly….
….. no v každém případě je kuriózní Váš pravopis.
*Každou chvíli. Omlouvám se. 🙁
Ale máte samozřejmě pravdu, kuriózní tato nehoda není ani náhodou, naopak jde o zcela běžnou nehodu.
nejsem si jistý jestli je to sarkasmus. Každopádně úplně běžná nehoda to není. Ale velmi vzácná také na.
Na Youtube jsou toho tuny…
Např. https://www.youtube.com/watch?v=5l9RpdxogXQ
Ty nehody na youtube nejsou stejného druhu jako – tam auto vrazí do mostu. Ale nikde ne tak „šikovně“ jako zde, aby ho právě nadzvedlo a následně podepřelo.
Já bych tomu dal titulek: „Tatra se vzepjala k pozoruhodnému výkonu.“
Nebyl to sarkasmus. Třeba ve Vimperku se kdysi zcela běžně pokoušely dostat kamiony pod bývalý viadukt. Částečně to bylo možné v jednom z pruhů, tak se tam celkem často stávalo, že se na vás valil kamion v protisměru.
Ve Vimperku není žádný bývalý viaduktu.
Máte samozřejmě pravdu, viadukt zůstal starý, jen prohloubili průjezd pod ním. Omlouvám se za svoji špatnou informaci a moc děkuji.
Pamatuji, jak před pár lety (než po rekonstrukci most zvedli), takhle řidič „složil“ převážená osobní auta z horního patra návěsu na mostě ve Valticích.
Ale ne pokaždé se přitom „podaří“ tak dobře vysadit most a zastavit železniční dopravu.
Pořád lepší, že s tou korbou nezavadil o elektrické vedení.
Naposledy snad v Němčicích, na trati 300. A to tak, že se tam jezdilo 10 km/h.