Kupkovy jednotky INSID povede dosavadní šéfka Centra služeb pro silniční dopravu

Označení vozů nové Inspekce silniční dopravy (INSID). Zdroj: MD ČROznačení vozů nové Inspekce silniční dopravy (INSID). Zdroj: MD ČR

Cílem inspekce má být posilování bezpečnost na silnicích a zajištění férových podmínek v kamionové dopravě.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Gajda

A aby ti řidiči byli odpočinutí, tak je potřeba je budit, když v tom autě spí – jak to umí policie s celní správou, tidle se taky přidají. Něco tvrdí a pak aktivně dělají opak, aby tomu tak bylo.

Otakar

Kontroly jsou třeba, ale já nevím, přijde mi, že spousta lidí chce kontrolovat někoho, kdo dělá práci s přidanou hodnotou, místo, aby dělali také něco s přidanou hodnotou. Špatný stav vozidel nevyřeší, emise také ne (na oboje má být nižší jednotky vozidel na republiku, to je jen kapka v moři). Hlavně kontrolovat kamiony, kde jim to díky dsrc půjde snadno.

Tonda

Zajištění férových podmínek v dopravě? To jako, že nebude platit pokuty jen někdo, ale všichni?
To z pohledu řidiče vidím jako opravdu velké plus. Až zajistí podmínky takové, že nebudu muset volit mezi menším, nebo větším průserem, ale každopádně průserem, tak prosím.. kontrolujte. Nejsem lump, co porušuje zákon kvůli sobě. Porušuju zákon, protože nemám jinou možnost.

7bynek

stát je 30mld v mínusu a tomu by mělo odpovídat ohodnocení st zaměstnanců. Pokud politici sestaví vyrovnaný nebo přebytkový rozpočet, nikdo nebude mít vůbec nic proti odpovídajícímu růstu jejich platů 🙂

Mysel

To je dobra teorie. Ted mi reknete, kdo bude za deset korun na hodinu delat hasice, policajta, soudce, statniho zastupce..

7bynek

pokud bych měl firmu v krachu a s dluhem, kdo mi tam bude dělat za 10Kč/hod? Nebo můžu někoho řádně zaplatit a prohlubovat dluh, dokud mi někdo bude půjčovat nebo neskončím v sudu na Orlíku – to je ta správná teorie? Proč by správce financí u státu měl pracovat s jinou motivací a zodpovědností jak u firmy?

Vonpepa

Další naprosto zbytečná státní instituce. Nic nevyřeší, jen bude zase kam lít penize. Kolik nových úředníků to znamená? Jak znám fungování podobných institucí, bude na jednoho člověka v terénu minimálně jedna kancelářská krysa. K čemu tedy máme STK? Policii? Celni správu? Aha oni mají tolik práce , že by to nezvládli….

Tomáš

Úmyslně zničené tlumiče hluky výfuku také ohrožují život. Jen na přímo na silnici, ale mozkovou mrtvicí nebo infartktem srdce poté (zdroj zdravotní sestra z pohotovosti v VFN), co co ty „motorkáře“ a „mustangáře“ musíme poslouchat nepřetržitě celý den.
Kdy budou řešit toto?

Ares

Na tohle snad nemusíme zakládat nějaké speciální jednotky, to by měla zvládnout policie v běžné agendě, ale vlastně musíme, peněz je na to dost…
Chápu, když není policie schopna ohlídat nelegální reklamu na pár dálničních úsecích.

Jan Sova

Já mám pod okny v 1.patře silnici místního významu a na ní rozdrobený a letitý pórovitý asfalt, když po tom jede osobní auto, hučí to jak stará pila, televizi/vlastní slovo není slyšet. Nikoho to nezajímá. Motorkáře potkávám/slýchávám oproti tomu zřídka….

Tonda

Obraťte se ORL.

V. K.

“Služební místo je zařazeno do 15. platové třídy. Ta je v rámci státní služby druhá nejvyšší. Základní plat se v ní podle let zkušeností pohybuje od 41 do 60 tisíc korun”

Ani člověk na klíčové manažerské pozici v druhé nejvyšší platové třídě nedosáhne na průměrnou mzdu v Praze. Podřízení na tom jsou ještě o dost hůře. A pak se něčemu divme. Jak to řekl jeden můj vysokoškolský učitel – pracovat pro veřejný sektor je ten nejdražší koníček v životě.

Jan Sova

však taky pro veřejný sektor paní ředitelka pracuje jeden rok.

Ales

Před nedávnem jsem četl rozhovor s nějakým tajemníkem radnice nějaké pražské čtvrti. Říkal tam, že podle těchto tabulek se nejede , že jsou spíše formalitou. Úředník dostane oficiálně nějakou třídu a zbytek dostane bokem. Jinak ještě chybí příplatek za vedení. Takže tato paní muže mít 41-60 tabulkovou mzdu , nějakých 8- 18 příplatek za vedení a až 41-60 osobní příplatek dle toho, jak se bude kamosit se svými šéfy. Strop bude mít někde u cca 140 tis. hrubého. Když uvážíme , že jde o organizaci o 80 zaměstnancích, kde se toho zas tolik zkazit nedá, jsou platové podmínky více než… Číst vice »

Zbyněk19

stát je 30mld v mínusu a tomu by mělo odpovídat ohodnocení st zaměstnanců. Pokud politici sestaví vyrovnaný nebo přebytkový rozpočet, nikdo nebude mít vůbec nic proti odpovídajícímu růstu platů 🙂

Ales

Abyste mohl zaměstnat kvalitní zaměstnance, musíte je zaplatit. Jinak je mít nebudete. Ano, stát by měl šetřit i tím, že bude zjednodušovat a digitalizovat procesy uvnitř státu a snižovat množství státních zamestnanců. Tady u této organizace to vnímám tak, že sefovat ji muže kdokoliv. Ale znát všechny předpisy a normy, používané v silniční dopravě a kontrolovat je, to už moc jednoduché není…

Tonda

A co tak ty předpisy a normy zjednodušit a tím i práci řidičů, nejen státních zaměstnanců?
Ale to by stálo moc peněz, že?

7bynek

samozřejmě máte pravdu, každopádně a prioritně, abych mohl řádně zaplatit zaměstnance, musím na to především mít. Nejde to dělat do nekonečna na dluh a ten se v ČR evidentně nesnižuje. Něco jiného je zadlužit se kvůli investici např. do dopravní infrastruktury a něco jiného je půjčené peníze projídat….