Kunovice – Santiago. 19 tisíc kilometrů dlouhý dodávací let první L410 NG do Chile trval 15 dnů

L410 NG pro společnost Aircardal. Foto: Aircraft IndustriesL410 NG pro společnost Aircardal. Foto: Aircraft Industries

Chilský zákazník se stal současně partnerem pro prodej letadel českého výrobce v Jižní a Střední Americe.

Odebírat
Upozornit na
guest
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Joe

A dozvíme se někdy, kolik objednávek na NG existuje? Kolem tohoto éra je takové tajemné ticho, občas se objeví zpráva o účasti na aerosalonu a občas podobná zpráva o dodávacím letu. Tím to končí a výroba jak kdyby byla u ledu a tajnější než aerácký 39NG.

Jan

Když už letěli přes Grónsko a USA, proč neudělali demonstračku i tam?

Pavel

Let trval 15 dnů nebo necelé 2 týdny?

Jan

14 dnů plus časový posun do Ameriky…

Rebel

Celá slavná éra Kunovic začala za bývalého režimu a je dobře že éra pokračuje i dále. Kolik úspěšných podniků zůstalo zachováno a kolik je jich pochováno ? Odpověď ať si objektivní čtenář udělá sám. Jinak taková dobrá zpráva potěší, protože svědčí o „zlatých českých ručičkách“.

Jiří Kocurek

Stavba továrny jako součásti Škodovky začala v roce 1936.

Tolik wiki. Kdybyste alespoň nelhal …soudruhu…

Václav

Tak to do války asi toho moc vyrobit nestihli. On ten úspěch za minulého režimu byl dvousečný. Na jedné straně jim zajistil odbyt, na straně druhé je ten jistý odbyt zabil. A do toho centrální řízení a plánování.

Gunduľ neubiješ

Ano, některé ukradené továrny byli tak dobré a silné, že ani zločinný komunistický režim je nedokázal úplně zničit.