Kunovice – Santiago. 19 tisíc kilometrů dlouhý dodávací let první L410 NG do Chile trval 15 dnů
L410 NG pro společnost Aircardal. Foto: Aircraft Industries
Chilský zákazník se stal současně partnerem pro prodej letadel českého výrobce v Jižní a Střední Americe.
A dozvíme se někdy, kolik objednávek na NG existuje? Kolem tohoto éra je takové tajemné ticho, občas se objeví zpráva o účasti na aerosalonu a občas podobná zpráva o dodávacím letu. Tím to končí a výroba jak kdyby byla u ledu a tajnější než aerácký 39NG.
Když už letěli přes Grónsko a USA, proč neudělali demonstračku i tam?
Let trval 15 dnů nebo necelé 2 týdny?
14 dnů plus časový posun do Ameriky…
Celá slavná éra Kunovic začala za bývalého režimu a je dobře že éra pokračuje i dále. Kolik úspěšných podniků zůstalo zachováno a kolik je jich pochováno ? Odpověď ať si objektivní čtenář udělá sám. Jinak taková dobrá zpráva potěší, protože svědčí o „zlatých českých ručičkách“.
Stavba továrny jako součásti Škodovky začala v roce 1936.
Tolik wiki. Kdybyste alespoň nelhal …soudruhu…
Tak to do války asi toho moc vyrobit nestihli. On ten úspěch za minulého režimu byl dvousečný. Na jedné straně jim zajistil odbyt, na straně druhé je ten jistý odbyt zabil. A do toho centrální řízení a plánování.
Ano, některé ukradené továrny byli tak dobré a silné, že ani zločinný komunistický režim je nedokázal úplně zničit.