Kultivace D7. Silničáři vypsali tendr na modernizaci křižovatky Kněževes

Křižovatka Kněževes na D7. Pramen: ŘSDKřižovatka Kněževes na D7. Pramen: ŘSD

Křižovatka Kněževes bude po dokončení modernizace sloužit jako objízdná trasa během prací na křižovatce Aviatická.

23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Amina

Ba dálnici se udělají pripojovaky, ale pak jako vždy Ukrajina jak říkám. Rekonstrukci dalších napojení už nikdo neřeší.

martin

je to sice fajn,ale pro dopravu je daleko horší exist Středokluky, kde se nevyhnou ve sjezdu ani dvě nákladní auta, ty plány na realizaci,stejně jako přeložka 240 a uprava Aviatické atd existují dlouho. exitem 3 najíždim a sjíždím asi 22let a byt chápu normy, problémy vyjma špičku a některý řidiče co se otáčí vzad, místo aby při najetí použili pohledu do zrcátka, tam nebývají…nicméně dálnice, normy…ale dostavba mostu bude trvat atd…

Ketchup1970

A kdy zmizí semafor , kamery a přechod s 50 ?

Zakon kaze

Staci se podivat na RSD web

Walker

Doba modernizace 2 roky je strasny…

Martin Peterka

Doba modernizace je jedním z kritérií soutěže.

Walker

To vim, ale nepredpokladam, ze z odhadu „skoro dvou let“ to nejaky dodavatel stahne treba na polovinu.

Vojta_7

Dva roky je minimální doba, když se to dělá po polovinách kvůli zachování provozu.

David

Ta Aviatická je zase příklad toho, jak ne za vše můžou „ekoteroristi“. Pravomocné územní rozhodnutní získalo ŘSD 24. 3. 2017, to je již pět a půl roku.

Asd

Ne ekoteroristé, ale zákonodárci. Jsou státy kde se staví podstatně rychleji.

Tom

Nechápu, že se to řeší až teď. To už dávno mělo být hotové!

Dominik

Už dávno by tam měli být i 3 jízdní pruhy od Kněževse do Prahy, každý den jsou tam ve špičce kolony..

Poudy

Je škoda že se to od Středokluk rovnou neudělá na 3+3. A nemá se mezi Kněževes a Středokluky nacpat ještě napojení té spojky s D8?

Petr

podle mě ano, ale zároveň jsem četl že by se měly obě tyto stávající MÚK snad rušit a řešit všechny napojení oblasti přes jednu novou MÚK s přeložkou silnice II/240, což asi úplně nekoresponduje s chystanou rekonstrukcí těchto dvou MUK…

Radek Vizi

Přesně tak, moc nechápu za co máte minusy, protože tahle informace skutečně internetovým éterem proběhla

Pavel

Ano, má. Ale s ohledem na velmi pomalý postup přípravy to vypadá, že mezi přestavbou MÚK či dokonce modernizací této části D7 a přeložkou II/240 uplyne hezkých pár let. Což vítám, že se tady nejede podle toho pravidla „někdy se tady bude něco stavět, tak to nemusíme řešit a necháme to ještě 10 let v zavrženíhodném stavu“.

Jaroslav

ŘSD bohužel jedná z našeho pohledu absurdně (ale salámová metoda je salámová metoda). Na začátku D7 mají připraveno několik projektů (dle našich informací někdy z jara, chronologicky): 1) Přidatné pruhy Kněževes (ale dle článku je to včetně části modernizace) – tzn. pár set metrů nájezdových pruhů u sjezdu „Kněževes“ (toho času víc jak z poloviny v Tuchoměřicích, k.ú. Kněžívka). Realizace asi fakt příští rok. Musí to udělat, aby mohli udělat stavbu následující. 2) Křižovatka Aviatická – tedy nová křižovatka na příjezdu na letiště (na youtube hezká vizualizace). Realizace někdy za ty 2 roky. Zkrátili trochu dobu výstavby. 3) Přidatné pruhy… Číst vice »

V. F.

Naopak, jsi zřejmě přihlouplý.
Takhle je to v pořádku. Jde to hezky za sebou tak, jak má.
Rozšíření na 3+3 není nezbytně nutné, až se opraví křižovatky Kněževes a Středokluky, bude to kapacitně dostačují. Ale když to v budoucnu zkapacitní, proč ne.
A napojení Aviatické na Pražský okruh rozhodně není v nedohlednu 🙂
Začne se dělat hned po dodělání MUK Aviatická tak, aby to navazovalo do dostavbu severní části D0.
Než to bude vše hotovo je sice vzdáleno ještě pár hezkých let, ale alespoň je vše je v pohybu a dobře naplánováno.

Jaroslav

Děkuji za zhodnocení mé inteligence. Psal jsem o absurditě. Vám snad přijde normální dělat v příštích cca 10 letech 6 velkých staveb na 6 kilometrech silnice. Když vynechám okolí Padesátníku, který je opravdu ve hvězdách, tak na 4 km? Mimochodem, Vy máte alespoň územní rozhodnutí na suchdolskou D0? A můžu ho vidět? Chápu specifika financování i povolovacího procesu a samozřejmě chápu, že Aviatická je zásadní pro zásobování letiště (bohužel ho předkové postavili pouze s jedním zásobovacím směrem), tedy je lepší ji nedělat souběžně s ostatními stavbami. Ten pohyb sleduji již 8 let velice z blízka. Přesto mi přijde absurdní, že… Číst vice »

Diesel

No pak ještě Muk Středokluky a konečně to bude opravdu dálnice. Ty stopky jsou tam fakt otřes. My co to zname snažíme se vždy uhnout do druhého pruhu aby ti co chtějí najet měli šanci, ale ne každý o téhle pasti ví. Jinak to rozšíření pro budoucí 3+3 je supr a díky že už se s tím počítá.

Petr

nedávno jsem přemýšlel, jestli se vůbec uvažuje nad rozšířením na 3+3 od MUK Aviatická po Exit 7, výhledově by to určitě dávalo smysl.

Couler

Výhledově ano, je dobře, že s tím uvažují, protože to dává smysl a je jedině dobře, že rozšiřovaný most s tím počítá. Vejdou se tam 3 jízdní pruhy plus přídatný pruh pro křižovatku. Po zrušení křižovatek a vybudování jedné nové mezi nimi v souvislosti s přeložkou 240 bude ten přídatný pruh vlastně odstavný pruh. Takže tady je to (řekl bych k mému údivu) naplánováno opravdu dobře a uvažuje se dopředu. Ne jak mosty na Chlumecké, kde rozšířené mosty prostě do budoucna stačit rozhodně nebudou.