Kufry nakládají hasiči i ředitelé, hrozba stávky trvá. Loni to bylo s náborem horší, říká manažer

Nové kontrolní stanoviště Letiště Praha v Terminálu 2. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářNové kontrolní stanoviště Letiště Praha v Terminálu 2. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Na pražském letišti dál trvá stávková pohotovost.

Odebírat
Upozornit na
guest
41 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Omega

„v důsledku velkých zpoždění letadel způsobených evropským řízením letového provozu Eurocontrol“
To řekl někdo z Letiště Praha nebo to je spekulace autora článku?
Já jen, kdo si má dát facku.
Mimochodem, Menzies tu „přepravní špičku způsobenou Eurocontrol“ zvládl. Tak jestli není problém v něčem jiném…

Petr

Co třeba manažeři eventů, přidali se ? Ty zrovna vidím jako nejdůlezitejší

Skippy

Za platy těch manažerů by problém s názorem nových pracovníků neměli.

panpan21

Manažeři eventů běhají s kufry, co se našly. A když se najde kufr, tak je ihned velká oslava, při 3 kufrech mejdan, a když se podaří vyložit letadlo, tak je párty!!! A přijdou i ostatní manažeři 🙂

libcha

„velkých zpoždění letadel způsobených evropským řízením letového provozu Eurocontrol“

Takže zrušit Eurocontrol a letadla začnou létat včas?

off

Tak jistě – za všechno může EU, a teď hurá na Václavák!!! Ten výkřik o tom, jak za zpoždění může Eurocontrol, je snad už opravdu na žalobu a oficiální tiskovou opravu. A pro začátek by redakce mohla vracet část předplatného za takový zmetek. Předplatil jsem si odborný časopis, ne Mateřídoučku, ach jo.

Emanuel

Navíc to ten Eurocontrol dělá schválně jen aerolinkám co pak obsluhuje CSAH a ne těm co mají Menzies

Karel II

Pane Nevyhoštěný, neexistuje žádné evropské řízení letového provozu s názvem Eurocontrol. Zkuste si o tom něco přečíst a tyhle blbosti nepište.

Air Traveller

ono ale existuje. ale zrovna v tomto peipade je zcela nevinne.

Eurocontrol ridi (jako ze opravdu fyzicky ridi, neni jen koordinacni instituci) letovy provoz nad FL245 nad belgii, nizozemim, lucemburskem a kusem nemecka.

zrovna v tomhle je ale nevinne 🙂

Karel 2

Ano, ale to je pár sektorů v Maastrichtu, to rozhodně není evropské řízení letového provozu. Kromě Maastrichtu neřídí nikde nic. Označovat toto jako evropské řízení letového provozu je samozřejmě nesmysl.

Davo

Chtěl bych vidět pana Pose, jak hází kufry…

Průvodce původní Aleš

V dnešním horku, jak je skládá v letadle.

panpan21

Přání otce myšlenky. Navrhněte mu to, motivujte a uvidíte jak daleko s kufrem dohodí :))))))

Davo

Myslim, ze lide co tohle cele zpusobili zpravidla zustanou drepet v kanclu.

superhero

Aspoň ušetří za teambuilding.

Kanafasik

Ale v excelu jim ten plán na léto vyšel, ne ?

Emanuel

Určitě o tom byl i krásný power point, ale ne zbytečně dlouhý, ať management neztratí pozornost.

Jan T.

No moment, na to se musí udělat další porada, kde se to bude průběžně vyhodnocovat.

Petr Drozda

Porada bude, připraví se vyhodnocení které vyzní tak, že se se všechno bravurně zvládlo.

Tomasek

Ze by nekdy Krapinec si dal monterky a sel neco delat? to asi neeeee…

PeS

Možná by se odboráři měli nechat inspirovat dějinami a přejít / jak napsal Otevřený list exekutivy Kominterny členstvu KSČ a usnesení ústředního výboru / Od oportunistické pasivity k bolševické aktivitě ! a stávku naplno spustit ať je u Havlů veselo !

lvy

Nevíte někdo náhodou jaký je rozdíl mezi cenou ruční nakládky/vykládky letadla typu B737 vs. to samé, ale s kontejnery u řady A320?

Jan Hajek

A ty kontejnery se naloží a vyloží sami? Rozdíl je jen v manipulaci u letadla, kdy je nákladka rychlejší a stačí dva pracovníci.

Air Traveller

No, a to je presne to, na co se predrecnik pta – zdali je rozdilnost narocnosti v ceniku handlingu zohlednena, ci nikoli.

ICE_Laco

Ak majú málo zamestnancov, nepomohlo by ponúknutie vyššieho platu?

David

Nebo třeba automatizace v kanclech a ty FTE by dělali něco na čem mají obchodní marži a nejsou jen nákladový položky.

Franta Chcípák

Nevím jak tady, ale kupříkladu na iDnes byste se obratem dozvěděl, že víc peněz je cesta do pekel, protože problém je v tom, že „lidi prostě nejsou a peníze žádné nové nevytvoří!!!“
K perlám na toto téma mohu přihodit i démant ve znění „…nanejvýš by si firmy mohly přetahovat lidi mezi sebou. To byste chtěl? K čemu by to podle Vás bylo dobré???“

Tom

To byla tisková zpráva Agrofertu pro případné nespokojené zaměstnance 🙂

David

Přesně, rozhodně bych nechtěl, aby se přetahovali o lidí třeba s Amazonem a nebo Rohlíkem. To by pak lidí nedostali zboží a nebo jídlo!

Ještě by pak mohl nastat takový absurdní stav, že by lidi na ploše měli víc než ti kanclu/úředníci s vysokou školou!

ICE_Laco

Pokiaľ tvrdo makajú a vytvoria určitú pridanú hodnotu, bez zaváhania im dám vyšší plat ako ľuďom čo pracujú v kancelárii…..

PetrH

No, oni dost často i mají…

Luboš Beneš

Když ty lidi nezaplatíte, tak je nebudete mít vůbec. Takže dobrý plat je jedna z motivací proč tu práci dělat.

EC104

Taky si říkám….tolik peněz se v letectví točí, ze 400kč na hodinu by tam být snad problém neměl.

Jméno.m

Jako že platit lidem víc peněz? No vy jste se zbláznil!

Juraj

Takže pokud to chápu správně, „zaměstnanců je dost, funguje nám to dobře a Ivča z personálního nakládá kufry proto, že chtěla v létě změnu prostředí“. Za všechno ostatní může Antalya.

Kuneš

A to si ještě stihne dojít na filmeček do letního kina pro zaměstnance v Habeši. No co by na tom letišti ještě nechtěli? 😀

Průvodce původní Aleš

Každopádně všechny věci, co budeme potřebovat v nejbližším týdnu, narveme do příručáků a budeme doufat, že nám je ta slavná firma nezváží.

David

Co Lufthansa/Ryanair/Easyjet a Menzies?

Průvodce původní Aleš

LH odbavuje CSAH, pokud nedošlo k nějaké změně. Letíme s LH.

DavidS

Nemůžu mluvit o letišti, ale výpomoc z administrativy ve skladu, provozu, …. je u firem celkem běžná věc, co tak vím. Ono se občas stane něco, co neovlivníte a ještě když už se to …. tak pořádně. Taky jsem takhle dobrovolně vypomáhal. Zajímavá zkušenost a poznání jak to chodí jinde ve firmě.

Luboš Beneš

Občas ano, ale nesmí z toho být pravidlo nebo se na to spoléhat. To je potom selhání vedení.