Kufry nakládají hasiči i ředitelé, hrozba stávky trvá. Loni to bylo s náborem horší, říká manažer
Kontrolní stanoviště Letiště Praha v Terminálu 2. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Na pražském letišti dál trvá stávková pohotovost.
„v důsledku velkých zpoždění letadel způsobených evropským řízením letového provozu Eurocontrol“
To řekl někdo z Letiště Praha nebo to je spekulace autora článku?
Já jen, kdo si má dát facku.
Mimochodem, Menzies tu „přepravní špičku způsobenou Eurocontrol“ zvládl. Tak jestli není problém v něčem jiném…
Co třeba manažeři eventů, přidali se ? Ty zrovna vidím jako nejdůlezitejší
Za platy těch manažerů by problém s názorem nových pracovníků neměli.
Manažeři eventů běhají s kufry, co se našly. A když se najde kufr, tak je ihned velká oslava, při 3 kufrech mejdan, a když se podaří vyložit letadlo, tak je párty!!! A přijdou i ostatní manažeři 🙂
„velkých zpoždění letadel způsobených evropským řízením letového provozu Eurocontrol“
Takže zrušit Eurocontrol a letadla začnou létat včas?
Tak jistě – za všechno může EU, a teď hurá na Václavák!!! Ten výkřik o tom, jak za zpoždění může Eurocontrol, je snad už opravdu na žalobu a oficiální tiskovou opravu. A pro začátek by redakce mohla vracet část předplatného za takový zmetek. Předplatil jsem si odborný časopis, ne Mateřídoučku, ach jo.
Navíc to ten Eurocontrol dělá schválně jen aerolinkám co pak obsluhuje CSAH a ne těm co mají Menzies
Pane Nevyhoštěný, neexistuje žádné evropské řízení letového provozu s názvem Eurocontrol. Zkuste si o tom něco přečíst a tyhle blbosti nepište.
ono ale existuje. ale zrovna v tomto peipade je zcela nevinne.
Eurocontrol ridi (jako ze opravdu fyzicky ridi, neni jen koordinacni instituci) letovy provoz nad FL245 nad belgii, nizozemim, lucemburskem a kusem nemecka.
zrovna v tomhle je ale nevinne 🙂
Ano, ale to je pár sektorů v Maastrichtu, to rozhodně není evropské řízení letového provozu. Kromě Maastrichtu neřídí nikde nic. Označovat toto jako evropské řízení letového provozu je samozřejmě nesmysl.
Chtěl bych vidět pana Pose, jak hází kufry…
V dnešním horku, jak je skládá v letadle.
Přání otce myšlenky. Navrhněte mu to, motivujte a uvidíte jak daleko s kufrem dohodí :))))))
Myslim, ze lide co tohle cele zpusobili zpravidla zustanou drepet v kanclu.
Aspoň ušetří za teambuilding.
Ale v excelu jim ten plán na léto vyšel, ne ?
Určitě o tom byl i krásný power point, ale ne zbytečně dlouhý, ať management neztratí pozornost.
No moment, na to se musí udělat další porada, kde se to bude průběžně vyhodnocovat.
Porada bude, připraví se vyhodnocení které vyzní tak, že se se všechno bravurně zvládlo.
Ze by nekdy Krapinec si dal monterky a sel neco delat? to asi neeeee…
Možná by se odboráři měli nechat inspirovat dějinami a přejít / jak napsal Otevřený list exekutivy Kominterny členstvu KSČ a usnesení ústředního výboru / Od oportunistické pasivity k bolševické aktivitě ! a stávku naplno spustit ať je u Havlů veselo !
Nevíte někdo náhodou jaký je rozdíl mezi cenou ruční nakládky/vykládky letadla typu B737 vs. to samé, ale s kontejnery u řady A320?
A ty kontejnery se naloží a vyloží sami? Rozdíl je jen v manipulaci u letadla, kdy je nákladka rychlejší a stačí dva pracovníci.
No, a to je presne to, na co se predrecnik pta – zdali je rozdilnost narocnosti v ceniku handlingu zohlednena, ci nikoli.
Ak majú málo zamestnancov, nepomohlo by ponúknutie vyššieho platu?
Nebo třeba automatizace v kanclech a ty FTE by dělali něco na čem mají obchodní marži a nejsou jen nákladový položky.
Nevím jak tady, ale kupříkladu na iDnes byste se obratem dozvěděl, že víc peněz je cesta do pekel, protože problém je v tom, že „lidi prostě nejsou a peníze žádné nové nevytvoří!!!“
K perlám na toto téma mohu přihodit i démant ve znění „…nanejvýš by si firmy mohly přetahovat lidi mezi sebou. To byste chtěl? K čemu by to podle Vás bylo dobré???“
To byla tisková zpráva Agrofertu pro případné nespokojené zaměstnance 🙂
Přesně, rozhodně bych nechtěl, aby se přetahovali o lidí třeba s Amazonem a nebo Rohlíkem. To by pak lidí nedostali zboží a nebo jídlo!
Ještě by pak mohl nastat takový absurdní stav, že by lidi na ploše měli víc než ti kanclu/úředníci s vysokou školou!
Pokiaľ tvrdo makajú a vytvoria určitú pridanú hodnotu, bez zaváhania im dám vyšší plat ako ľuďom čo pracujú v kancelárii…..
No, oni dost často i mají…
Když ty lidi nezaplatíte, tak je nebudete mít vůbec. Takže dobrý plat je jedna z motivací proč tu práci dělat.
Taky si říkám….tolik peněz se v letectví točí, ze 400kč na hodinu by tam být snad problém neměl.
Jako že platit lidem víc peněz? No vy jste se zbláznil!
Takže pokud to chápu správně, „zaměstnanců je dost, funguje nám to dobře a Ivča z personálního nakládá kufry proto, že chtěla v létě změnu prostředí“. Za všechno ostatní může Antalya.
A to si ještě stihne dojít na filmeček do letního kina pro zaměstnance v Habeši. No co by na tom letišti ještě nechtěli? 😀
Každopádně všechny věci, co budeme potřebovat v nejbližším týdnu, narveme do příručáků a budeme doufat, že nám je ta slavná firma nezváží.
Co Lufthansa/Ryanair/Easyjet a Menzies?
LH odbavuje CSAH, pokud nedošlo k nějaké změně. Letíme s LH.
Nemůžu mluvit o letišti, ale výpomoc z administrativy ve skladu, provozu, …. je u firem celkem běžná věc, co tak vím. Ono se občas stane něco, co neovlivníte a ještě když už se to …. tak pořádně. Taky jsem takhle dobrovolně vypomáhal. Zajímavá zkušenost a poznání jak to chodí jinde ve firmě.
Občas ano, ale nesmí z toho být pravidlo nebo se na to spoléhat. To je potom selhání vedení.