Kromě Paříže 11 dalších destinací. Airbus A220 Smartwings obslouží například lety do Antalye či na Rhodos
Airbus A220-300 Smartwings v barvách ČSA. Zdroj: Czech Airlines Handling
Smartwings převzaly první A220 loni v listopadu.
Nojo, Smartwings…. To je ta čecháčkovská parodie na aerolinku…
Nikdo vam nebrani se zalozenim vlastni aerolinky a vsem ukazat jak se to ma delat.
To by ale jiná česká společnost 25 let nemyslela na nic jíneho, než jak se toho zbavit
A jak by se toho ta „jiná česká společnost“ zbavovala?
Kdyzbyste ji to neprodal, tak co by mohla?
Můžu se zeptat, jaký pohnutek mysli způsobí u člověka nenávist k české firmě a radost, že se jí třeba nedaří . Že pak třeba má někdo radost, že místo firmy, která v ČR zaměstnává nemalý počet zaměstnanců a odvádí z toho daně a dále pak dává další subdodávky a zakázky pro další české firmy a živí tím další zaměstnance, tady budou létat nějací turci, ukrajinci a egypťané, či rumuni, ze kterých máme jako stát skoro úplný nic? Ač můžu mít k SW spousty výhrad, stále je to docela nemalá česká firma, která docela úspěšně živí bez dotací (na rozdíl od… Číst vice »
Ja si nejsem jisty,jestli jsou vlastni zamestnaci na SW hrdi.Pro nekoho mozna neni jina volba.Treba se mylim.Treba by nemenili.Podle me drou lidi z kuze.
To je ten model ,aby prezili.
To je neštěstí pro všechny české občany milující cestování, kteří mají k něčemu vztah co budovala nejedna předchozí generace a na co mohla být naše společnost hrdá. Moc značek, které mají ve světě uznání nemáme. Co je ještě horší, že ani nemáme v Praze žádného pořádného dopravce do světa, pokud nechce letět přes Perský záliv, nebo přestupovat někde v Evropě. Letiště Praha se snaží dělat co může pro získání linek, ale z vlastní zkušenosti vím moc dobře, že všechny velké dopravce dnes zajímá aglomerace začínající někde kolem cca 2,5 milionu obyvatel
Ta další letadla A220 mají být stále v barvách ČSA nebo již Smartwings?
Jen jim zatím trochu nesedí ty časy, např. v pondělí má v poledne přistát A220 v 11:05 (BOJ), 11:15 (KGS), 11:35 (AYT) a 11:35 (TIA) a dále pak letět v 11:15 (SUF), 11:50 (AYT), 12:20 (RHO) a 12:25 (CDG). Za 10 minut turnaround asi nestihnou?
Je to SW, tohle je v pohodě:) maximálně se poletí pozdě s kódem zpoždění na Aircraft rotation. A kromě těch 10 minut mezi BOJ a SUF je to celkem OK. V praxi to bude pravdepodovne vypadat tak, že když by se hodně nestíhalo, mohou třeba vyměnit na posledních chvíli A220 za B737-700 kvůli podobné kapacitě.
Počítám že ty sedmikila opravdu budou nahrazovat případně tyhle stroje.
Tahle skupina lidí už do světa vyslala ledajakou zprávu, ale skutečnost byla všelijaká mě by zajimalo, prosím máte někdo informace? 1) jak dopadlo vyšetřování případně, zdali stále ještě nějak běží kauze let s motorem přes Evropu na jeden motor 2) Jak probíhá kauza o kterých se i zde nedávno hodně psalo a to s možnou blízkou kolízí letadla a povrchu a spuštění alarmu 3) Jak je to ted s tou státní zárukou na půjčku myslím, že dvě miliardy ? Za kterou, jestli se nepletu ručil stát? Co si vybavuji, jestli se nepletu,myslím, že tenkrát ministr dopravy z ANO Havlíček něco… Číst vice »
Slova jako “ kauza” . Kolize letadla s “ povrchem” a spuštěni “alarmu” poukazují na vaši značnou dezorientaci. Státní záruka ( která nestála český národ ani korunu ) vam leží v žaludku . Že zhulenej člen vlády zpackal digitalizaci stavebního řízeni a milióny vylítli komínem vam nevadí. Búh s národem Českým … amen
co má společného Bartošova neschopnost realizovat digitální stavební řízení s výše uvedeným dotazem? Nebo je to jen argumentační faul ve stylu „a vy zas mlátíte černochy“?
ty jsi neodolatelnej chytrolín
Když není odpověd na moji otázku, která by neprokázala jistou neschopnost a nefunkčnost jisté společnosti v letectví, musí přijít hrubost, jako tam, kde není argument
Jako člověk, který pracoval několik desítek let na letišti v Praze bych si dovolil říci, že nějaké alespon základní info o letectví mám, pokud jsem ho nenasbíral za roky praxe na letišti, tak při letech po světě, kterých mám opravdu stovky jako cestujicí možná pak ano. Co mě leží v žalůdku je česká malost, kterou jsme si nechali vzít ČSA a místo taho tady máme něco co rozhodně není nic dobrého pro české občany, kteří rádi cestují letadlem. Pokud tedy nejsem tzv koupák, který aby opustil hranice, tak musí zaplatit předražený zájezd v CK a nechat si vše nadiktovat a… Číst vice »
Ivan Bartoš už 10 let nehulí a nepije alkohol. Dále také řekl, že se mu nepodařilo zbavit kouření.
1) Vyšetřování dávno uzavřeno – závěrečná zpráva publikována.
2) Vyšetřování ukončeno – řízení na ÚCL uzavřeno.
3) Společnost existuje, vykazuje obrat, splácí závazky a stát tedy žádné prostředky na tuto půjčku nemusí vynakládat.
To jste se ted probral z komatu, nebo jenom na novinkách vyšel odkaz na zdopravy?
K bodu 3 – ten je zcela nesmyslný. Záruka za úvěr nebyla pro ČSA, ale pro Smartwings.
že Vás to tak zajímá luzaři, vy jste akcionáři, či majitelé . Se mi líbí, jak máte starosti o cizí peníze. A co jste dělali proto aby se ČSA nelikvidovalo, nic
nebudes ty nejaky zhrzeny ex-zamestnanec csa?
co jsme delali? treba jsme s CSA litali … utratil jsem od roku 2015 do roku 2019 za lety s CSA asi 350 tisic.
taky jsem je mohl utratit jinde.
..vem si už prášek, je čas.. teď ještě nějakou jinou pohádku o tvém lítání.. a neutrácej tolik
Jako občan, který slyšel, jak bude zkvétat ČSA a jak se blíží hvězdné roky jsem hluboce zklamán vývojem na českém nebi. Zatímco moji přátelé v Posku si národním dopravcem zaletí do NewYorku atd ve více než slušné kvalitě, které i navíc odpovídá cena, já jako Český občan nemám v Praze nic, zatímco ještě cca 10-12 let zpátky situace například mezi námi a Polskem byla opačná
Petr: V Praze nemam nic.
Realita:Z Prahy jsou (v zime) prime lety na vice, nez 110 letist. V lete se loni letalo na nejakych 160 letist
Pokud byste neco na tom letisti pochytil, tak byste vedel, ze nabidka je urcovana poptavkou a leta se tam, kam existuje poptavka.