Přistání je nejkritičtější okamžik. Manažer popisuje, jak letiště řeší mimořádné události
Zásah u loňského incidentu Delta Airlines na pražském letišti. Zdroj: HZS Letiště Praha![Zásah u loňského incidentu Delta Airlines na pražském letišti. Zdroj: HZS Letiště Praha](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/01/373062147_607536654919272_5969238993524240504_n.jpg)
![Zásah u loňského incidentu Delta Airlines na pražském letišti. Zdroj: HZS Letiště Praha](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/01/373062147_607536654919272_5969238993524240504_n.jpg)
Krizové pohotovostní řízení má jasná pravidla. Manažer Letiště Praha je představil na příkladu loňského nouzového přistání.
Působivý sled úkonů, snad nebude dlouho doopravdy potřeba…
Pusobivy takhle v medich a pokud se nic nedelo, jako v pripade Delty. V pripade ze nastane problem, byt mensiho rozsahu, uz to tak pusobive neni, viz. World Fly A350. Jak akcni muze zasah byt naznacuje AIP LKPR :Hasičská
záchranná služba
RUZYNĚ FIRE 121,610 Dostupná při asistenci hasičského vozidla u letadla
na zemi v případě stavu nouze Komunikace pouze v českém jazyce. Nejedná se o ATS frekvenci.
Mícháš „hrušky s jabkama“, FIRE frekvence a komunikace air/ground při nouzi mají zcela rozdílný význam.