Přistání je nejkritičtější okamžik. Manažer popisuje, jak letiště řeší mimořádné události

Zásah u loňského incidentu Delta Airlines na pražském letišti. Zdroj: HZS Letiště PrahaZásah u loňského incidentu Delta Airlines na pražském letišti. Zdroj: HZS Letiště Praha

Krizové pohotovostní řízení má jasná pravidla. Manažer Letiště Praha je představil na příkladu loňského nouzového přistání.

3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Působivý sled úkonů, snad nebude dlouho doopravdy potřeba…

TS73

Pusobivy takhle v medich a pokud se nic nedelo, jako v pripade Delty. V pripade ze nastane problem, byt mensiho rozsahu, uz to tak pusobive neni, viz. World Fly A350. Jak akcni muze zasah byt naznacuje AIP LKPR :Hasičská
záchranná služba
RUZYNĚ FIRE 121,610 Dostupná při asistenci hasičského vozidla u letadla
na zemi v případě stavu nouze Komunikace pouze v českém jazyce. Nejedná se o ATS frekvenci.

JirkaF

Mícháš „hrušky s jabkama“, FIRE frekvence a komunikace air/ground při nouzi mají zcela rozdílný význam.