A jéje, no to mě bude strašně mrzet, že se nikdy tím krkonošským metrem nesvezu.
Jinak Fakulta dopravní by se měla přejmenovat na Fakultu šotoušskou, protože co tam z nich občas leze za nápady, nejde zdravým rozumem pobrat. Krkonošské metro mělo svého času zaparkovaný vrak autobusu před podolskými kolejemi, než byl otažen pryč (nevím zda dobrovolně, či nedobrovolně).
Mateusz
2 let
Řekl bych že celkem škoda, takové pěkné historické soupravy metra.. sice původně to byly jen 2 vozy, ale i tak, není toho škoda? Dalo by se najít těm vozům jiné využití než aby to takhle rozpůlené bez podvozků dostalo do nějakého baráku?
To je irelevantní. Někdo je vlastnil (Vítkovice), vlastnit už je nechtěl, tak je prodal někomu, komu se hodily na rozřezání, tak je rozřezal. Nikdo s lepším nápadem to od Vítkovic nekoupil.
Protože metro není tramvaj a jede „po svých“ nejsou potřeba složité překládky a tak. Vozí se tak úplně normálně (hotové soupravy), třeba ta škodovácká do Varšavy.
Ta škodovácká do Varšavy by znamenala 6 kamionů, to celé 37x a na vzdálenost, která se za den „otočit“ nedá.
Trochu rozdíl vůči převozu jedné K2 z Brna do Prahy, která se v nejbližších letech opakovat nebude.
A jéje, no to mě bude strašně mrzet, že se nikdy tím krkonošským metrem nesvezu.
Jinak Fakulta dopravní by se měla přejmenovat na Fakultu šotoušskou, protože co tam z nich občas leze za nápady, nejde zdravým rozumem pobrat. Krkonošské metro mělo svého času zaparkovaný vrak autobusu před podolskými kolejemi, než byl otažen pryč (nevím zda dobrovolně, či nedobrovolně).
Řekl bych že celkem škoda, takové pěkné historické soupravy metra.. sice původně to byly jen 2 vozy, ale i tak, není toho škoda? Dalo by se najít těm vozům jiné využití než aby to takhle rozpůlené bez podvozků dostalo do nějakého baráku?
To je irelevantní. Někdo je vlastnil (Vítkovice), vlastnit už je nechtěl, tak je prodal někomu, komu se hodily na rozřezání, tak je rozřezal. Nikdo s lepším nápadem to od Vítkovic nekoupil.
A v jakém stavu asi byly po těch letech ?
Očividně se za ty roky lepší využití nenašlo.
Kde taky? Specifické vozidlo do specifických podmínek, se specifickými nároky na servis.
DPP stále jednu takovou má (a jezdí).
Toto je v zásadě to nejlepší, co se s tím mohlo stát.
No mělo asi víc štěstí jako jakýkoliv vůz, kterej se tomuhle „spolku“ dostal do rukou.
Jen nech to decka nepokazi, jak panel u elektiky. Jeste v lete bilo metro za plentou.
vida že to jde i jinak než na kamiónu
Protože metro není tramvaj a jede „po svých“ nejsou potřeba složité překládky a tak. Vozí se tak úplně normálně (hotové soupravy), třeba ta škodovácká do Varšavy.
Ta škodovácká do Varšavy by znamenala 6 kamionů, to celé 37x a na vzdálenost, která se za den „otočit“ nedá.
Trochu rozdíl vůči převozu jedné K2 z Brna do Prahy, která se v nejbližších letech opakovat nebude.
Tak zase záleží na úhlu pohledu. Pokud by to psal majitel autodopravy…..😃
Mám dojem, že z Mělníka, kam byly z Ostravy přivezeny, tam jeden vůz stejně odjel po částech v kamionu. Co se stalo s tím druhým vagónem ví někdo?