Nepíšu o oprávnění, ale o prosazení záměru. O takovéto věci nerozhoduje SŽ, ale centrální komise MD, vláda. Jinak hejtman Červíček, který má záležitost ve volebním programu, vede správní radu SŽ.
To je váš výklad. Vysokovská spojka je na papíře nějakých 60 roků. Stále a pořád se její realizace odsouvá, důvodem jsou peníze. Já tedy vidím, že ty peníze do zkvalitnění železnice nejdou, železnice stagnuje a počet aut roste. Proto moje úvodní otázka. Ano, aby tou železnicí jezdili lidi a aby se odlehčilo silnicím, je třeba rychlou kvalitní dopravu. Proti přeložce nic nemám, upozorňuji na nevyvážený přístup.
🥳🥳🥳🥳🥳
A kde je Vysokovská spojka?
Rozhodně ne v gesci kraje, to musíte do Dlážděné ul. v Praze.
Nepíšu o oprávnění, ale o prosazení záměru. O takovéto věci nerozhoduje SŽ, ale centrální komise MD, vláda. Jinak hejtman Červíček, který má záležitost ve volebním programu, vede správní radu SŽ.
Obávám se, že neposlechnu. Broumovsku jde o dopravu a tato věc přímo souvisí se železnicí, která i díky takovýmto stavbám ztrácí konkurenceschopnost.
Jen silnice, železnice je přežitek.
To je váš výklad. Vysokovská spojka je na papíře nějakých 60 roků. Stále a pořád se její realizace odsouvá, důvodem jsou peníze. Já tedy vidím, že ty peníze do zkvalitnění železnice nejdou, železnice stagnuje a počet aut roste. Proto moje úvodní otázka. Ano, aby tou železnicí jezdili lidi a aby se odlehčilo silnicím, je třeba rychlou kvalitní dopravu. Proti přeložce nic nemám, upozorňuji na nevyvážený přístup.
Železnice dostala přes 70 miliard a není to vidět. Na silnice šlo 65 miliard a je to poznat.
Železnice se neschopností SŽ ubije sama.
Přesně na to upozorňují ve svém příspěvku. Jenom malá poznámka, vrcholově v tom jede MD.
Takže nevidím problém.
„Železnice dostala přes 70 miliard a není to vidět.“
A vy nevidíte problém? Tak tomu už nerozumím vůbec.
Tak ještě nějak vylepšit průjezd Hronovem…
Hronov je mezi kopci, tak jakákoli změna uleví jednomu a přitíží druhému.