Kraj Vysočina zahájil stavbu i druhé větve jihovýchodního obchvatu Jihlavy

Stavba jihovýchodního obchvatu Jihlavu, úsek Východ. Pramen: Kraj VysočinaStavba jihovýchodního obchvatu Jihlavu, úsek Východ. Pramen: Kraj Vysočina

Vedle jihovýchodního obchvatu Jihlavy hodlá Kraj Vysočina do několika týdnů zahájit také stavbu obchvatu Brtnice.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vladimír Bílý

Nemůžu si pomoci, ale tohle by mělo stavět ŘSD a ne kraj. Význam obchvatů Jihlavy je silně nadregionální. To měla být jednička. Obzvláště když vidím, kde jinde a jak ŘSD obchvaty staví – třeba Opava, Znojmo, Mělník. Proč zrovna na Vysočině má tohle stavět kraj mi není jasné.

Pepan

Řekl bych, že I/19 by měla být od Ždáru přeložená na silnici 353 minimálně na budoucí křižovatku s I/38, ale spíš až do Pelhřimova po existující 602.

Pavel S.

Matně si vybavuji, že něco takového bylo v Zásadách územního rozvoje Kraje Vysočina. Ale tam to bylo vedeno přes Polnou, z části tedy novostavby, bez využití II/353.

Elvis

ŘSD postavilo obchvat na I/38 Praha/Brno/HB – Telč/JČ/Znojmo. Zbývá to dotáhnout na Třebíč. Východní obchvat, Třebíč – Beranov je spíš lokální význam.
Ale i tak to platí stát z SDFI.

Olin

No…, jako zpráva pro lidičky dobrý, avšak malinkatá výhrada se najde 🙁 . Nejsem příznivcem OK na nevhodných místech, asi jako každý kdo se je schopen jen trochu zamyslet. Jen tady mne to drhne ještě o krapet víc. Nebylo by vhodné na to sednout znovu (samozřejmě ti správní, zkušení, s praxí a zkušenostmi, doufajíce, že jiní na kompetentních místech ani nejsou) a ty křižovatky předělat jinak, protože jestli jste zažili dopravní šrumec při stavbě „jaderky“ (a já ano), tak nevím jak ty nadrozměry se s tím vypořádají. Jistě těžké věci tam dostanete po vlečce, ale rozměrné a těžké…? Jen chci… Číst vice »

Pavel S.

Viděl jsem taky pouze obrázek u článku, ale okružka sama o sobě nemusí znamenat, že přes ni nadrozměr neprojede. Viz třeba https://mapy.cz/s/jozahubara

Elvis

Toho bych se nebál, je to naprojektováno na nadrozměr, který tam má projet. Na celé trase se posuzují vlečné křivky, podjezdné výšky, stávající mosty se zesilují. Ty kruháče na takových to trasách, lze projet skrz.

Olin

Díky… Bez ohledu na moji averzi vůči OK, bych chtěl věřit, že to tak bude, neb rozbitých kruháčů běžným provozem jsem viděl bezpočty a to za docela krátkou dobu provozu. Jak je zde zmiňována na jiném místě diskuze zmínka o shlédnutí mapky, tak jsem na tom obdobně. Podle přiložené přílohy se OK zdáli většího průměru (díky Bohu za to), ale současně mi to evokovalo stav, že průjezdné skrz nebudou, právě naopak. Samozřejmě, jestli podklad bude silnice a pouze přesunutelné prvky na středovém ostrovu, potom dejme tomu.

Koro

Vysočina na obchvatech maká. Většina krajů může závidět.

František

Taky je to kraj s největším zastoupením individuálky … Při těch vzdálenostech a řídkém osídlení se není čemu divit

Ota

… a při tom stavu veřejné dopravy