posily_do_teamu

Kraj výluk. Cestující na severu čeká série dlouhých omezení podél Jizery, Kamenice i Nisy

Jednotky 845 a 642 (Siemens Desiro) společnosti Arriva vlaky v Turnově. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czJednotky 845 a 642 (Siemens Desiro) společnosti Arriva vlaky v Turnově. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Kvůli oběhům vznikne přímé spojení vlakem mezi Libercem a Prahou.

Odebírat
Upozornit na
guest
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin1

Kéž by už tak dlouhé a komplikované výluky (a že jich už v minulosti bylo) vedly ke zrychlení, zkrácení JD a celkově zkomfortnění tratí na Liberecku. Ale to je asi zatím nedostižný sen.

55p

Zabetonujeme radši současné JD na dalších 15 let?

Dejf

tak můžeme si zahrát na optimisty a říct si, že to teda tenhle rok vytrpíme a že ten příští už bude pohoda. ale mám takovej pocit, že se ze štangle salámu v libereckém kraji odkrojí letos jenom pár koleček a i v příštích letech bude co krájet.

Kuba

Už se ví kteří dopravci budou zajišťovat provoz NAD?

Jarda

no ty výluky na zubačce teda docela šílené..ono to nešlo udělat najednou, krom toho co budou dělat v Kořenově, když jim památkáří zatrhli udělat nástupiště?

M.M

Malá skála se bude řídit potom z RDP S. Paka? Počítá se i s Turnovem? Diky

Zelinář

Nerozumím argumentu, že se vlaky nedostanou na trať Kořenov-Szklarska Poreba Gorna. Dostanou se tam přeci přes Meziměstí nebo Lubawku. Alespoň by se konečně v praxi prověřilo, jestli podobná spojení mají potenciál nebo jenom jsou to jenom šotosny (přímé vlaky Trutnov-Sedzislaw-Jelenia Góra-Kořenov apod.).

T_t

A třeba schválení typu, zkoušky strojvedoucích, kapacitu daných úseku atd jste prověřil a je proveditelná v ekonomickych mantinelech ???

Zelinář

Děkuji za vysvětlení. Prostě to nejde. Máme dopravce, máme provozovatele železniční infrastruktury, máme kraje, máme přeshraniční regiony, ale nikdo z nich zřejmě nemá kapacitu, aby prověřil vámi uváděné parametry…

XP3

Navazuji na výše uvedený dotaz přímo. Kdo by podle vás měl, pokud by to bylo teoreticky provozně možné, případně dopravci zaplatit návoz souprav z Liberce do Szklarske Potřeby touto šílenou oklikou?? SŽ? Kraj? Nebo snad by to měl dopravce platit ze svého?

Jan

Teda zrovna v hlavní sezoně od dubna do září zavřít Malou skálu to nepochopím. Mohli to dělat kdykoliv od září do dubna to by nevadilo

Greta

Jasně, v zimě polezou lopaty po skalách s kangem, aby v létě mohli výletníci na procházku.