Tak ono se tady staví dost obchvatů i bez Dukovan. To v jiných krajích moc vidět není.
Punkz
4 hodin
Tady jsou Dukovany jen záminka. Nadrozměrné náklady by se v pohodě daly odvézt z Jihlavy do Třebíče po silnicích I. třídy 38 a 23. Naopak na silnicích II. třídy a nižších by nadrozměry vůbec jezdit neměly, pokud to není nezbytně nutné.
Mmch. na I/38 + I/23 v relaci Jihlava – Kasárna – Červená Hospoda je (resp. v té době asi i pořád bude) víc obcí na trase než zanedlouho bude na trase II/405.
O tom se mluví už od 90. let…Uvěřím, až se opravdu kopne do země…
xyz
5 hodin
Pěkně to roste, aktuálně včetně nového mostu na obchvatu Brtnice. Už jsou nejen pilíře, ale začíná se stavět mostovka.
No a kousek vedle má Dobrá správa čtvrtou cca 2měsíční výluku tratě Okříšky – Jihlava (nebo přinejmenším její části) za posledních 5 let, traťová rychlost se ani po těch výlukách nezvýšila a ba naopak – nedávno se objevilo snížení rychlosti z 80 na 60 km/h u přejezdu P3665. 🙂
To ani nevím. To je přejezd u té samoty, kde je vidět od Bransouz až po Smrčné. Opravdu bravo. Naprosto zbytečný propad rychlosti na rychlostně poměrně homogenním úseku Jihlava- Okříšky. A o výlukách nemluvě. Všechno rozvratný na několikrát. Akorát vyhnání zbytku cestujících. Většina autobusů té poměrně složité NAD jezdí dost prázdná…
Btw.: To je jeden z důvodů, proč je v této oblasti zkrácen předprodej jízdenek na vlak (a hlavně místenek) z běžného půl roku na cca 2 měsíce… Páč na Rožmbercích je z 365 dní 360 dní někde na trase výluka….🙅♂️
Tak ono se tady staví dost obchvatů i bez Dukovan. To v jiných krajích moc vidět není.
Tady jsou Dukovany jen záminka. Nadrozměrné náklady by se v pohodě daly odvézt z Jihlavy do Třebíče po silnicích I. třídy 38 a 23. Naopak na silnicích II. třídy a nižších by nadrozměry vůbec jezdit neměly, pokud to není nezbytně nutné.
Nejde snad o kategorii, ale o parametry silnice.
Mmch. na I/38 + I/23 v relaci Jihlava – Kasárna – Červená Hospoda je (resp. v té době asi i pořád bude) víc obcí na trase než zanedlouho bude na trase II/405.
P. S. Jak se vlastně ten nadrozměr vejde pod tuto konstrukci? https://trebicobcanum.net/wp-content/uploads/2025/10/zahajeni-stavby-pruchvatu-v-roce-2028-kratinova-politicka-chimera-980×551.png
Nejdriv postavej jenom zahloubeni, to zakryti tam pristavej az bude stavba hotova
Ne, tunel bude od začátku s výškou 9 m.
Ale mě zajímá ta protihluková konstrukce. Kdy zrovna paneláky v ulicích Řípovské a Spojenců to hlukově odnesou nejvíc.
I bez Dukovan se tu na Vysočině staví dost obchvatů…
S obchvatem Třebíče se tedy nepočítá?
Pocita: https://obchvat.trebic.cz
O tom se mluví už od 90. let…Uvěřím, až se opravdu kopne do země…
Pěkně to roste, aktuálně včetně nového mostu na obchvatu Brtnice. Už jsou nejen pilíře, ale začíná se stavět mostovka.
No a kousek vedle má Dobrá správa čtvrtou cca 2měsíční výluku tratě Okříšky – Jihlava (nebo přinejmenším její části) za posledních 5 let, traťová rychlost se ani po těch výlukách nezvýšila a ba naopak – nedávno se objevilo snížení rychlosti z 80 na 60 km/h u přejezdu P3665. 🙂
To ani nevím. To je přejezd u té samoty, kde je vidět od Bransouz až po Smrčné. Opravdu bravo. Naprosto zbytečný propad rychlosti na rychlostně poměrně homogenním úseku Jihlava- Okříšky. A o výlukách nemluvě. Všechno rozvratný na několikrát. Akorát vyhnání zbytku cestujících. Většina autobusů té poměrně složité NAD jezdí dost prázdná…
Až na 7 měsíců zavřou Batelov a okolí, tak NAD za R zase bude Horní Cerekev – Okříšky (+ krom toho i samozřejmě Horní Cerekev – Jihlava).
Stejně jako letos od 1. 6. do (snad) 13. 12., vyjma 1,5 dne od 30. 8. odpol. do 31. 8. pozdě večer, kdy nebyla výluka už na t-225 a ještě ne na t-240.
Btw.: To je jeden z důvodů, proč je v této oblasti zkrácen předprodej jízdenek na vlak (a hlavně místenek) z běžného půl roku na cca 2 měsíce… Páč na Rožmbercích je z 365 dní 360 dní někde na trase výluka….🙅♂️