Kraj chce vylepšit příjezd ke karlovarskému letišti, chystá obchvat Olšových Vrat
Stavba přeložky silnice druhé třídy, ilustrační foto. Pramen: Roadfin stavby

Přeložka o délce 1,4 kilometru by se měla stavět v letech 2028 a 2029.
A stát zase chystá stavbu čtyřpruhových serpentin z Olšovek do Bohatic přes Drahovice s obrovskou křižovatkou mezi Olšovými Vraty a golfem. Bude to tam takové dopravní hřiště, 4 kruhové objezdy, mosty, rampy, spousta kamionů, nehod. Bude to fajn.
Což je blbost, že ano? Stát tam chystá D6 a starou jedičku zachovat pro místní obsluhu, takže nově se místní autobusy nebo důchodci v autech nebudou motat mezi dálkovou silniční dopravou… Vzhledem k nízkým dopravním intenzitám obecně konkrétně tam zavládne naprostý dopravní luxus.
No vida, teď na to ještě navázat jeden jeden most a tunel a dálniční obchvat Karlových Varů je hotov 🙂 https://mapy.com/s/nobamucavo
To nikdo nikdy neudělá – mohlo by to strhout prameny – pak by se celý Karlovarsko mohlo jít „klouzat“
Karlovarské letiště je to letiště věčně ve ztrátě a to letiště od kterého se za pár roků dostanete k tomu ruzyňskému za 1 hodinu autem? Jakožto fanoušek a zastánce existence D6 do Varů myslím, že toto letiště smysl nemá a tedy i tato přeložka rozhodně není nějak potřebná.
Nějak všichni začali honem honem vylepšovat letiště 😀 Tuhle obchvat, tady hala, támhle ranvej 🙂
De fakto je to po dostavbě D6 další Pražské letiště s dojezdem hodinu do města – bylo by ke zvážení o pozměnění jména na Praha – Karlovy Vary — stejně jako Milan-Bergamo a jiná… To by tomu kraji hoooodně pomohlo se zahraničními hosty. Ještě zbývá nastartovat debatu o výstavbě zoufale chybějícího železničního spojení do Prahy (momentálně v trase +/- silnice 1/7 = budoucí D7 ŽÁDNÉ TAKOVÉ NEEXISTUJE – a musí se jezdit přes Plzeň nebo přes Ústí nad Labem = „výlet“ přes polovinu republiky !!!
To už je lepší pardubické. Obslouží více lidí a nemusíte z tohoto směru přes celou Prahu.
Možná že to Ryan prodá jako letiště Praha venkov